Ar trebui să iau cla pentru pierderea în greutate


Acidul linoleic conjugat sau CLA este numele dat grupului de substanțe chimice găsite în acidul gras numit acid linoleic. Câteva dintre sursele majore de CLA din dietă includ produse lactate cu grăsimi complete, carne de vită și unt alimentat cu iarbă. Organismul are nevoie de toate cele trei tipuri de grăsimi pentru o sănătate optimă, deoarece toate au diferite funcții, de la sarcină la digestie până la funcția creierului. Nu numai că este adevărat că consumul de grăsime nu te face să te îngrași, dar anumite tipuri de grăsimi sănătoase sunt de fapt unele dintre cele mai bune alimente care ard grăsimi disponibile.

Acid linoleic conjugat | CLA pentru slăbit, beneficiile CLA și dozarea

Dar calitatea este foarte importantă pentru grăsimi, în special pentru tipurile care provin din produsele de origine animală.

Ce face CLA cu corpul tău? CLA este cunoscut pentru combaterea cancerului, blocarea creșterii în greutate și contribuirea la formarea mușchilor și se găsește aproape exclusiv în carnea de vită și unt de înaltă calitatesănătos, hrănit cu iarbă vaci sau alte animale.

Ce este CLA acid linoleic conjugat? Acidul linoleic conjugat sau CLA este un tip de grăsimi polinesaturate, în special un acid gras omega Este o formă de acid linoleic, care este cel mai frecvent acid gras omega-6 găsit în alimente.

Există de fapt 28 de forme diferite de CLA, inclusiv 16 izomeri CLA care au fost identificați, dar două par a fi cele mai importante. Conform cercetărilor, beneficiile conjugate ale acidului linoleic pot include: ajutând la pierderea în greutate îmbunătățirea musculaturii și a forței efecte anticancerigene creștere și sprijin pentru dezvoltare ateroscleroza inversă întărirea arterelor reducerea alergiilor alimentare și a sensibilităților contribuind la normalizarea nivelului de zahăr din sânge Nu există o doză zilnică recomandată de CLA, dar studiile arată că aportul zilnic mediu este de aproximativ miligrame pentru femei și bărbați non-vegetarieni.

Deoarece CLA se găsește în produsele de origine animală, veganii și vegetarienii au, de obicei, niveluri mai mici. CLA se găsește în produsele lactate, carnea animalelor rumegătoare, precum și în uleiurile vegetale hidrogenate industrial și în alte produse sintetice.

Se crede că anumiți microbi care trăiesc în tractul gastrointestinal al animalelor rumegătoare, inclusiv vaci, ovine și caprine, transformă acidul linoleic în diferite forme de CLA printr-un proces de biohidrogenare. Acest proces schimbă poziția și configurația dublei legături de grăsime, rezultând o legătură unică între una sau ambele două legături duble. Toate tipurile de grăsimi lipide - fie din produse de origine animală, ouă, lactate, uleiuri, nuci, semințe sau nuci de cocos - sunt formate din acizi grași.

Suplimente pentru slăbirea Cla, Cla.

Unele grăsimi sunt considerate esențiale, deoarece organismul nu le poate produce singur, în timp ce altele sunt neesențiale, deoarece organismul le poate sintetiza din alți nutrienți. Grăsimile esențiale pe care trebuie să le obținem din alimentația noastră includ acizi grași omega-3 polinesaturați care se găsesc în pește, fructe de mare, ouă și unele nuci sau semințe și grăsimi polinesaturate omega-6 se găsesc mai ales în uleiuri vegetale, nuci și semințe.

Omega-3s sunt cunoscute ca fiind anti-inflamatorii, în timp ce omega-6s se spune că sunt inflamatorii. Adevărul este că avem nevoie de ambele tipuri de grăsimi esențiale pentru a ne echilibra funcțiile imunitare, hormonale, digestive și ale sistemului nervos, motiv pentru care există atât de multe riscuri de dietă cu conținut scăzut de grăsimi atunci când cineva omite să mănânce suficiente grăsimi sănătoase.

Uleiurile Omega-6 sunt consumate în mod excesiv de către cei care mănâncă o dietă occidentală standard și, prin urmare, sunt periculoase, mai ales pentru că se găsesc în uleiuri vegetale utilizate pentru a prepara mâncăruri procesate.

Grăsimea bună ajută la pierderea în greutate. CLA Capsule caps

Din păcate, inflamația este la baza celor mai multe boli cronice - inclusiv cancerul, bolile de inimă, diabetul, depresia, tulburările autoimune și demența. Ambele tipuri de grăsimi esențiale nu trebuie doar să fie obținute din alimentele pe care le consumăm, dar este, de asemenea, foarte important să le consumăm în cantități corecte.

Acidul linoleic conjugat este un tip de grăsime omega-6 din care ne putem permite să mâncăm mai ar trebui să iau cla pentru pierderea în greutate, deoarece tinde să acționeze ca un aliment omega-3 din organism, ajutând la reducerea inflamației și la promovarea altor aspecte ale sănătății. De asemenea, ajută la oprirea foamei prin controlul hormonului nostru de foame numit ghrelin și vă poate îmbunătăți capacitatea de a absorbi nutrienții.

a fi anemic vă face să pierdeți în greutate pierde in greutate masina

Înrudite: Cum să echilibrezi acizii grași Omega 3 6 9 Beneficii pentru sănătate 1. Ajută la pierderea în greutate și la arderea grăsimilor S-ar putea să vă fie greu de crezut, dar se dovedește că untul poate fi un aliment care arde grăsimi! S-a dovedit că CLA ajută la pierderea de grăsime la multe studii la animale și unele persoane, motiv pentru care, în forma concentrată, este unul dintre cele mai populare suplimente pentru pierderea în greutate din lume.

O serie de studii au găsit dovezi că CLA nu numai că reduce greutatea corporală și masa de grăsime corporală, dar poate ajuta și la creșterea masei slabe la diferite specii. Cum te ajută CLA să slăbești?

  • Pierdere de grăsime lab kenya recenzii
  • Cele mai bune suplimente și pilule cu leptină - Sănătate Curată
  • CLA Pierdere în Greutate Rezultate-Doar Fapte
  • Ceai verde și CLA pentru pierderea în greutate - Sănătate -
  • Cum să scăpați ca un model
  • Ce știu vacile despre pierderea în greutate pe care le-am uitat - Slăbirea
  • Winstrol Arde Grăsimea Arzător de grăsime sigur rapid Arde grăsime nu greutate, căi Este important de notat totuși că la un moment dat metabolismul tău va începe să se adapteze și nu va mai lucra atât de intens pentru a arde grăsime corporală.

Conform unui raport din publicat înThe Journal of Nutritional Biochemistry, se crede că CLA reduce adipozitatea grăsimea ar trebui să iau cla pentru pierderea în greutate impactului său asupra 1 metabolismului energetic, 2 adipogenezei, 3 inflamației, 4 metabolismului lipidelor și 5 apoptozei.

În anumite studii efectuate pe animale, CLA în mod specific tipurile 10 și 12 a fost, de asemenea, determinat să crească cheltuieli energetice, o oxidare crescută a grăsimilor și rumenirea țesutului adipos alb subcutanat aka grăsime albă.

Suplimentarea cu un amestec CLA concentrații egale de izomeri 10,12 și 9,11 sau izomerul 10,12 singur scade masa de grăsime corporală, conform rezultatelor obținute din numeroase studii la animale.

bench își pierde greutatea cea mai bună heit pentru pierderea în greutate

Dintre cele două izomeri majori, 10,12 par a fi responsabili în mod special pentru efectele anti-obezitate ale CLA. În studiile umane, rezultatele pentru CLA privind pierderea în greutate au fost oarecum amestecate, deși încă promițătoare.

Un studiu a descoperit că suplimentarea unui amestec de CLA la persoanele supraponderale și obeze trei până la patru grame pe zi timp de 24 de săptămâni a scăzut masa de grăsime corporală și a crescut masa corporală slabă. Alte studii au arătat rezultate similare și că, de asemenea, CLA nu are efecte adverse asupra lipidelor globale, a nivelelor de inflamație și a răspunsului la insulină la adulți sănătoși, supraponderali și obezi.

CLA Pierdere în Greutate Rezultate-Doar Fapte

Se crede că unii oameni au rezultate mai bune decât alții din cauza unor factori, printre care: combinația de izomeri CLA față de izomerii individuali, doza de CLA și durata tratamentului, sexul, greutatea, vârsta și starea metabolică a subiecților. Unul dintre posibilele mecanisme potențiale prin care CLA reduce masa de grăsime corporală poate fi aceea că scade aportul de energie sau crește cheltuielile cu energia.

10 Sfaturi pentru a Slabi FOARTE MULT!

Un studiu a demonstrat că șoarecii suplimentați cu un amestec CLA timp de patru săptămâni și-au redus aportul alimentar și au înregistrat îmbunătățiri ale funcției hepatice, deși studiile nu au arătat acest efect încă la om. CLA reduce grăsimea din burtă? Nu există niciun singur tip de aliment sau supliment care să vizeze în mod special grăsimea din burtă sau grăsimea localizată în altă parte a corpului. Acestea fiind spuse, deoarece CLA poate ajuta la pierderea în greutate în general și la echilibrul de zahăr din sânge, este posibil să puteți pierde grăsimi din burtă dacă consumați mai mult CLA.

Reglează zahărul din sânge și ajută la îmbunătățirea funcției insulinei Există dovezi puternice că există o asociere inversă între aportul de CLA în dieta cuiva și riscul acestora de a dezvolta diabet.

Ce știu vacile despre pierderea în greutate pe care le-am uitat

Ipoteza este că CLA poate fi implicat în reglarea insulinei. Știm, de asemenea, că cele mai bune surse alimentare de CLA, inclusiv grăsimile sănătoase precum untul sau carnea hrănită cu iarbă, pot stabiliza zahărul din sânge și pot ajuta pe cineva să se lipească de o dietă cu conținut scăzut de zahăr, cu un conținut scăzut de glucide, care este benefic pentru controlul diabetului.

Îmbunătățește funcția imună și poate ajuta la combaterea cancerului Acidul lienoic conjugat a arătat efecte de îmbunătățire a imunității și activități anticarcinogene în mai multe studii la animale. CLA prezent în alimentele cu grăsimi saturate ar putea compensa efectele adverse ale conținutului de grăsimi saturate și ar putea beneficia de la controlul zahărului din sânge, la reglarea hormonilor, la prevenirea cancerului natural.

Cercetările arată în mod repetat că calitatea acizilor grași din dieta cuiva este foarte importantă pentru reducerea riscului lor general de cancer, iar acizii linoleici conjugați în special acidul rumenic s-au dovedit a promova sănătatea în mai multe moduri, în special prin reducerea inflamației.

CLA (acid linoleic conjugat) ajută pierderea în greutate?

Inflamația mai mică este un semn al deteriorarii radicalilor mai puțini sau a stresului oxidativ care este legată de riscul de cancer mai mic. CLA pare să modifice răspunsurile imune și inflamatorii, precum și să îmbunătățească masa osoasă. Cercetările privind efectele acidului linoleic conjugat pentru prevenirea cancerului de sân sunt oarecum contradictorii, dar unele cercetări timpurii sugerează că un aport mai mare de CLA din alimentele naturale este legat de un risc mai mic de a dezvolta cancer de sân.

Alte rezultate ale studiului sugerează că poate fi benefic pentru combaterea cancerului organelor digestive și poate îmbunătăți detoxifierea prin funcția hepatică mai sănătoasă. Reduce alergiile și simptomele de astm Consumul de alimente bogate în CLA sau luarea de suplimente CLA timp de 12 săptămâni pare să îmbunătățească simptomele și starea de bine generală la persoanele cu simptome de alergie sezonieră. În mod similar, unele cercetări arată că pentru persoanele cu astm, CLA ar putea fi o metodă naturală de tratament pentru simptomele legate de astm, datorită capacității sale de a ajuta la controlul inflamației.

pierdere gravă în greutate la vârstnici pierderea în greutate airdyne

Douăsprezece săptămâni de suplimentare pare să îmbunătățească sensibilitatea căilor respiratorii și capacitatea de exercițiu. Îmbunătățește simptomele artritei reumatoide Cercetările truvision pierdere în greutate sugerează că CLA este benefic pentru scăderea inflamației și, prin urmare, boli autoimune, cum ar fi artrita reumatoidă.

Luând acid linoleic conjugat singur sau împreună cu alte suplimente precum vitamina Ar trebui să iau cla pentru pierderea în greutate, beneficiază pe cei cu artrită prin reducerea simptomelor, inclusiv durere și rigiditate matinală.

Cele mai bune suplimente și pilule cu leptină

Durerile și markerii de inflamație, inclusiv umflarea, au fost îmbunătățiți pentru adulții cu artrită care ia CLA în comparație cu simptomele lor de pretratare sau pentru persoanele care nu iau CLA, ceea ce înseamnă că CLA poate trata în mod natural artrita.

S-ar putea îmbunătăți forța musculară Deși descoperirile au fost, de asemenea, oarecum conflictuale, unele cercetări arată că administrarea de acid linoleic conjugat singur sau împreună cu russia rusă arde grăsime precum creatina și proteina din zer pot ajuta la creșterea forței și la îmbunătățirea masei de țesut slab.

Acesta este motivul pentru care CLA este adesea adăugat la unele suplimente pentru culturism, pulberi proteice și formule de pierdere în greutate. Înrudite: Ulei de șofran pentru piele și nu numai: beneficii, utilizări și efecte secundare Cele mai bune surse alimentare Conform unui raport publicat înThe Journal of Food Composition and Analysis, principalele surse alimentare ale CLA includ: Unt din vacile hrănite cu iarbă ideal organic Produse lactate pline de grăsime, de preferință crude, precum smântână, lapte, iaurt sau brânză Carnea de vită alimentată cu iarbă ideal organic De asemenea, se găsește în produsele lactate din ovine sau caprine, precum laptele de capră, pe lângă vaci Se găsește în cantități mai mici în miel, vițel, curcan și fructe de mare hrănite cu iarbă Ceea ce mănâncă un animal și condițiile în care sunt crescuți afectează foarte mult cantitatea de CLA și alte grăsimi sau nutrienți care le vor furniza carnea sau laptele.

Proporția CLA variază între 0,34 și 1,07 la sută din grăsimea totală găsită în produsele lactate ceea ce o face cea mai mare sursă urmată de aproximativ 0,68 la sută din grăsimea totală din produsele de vită brute sau procesate a doua cea mai bună sursă. Cu toate acestea, când vine vorba de produse de origine animală, rasa și, în special calitatea dietei și stilului de viață al animalului, afectează într-adevăr grăsimea pe care o veți obține atunci când mâncați animalul.

Cu alte cuvinte, nu toate cărnile de vită sau lactate sunt create egale atunci când vine vorba de furnizarea de grăsimi sănătoase precum CLA. Chiar și sezonul, calitatea solului din ferme și vârsta animalului afectează conținutul de CLA. Carnea de vită alimentată cu iarbă conține niveluri mai mari de CLA și chiar și mai multe grăsimi omega-3 și vitamine decât carnea de vită de la animalele crescute din fermă. La fel se întâmplă și cu produsele lactate pe care le obținem de la vaci, inclusiv smântână sau unt.