Are strângerea grăsimii abs


Mutați 4: scândură înaltă Mulți și-au propus să sculpteze abs, dar puțini chiar o fac. Ceea ce îi separă pe cei care caută ab de cei de la ab-havers este că 11 pierdere de grăsime oxo ab-havers înțeleg că sculptarea unei burtici de coajă de broască țestoasă este un proces în două părți.

Abs mărunțit și pierde grăsimea din burtă în 7 zile - 10 minute de antrenament acasă

Pe de o parte, trebuie să îngrășați mușchii abdominali. Și, pe de altă parte, trebuie să vă ajustați alegerile alimentare. Scăpați-vă în ambele părți ale ecuației și sunteți pentru totdeauna un membru al clubului care caută ab. Deci, este greu să sculptați un mijloc sculptat?

De fapt, cu abordarea corectă nu este. De fapt, dacă te antrenezi inteligent și mănânci mai inteligent, vei primi abs pe care ți le-ai dorit întotdeauna în doar 45 până la 60 de minute pe zi timp de doar patru zile pe săptămână, potrivit Landry. Pentru a vă ajuta să obțineți abs de invidiat, am elaborat acest ghid despre cum să obțineți un nucleu puternic și sculptat.

Derulați în jos pentru are strângerea grăsimii abs afla cele mai bune exerciții ab, comutatoarele de dietă pe care va trebui să le faceți și multe altele.

Cum să scapi de grăsimea interioară a coapselor lampioanezburatoare.

Provocarea Abs de 30 de zile îți va întări serios nucleul Avantajele unui nucleu puternic Căutarea pentru acea estetică de șase pachete poate sta la baza dorinței dvs. Dar întărindu-ți întreg nucleul are mult mai multe beneficii pentru sănătate în comparație cu doar sculptarea stratului superior al mușchilor, spune Alena Luciani, are strângerea grăsimii abs certificat în rezistență și condiționare și fondator al Training2xl.

Legate de Problemele legate de creșterea în greutate sunt în creștere, odată cu modificările drastice ale obiceiurilor de viață.

Miezul tău nu este făcut doar din mușchii aceia cu șase pachete. Mai degrabă, există multe multe!

Pierde grăsime din corpul inferior

Straturi de mușchi de bază. De fapt, este posibil să aveți un pachet de șase vizibil și să aveți în continuare un nucleu slab. Mușchii care alcătuiesc nucleul tău sunt: Drept abdominal: Mușchiul responsabil pentru a face mijlocul să semene cu un pachet de Mountain Dew se numește rectus abdominis și este, probabil, cel mai puţin grup muscular important în nucleul dumneavoastră.

Cumpara pastile de dieta ieftine online Cum să arzi grăsimea stomacului cu dieta. Arde grăsimea abdominală cu următoarele alimente - Doza de Sănătate Micul dejun trebuie să fie în special plin, incluzând doar cele mai sănătoase și bogate calorii. Cea mai bună soluție a terciului de pe apă și fructe. Cafeaua și dulciurile ar trebui excluse cu totul.

Un abdominis transvers slab este una dintre cele mai rapide piste către leziuni și durere, în special în partea inferioară a spatelui. Mușchii oblici: De asemenea, aveți două straturi de mușchi oblici care vă ajută să vă rotiți.

Aceștia sunt băieții răi pe care îi recrutați pentru a putea face lucruri precum aruncarea alimentelor sau aruncarea unei mingi pentru Scout fără a fi răniți. Toți acești mușchi de bază funcționează împreună pentru a vă menține în siguranță și puternici atunci când vă deplasați în aproape fiecare plan de mișcare sau faceți orice fel de exerciții, spune Luciani, inclusiv mișcări precum flotări, deadlift-uri și genuflexiuni. Sună destul de rău, nu?

Aici, experții descriu exact cum să construim un nucleu mai puternic și cele mai bune exerciții ab pentru a realiza acel pachet de șase râvnit.

pbc pierdere în greutate în carson ca slimming buddings

Cum să construiești abs mai puternici și mai definiți 1. Prioritizați exercițiile compuse Exercițiile compuse sunt cel mai bun mod de a vă întări întregul nucleu, inclusiv acei mușchi cu șase pachete. Exercițiile precum ghemuitul din față sau din spate, apăsarea umărului și ascensiunea sunt mișcări multi-articulare care acționează nucleul și alte grupe musculare în același timp, explică Landry.

Există exerciții care pot ajuta la scăderea grăsimii din jurul genunchiului?

Drept urmare, aceste exerciții pot stimula creșterea musculară în nucleu și în restul corpului. Iată de ce asta contează: Nu poți să te antrenezi acolo unde vrei să slăbești, spune Luciani.

nu pot pierde greutatea pe blockers beta osteoporoză pierderea în greutate

Cu alte cuvinte, pentru a scăpa de grăsimea care îți împiedică visele sculptate să se împlinească, trebuie să scapi de grăsime din cap până în picioare, ceea ce poate ajuta mișcările solicitante precum exercițiile compuse.

Exercițiile compuse vor ajuta, de asemenea, la arderea grăsimilor din corp, deoarece acestea dezvoltă mai mult mușchi, spune Luciani.

  • Cum să pierdeți grăsimea pe trenbolone
  • Irisin pierderea de grăsime
  • Tim mcinnerny pierdere în greutate
  • Care sunt câteva exerciții bune pentru a scăpa de grăsime de burtă?
  • Pierderea în greutate după vbac
  • CUM SĂ OBȚINEȚI ABS: SFATURI ȘI EXERCIȚII DE îNCERCAT - SĂNĂTATE -
  • Este posibil să ard ard grăsime pe stomacul meu?

În cele din urmă, acest lucru înseamnă că atunci când construiți mai mult mușchi, veți arde și mai multe calorii în timp ce vă aflați în pat sau citiți o carte. Concluzia: cele mai bune exerciții ab sunt mișcări compuse, așa că construiți-vă antrenamentele în jurul acestor exerciții multi-articulare.

Cele mai bune 12 creme pentru slăbit pentru arderea grăsimilor

Chiar dacă lucrați doar trei zile pe săptămână, veți începe treptat să vedeți apariția unor caneluri ab. Lectură conexă Un antrenament de 10 minute pe circuit pentru abs plat 2. Fă-ți timp și pentru exerciții de izolare Spre deosebire de mișcările compuse, exercițiile de izolare funcționează doar un singur grup muscular.

Un exemplu perfect: criza, care vizează exclusiv mușchii rectus abdominis. Și, deși sunt mai puțin eficiente decât exercițiile compuse, Landry și Luciani sunt de acord că exercițiile de izolare ab au un loc în căutarea abdominalelor. Deoarece exercițiile de izolare sunt mai puțin impozitive pentru corp, Luciani recomandă să faceți exerciții de izolare ab, cum ar fi abdominiile, ridicările, V-up-urile și ridicările de picioare la sfârșitul antrenamentului.

De exemplu, puteți încerca un Tabata Are strângerea grăsimii abs de patru minute de 20 de secunde de lucru și 10 secunde de odihnă. Dacă vă întrebați câte ore ar trebui să petreceți la sală, s-ar putea să fiți surprinși să auziți că este nevoie de patru minute de exerciții de izolare ab pe zi.

Dacă mergeți cu acesta din urmă, amintiți-vă că întărirea adică strângerea miezului în timpul unei ghemuituri este esențială pentru protejarea spatelui inferior. Dacă secțiunea mijlocie este prea obosită după mișcarea de izolare pentru a rămâne angajată pentru ghemuitul din spate, odihniți-vă până când nu este.

Lucrați la mobilitatea dvs. Mobilitatea este capacitatea ta de a mișca un mușchi prin întreaga sa gamă de mișcare cu control, fără durere sau compensare. De exemplu, cineva care se poate rupe paralel într-o are strângerea grăsimii abs are o mobilitate bună a șoldului și gleznei.

Potrivit lui Luciani, mobilitatea îmbunătățită vă susține indirect eforturile de a deveni mai puternici - indiferent dacă aceste obiective de forță sunt în mod specific retrogradate în secțiunea dvs.

Cu cât mobilitatea dvs. Nu poți să te antrenezi acolo unde vrei să slăbești. Pentru a scăpa de grăsimea care vă împiedică visele sculptate să se împlinească, trebuie să vărsați grăsimea din cap până în picioare. Vestea bună este că probabil că folosiți deja instrumente de creștere a mobilității pentru a vă recupera de la antrenamentele dvs.

cafeaua neagră duce la pierderea în greutate 5 săptămâni fără pierdere în greutate

Dar dacă nu ați fost, nu este necesar să utilizați instrumente de recuperare. Îmbunătățirea mobilității poate fi la fel de ușoară ca încălzirea timp de 15 minute înainte de a vă are strângerea grăsimii abs, potrivit Luciani.

Dacă sunteți cu adevărat serioși în ceea ce privește îmbunătățirea mobilității, s-ar putea să vă gândiți să vă înscrieți în programe de stimulare a mobilității, cum ar fi RomWod, Movement Vault sau The Ready State.

10 sfaturi care trebuie să știe în căutarea ta pentru a obține abs

Faceți cardio Cardio-dependenți, ascultați: încorporarea exercițiilor compuse în rutina de antrenament este cel mai rapid mod de a obține abs - nu ore nesfârșite pe bandă de alergat, așa cum suspectează mulți căutători de ab. Totuși, Luciani spune că munca aerobă este un ingredient important în pierderea în greutate abannă cu șase pachete.

natural max slimming utilizare avansată ardeți grăsimea în mod corect

Sau, mai precis, antrenament la intervale de intensitate mare sau HIIT - gândiți-vă: 20 de secunde pornit, 10 secunde oprit sau 45 secunde pornit, 15 secunde oprit. Conform unei revizuiri din iunie în British Journal of Sports Medicine, antrenamentul la intervale de intensitate ridicată a oferit reduceri cu 28,5 la sută mai mari ale masei absolute totale de grăsime decât antrenamentul continuu de intensitate moderată, cum ar fi alergarea.

În căutarea unui HIIT sau a unui antrenament pe care îl poți face acasă? Faceți 50 de genuflexiuni pentru a apăsa deasupra cu un rucsac în loc de o bară. Sau, încercați acest antrenament HIIT de 20 de minute la domiciliu pentru a arunca grăsimea din burtă.

Puteți, de asemenea, să încercați CrossFit Open Workout Opțiunile sunt nesfârșite. Și asta este valabil dacă obiectivul tău este să obții abs. Puteți obține mai multă mișcare în ziua dvs. De fapt, potrivit unui studiu din septembrie din BMC Sănătate Publică, urmând un program de exerciții de mers pe jos și respectând un obiectiv zilnic de Combinând o rutină de antrenament cu o activitate zilnică suplimentară, vă puteți îmbunătăți compoziția corpului și reduceți total grăsimea viscerală.