Ce veg vă ajută să pierdeți în greutate, Cea mai bună diagramă indiană pentru slăbit: Veg, Non-Veg și South Beach


Puncte de reținut: Problemele de obezitate și greutate se confruntă astăzi cu toată lumea. De la copii până la adulți, nimeni nu este departe de ghearele obezității. Obezitatea duce la diferite situații nefavorabile din viață atât fizice, cât și interne. Dieta a fost întotdeauna cheia pentru a pierde kilograme și pentru a obține un corp potrivit. Ceea ce trebuie să facem este să pregătim o diagramă dietetică și să o urmăm religios, fără a încălca normele.

Pierderea în greutate: Cum de Cartofi Dulci Ajută la Pierderea În Greutate (Cu Retete)

Dacă încalci normele dietetice, nu vei putea niciodată să obții rezultatele dorite pe care le cauți. Astăzi vom discuta despre cea mai bună dietă indiană pentru pierderea în greutate. Să aruncăm o privire asupra lor. Alimentele indiene sunt în sine de natură contrastantă. Deci, în timp ce pregătiți o dietă indiană, ar trebui să aveți grijă de conținutul de grăsimi și carbohidrați din alimente.

Pentru aceasta, ar trebui să aveți cunoștințe adecvate despre alimente și trebuie cunoscute și informațiile nutriționale. Se spune că dieta este o parte importantă a procesului de slăbire. Diferite planuri de dietă au propriul lor efect asupra organismului, oferind rezultate adecvate. O dietă echilibrată este cheia succesului. O dietă echilibrată, de la cereale la fructe, legume, produse lactate, ouă și carne.

Deserturi sănătoase pentru pierderea în greutate

Diagrama indiană pentru slăbit: Aici ne-am înrolat, cea mai bună diagramă indiană de slăbire. Mic dejun: Așa cum indienii cred în micul dejun greu alimente indiene, oferă o mulțime de produse gustoase pe care le veți iubi.

Puteți consuma o pâine prăjită cu cereale multiple sau brune împreună cu albușuri de ou sau omlete. Dacă iubești indianul sudic, poți consuma chiar și 2 idlis cu sambar.

Diagrama indiană pentru slăbit:

Nu mâncați chutney de nucă de cocos, deoarece este foarte îngrășat. Evitați consumul de alimente grele care vor duce la digestia corectă a alimentelor până la sosirea următoarei perioade de gustare. Gustări medii: O cană de iaurt împreună cu merele tăiate. Aceasta este o opțiune foarte sănătoasă și umple stomacul până la refuz. Nucile cum ar fi nucul și migdalele pot fi consumate, de asemenea, deoarece sunt foarte sănătoase. În afară de aceasta, puteți lua și un fruct, cu excepția strugurilor, mango, litchi etc.

Prânz: Prânzul ar trebui să aibă varietate, deoarece varietatea este condimentul vieții. Indienii cred că acest slogan mor cu inima. Deoarece dal și pui conțin o mulțime de proteine, ar trebui să le consumați întotdeauna fără greș. Orezul nu trebuie consumat datorită conținutului de grăsimi și a faptului că te face să ai senzația de somn, ceea ce te face să fii inactiv la sfârșitul zilei. Gustări după-amiaza: Puteți să vă răsfățați întotdeauna cu sandvișuri, dar asigurați-vă că pâinea este maro și nu există suplimente suplimentare, cum ar fi maioneza cu brânză și diverse sosuri disponibile pe piață.

Salata de germeni de fasole poate fi, de asemenea, consumată, deoarece este sănătoasă și conține mai puține grăsimi.

ce veg vă ajută să pierdeți în greutate slabire 25 kg

Este un preparat delicios pentru abdomen. Cina: Cina foarte ușoară ar trebui consumată, deoarece noaptea cu greu ne desfășurăm activități. Ar trebui să se concentreze carbohidrații săraci Puteți consuma boabe de soia fierte cu legume fierte și câteva fructe. Puteți avea unul înfometat dacă cele de mai sus nu sunt suficiente.

Ar trebui să încercați să mâncați mai puțin noaptea Inițial corpul reacționează și avem probleme în adaptarea la mai puțină mâncare și treptat corpul se obișnuiește complet cu el. Suntem ceea ce mâncăm. Noapte: Noaptea trebuie consumat un pahar de lapte cu puține nuci sau fructe. Mulți oameni consideră că laptele este îngrășat și se ține departe de acesta în timp ce țin dieta. Dar organismul are nevoie și de o grăsime bună pentru a funcționa bine.

Laptele degresat sau laptele de soia pot fi alese în locul laptelui normal, deoarece au un conținut foarte scăzut de grăsimi și un conținut ridicat de calciu și vitamina D, care este foarte esențial pentru organism. Planul de dietă vegetariană indiană pentru pierderea în greutate: Acest plan de dietă se desfășoară timp de șapte zile.

Acesta a fost inițial realizat de o companie numită General Motors Inc în beneficiul lucrătorilor lor. Prin urmare, este numit și Planul Dieta GM.

Acest plan nu numai că vă ajută să scădeați în greutate, ci și la un corp subțire și sănătos. Planul include, de asemenea, diverse fructe și legume care ajută la creșterea metabolismului în corpul dumneavoastră. Pentru a urma această metodă, graficul dietelor indiene pentru scăderea ce veg vă ajută să pierdeți în greutate greutate pentru această metodă este după cum urmează; Ziua 1: Aceasta ar fi o zi grea, deoarece vi se va permite să consumați doar fructe, cu excepția strugurilor, bananelor, litchis-urilor și mango-urilor.

Ziua 2: A doua zi a planului de dietă indian pentru slăbit ar fi doar de legume. Le puteți consuma crude sau fierte după alegerea dvs. Acest lucru ar crește fibrele și nutrienții și ar reduce caloriile.

Ziua 3: Această zi a dietei de slăbire indiană ar fi o combinație a zilei 1 și 2. Puteți consuma orice fructe sau legume, cu excepția cartofilor.

De asemenea, va trebui să creșteți aportul de apă.

Ziua 4: Această zi ar include 6 banane, 4 pahare de lapte și supe. Bananele de aici vă vor ajuta să vă mențineți potasiul și sodiul în ce veg vă ajută să pierdeți în greutate.

  1. Cea mai bună diagramă indiană pentru slăbit: Veg, Non-Veg și South Beach - Modă -
  2. Goji berories beneficii pentru pierderea în greutate
  3. 8 deserturi care va ajuta sa pierdeti in greutate, Deserturi sănătoase pentru pierderea în greutate
  4. Poate pooparea să vă ajute să pierdeți în greutate
  5. Dar, în ultimii ani, multe s-au schimbat, experții în sănătate fiind de acord că carbohidrații sunt o parte esențială a unei diete echilibrate și sunt absolut necesare, mai ales dacă doriți să slăbești și să rămâi slab.
  6. Plan de masă de slăbit pentru vegetarieni - Sănătate -

Supa făcută ar trebui să includă roșii, usturoi, ceapă și ardei capia. Ziua 5: Această zi de dietă pentru pierderea în greutate India include aportul de roșii, muguri, pană și soia. Puteți face supă din ea și o puteți folosi folosind maximum 6 roșii.

Cea mai bună diagramă indiană pentru slăbit: Veg, Non-Veg și South Beach

Nu uitați să creșteți aportul de apă astăzi. Ziua 6: Această zi vă va permite să aveți paneer, muguri și legume, dar nu și roșii. Puteți face supă din ea și puteți include apă în cantitate mare. Legumele vor crește fibrele și vitaminele necesare corpului dumneavoastră.

Ziua 7: Această ultimă zi ar fi un avantaj pentru tine. În această zi s-ar putea să fi început să simțiți schimbarea în voi. În această zi a dietei indiene pentru scăderea în greutate includ suc proaspăt, o ceașcă de orez brun, care poate fi înlocuit cu jumătate de chapatti și legume.

De asemenea, trebuie să vă regim pentru slabit rapid asupra cantității de aport de apă. Câteva cele mai bune sfaturi: Împreună cu această diagramă, trebuie să luați și alte măsuri de precauție, cum ar fi evitarea consumului de alcool.

Alcoolul, în acest caz, poate fi înlocuit cu cafea neagră, ceai negru sau apă de lămâie, cu excepția zahărului din oricare dintre ele. De asemenea, este sugerat un antrenament de 45 de minute sau o plimbare de dimineață împreună cu diagrama dietelor. Se spune că acesta este cel mai bun plan de slăbire pentru femeile din India, deoarece acestea au nevoie de ceva de mâncare între ele după îndatoririle sale față de casa ei.

Salatele pot fi, de asemenea, scoase din ziua legumelor cu lămâie, ierburi, usturoi sau oțet de vin. Împreună cu câteva exerciții și mers pe jos, această diagramă dietetică te-ar ajuta să scazi până la kg din greutatea ta. Diagrama indiană South Beach pentru scăderea în greutate: Această dietă sigură pentru pierderea în greutate India mancaruri pentru slabire foarte recomandată de medici datorită rezultatelor sale de succes la nivel mondial.

Această diagramă dietetică vă oferă 3 beneficii: Primul este că ai voie să mănânci diverse alimente cu conținut scăzut de calorii pentru a-ți umple burta.

În al doilea rând, funcționează pe poftele tale și îți oferă rezultate de succes în 14 zile. Și, în cele din urmă, puteți efectua această dietă pe tot parcursul vieții.

Vă oferă o dietă flexibilă și este recomandat în special pacienților cu inimă. Urmează o privire pentru a urma dieta. Faza 1: În această fază a dietei indiene pentru a slăbi, trebuie să consumați alimente bogate în proteine.

Puteți include grăsimi precum uleiul de măsline virgin, uleiul de avocado și canola. Sunt permise legume precum roșii, brinjal, spanac și broccoli.

ce veg vă ajută să pierdeți în greutate o săptămână subțire

Notă: Prima fază ar exclude aportul de fructe, sucuri, alcool, produse lactate și alimente cu amidon. Faza 2: Această fază a planului de dietă indian pentru scăderea în greutate include aportul de fructe bogate în fibre precum mere, pâine cu cereale integrale sau orez, paste din grâu și cartofi dulci.

Asigurați-vă că consumați o cantitate adecvată de apă, care este de pierdere în greutate mare z pahare minime. Faza 3: Până când îți vei îmbogăți faza a treia, ai ajuns să știi ce să ai și în ce cantitate.

ce veg vă ajută să pierdeți în greutate core 22 pierdere în greutate

Prin urmare, se spune că a treia fază este faza de menținere. Tot ce trebuie să faceți în această fază este să mențineți pierderea în greutate.

Posturi Populare

Odată ce nu reușiți să continuați cu faza 3, va trebui să începeți din nou cu faza 1 pentru a elimina greutatea nedorită încăpățânată din corpul dumneavoastră. Puncte de reținut: Creșteți aportul de fructe și legume bogate în fibre și vitamine, cu excepția celor care măresc grăsimile și carbohidrații.

Limitați consumul de cafea, ceai, alcool, zahăr rafinat etc. Dacă este necesar, luați ceai și cafea numai cu mesele.

Video: 15 motive pentru a nu pierde în greutate cu o dietă săracă în carbohidrați 2021, Iunie

Aveți obiceiul de a lua micul dejun sănătos în fiecare zi. Includeți cereale, ovăz integral, dahi sau terci etc. Creșteți aportul de apă până la pahare pe zi.

ce veg vă ajută să pierdeți în greutate poate tăierea ierbii ajută la pierderea în greutate

De asemenea, puteți avea apă de var fără zahăr și apă de cocos. Nu aveți multe goluri între mesele pe care le luați. Asigurați-vă că aveți ceva de mâncat după fiecare ce veg vă ajută să pierdeți în greutate ore.

Evitați să mori de foame deoarece duce la un efect negativ asupra sănătății dumneavoastră. Luati cina cu cel putin ore inainte de a merge la culcare.

ce veg vă ajută să pierdeți în greutate rezultatele dvd ului pierderii în greutate

Reduceți aportul de alimente bogate în calorii, cum ar fi prăjituri, ciocolată, dulciuri, mâncare prăjită etc. Consumați gustări sănătoase la intervale regulate, cum ar fi fructe, fructe uscate, dahi, mâncăruri din cereale integrale, prăjituri de orez etc.

Au 45 de minute de antrenament sau de mers pe jos. Faceți exerciții fizice adecvate, precum și odihnă corpului dumneavoastră.