Cel mai bun raport macro de pierdere a grăsimilor


Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs. Cum să pierzi în greutate: Afla de cate calorii are nevoie corpul tau.

Urmați un plan de nutriție echilibrat cu obiceiuri alimentare sanatoase și urmăriți aportul de calorii. Faceti exercitii cel puțin 60 de minute, zile pe săptămână, cu puțină pregătire de forță.

pierdere în greutate rio rancho nm

Efectuați antrenamentele cu interval de intensitate ridicată de ardere a grăsimilor zile pe săptămână. Tintiti pentru pierderea de kilograme în fiecare săptămână. Produse de slabit Problema este însă că majoritatea dintre noi nu dorim să facem schimbări rapide la un stil de viață confortabil, astfel încât sa mananci mai puțin și sa te misti mai mult devine o luptă acerbă.

Canapeaua și o pungă de chipsuri câștigă de departe, mult mai des decât ar trebui. Puteți contesta și lupta cât doriți, dar singura modalitate dovedită științific de a pierde în greutate și de a te mentine in forma este prin dietă și exerciții fizice. Acest lucru este valabil dacă sunteți un începător care încearcă să slabeasca pentru prima dată sau un profesionist.

pierde în greutate 54 de ani

Înțelegem și suntem absolut de acord. Acum, nu ne intelege gresit, schimbarea corpului tau implica eforturi, dar de cele mai multe ori nu depuneti mult efort pentru a elimina complet activitățile nesanatoase sau produsele alimentare preferate. Puteți să vă impartiti greutatea corporală în două categorii principale: masa de grăsime și masa fără grăsimi.

Masa ta fără grăsime include mușchii, organele, oasele și țesutul conjunctiv. De asemenea, include greutatea apei. Cu alte cuvinte, acesta este ceea ce ar fi rămas dacă ați îndepărtat fiecare celulă de grăsime din corpul vostru. Masa musculară este o componentă majoră a masei lipsite de grăsimi și ar trebui să cântărească mai mult decât masa de grăsime.

În plus, masa musculară are un impact pozitiv asupra metabolismului dumneavoastră, sau a ratei metabolice. Cu cât aveți mai multă masa musculară, cu atât mai multe calorii ardeți în repaus. De asemenea, mușchiul ajută la sprijinirea articulațiilor, contribuind la îmbunătățirea echilibrului și la reducerea riscului fiole de slabit natur house rănire.

Există o cantitate esențială de grăsimi de care fiecare corp are nevoie pentru a-și menține funcțiile naturale.

Această cantitate va varia in functie de tipul de corp, vârsta, sexul, nivelul de activitate fizică și antrenamentele fitness. Nivelurile mai ridicate pot duce la riscuri de sănătate legate de greutate, cum ar fi diabetul de tip 2, anumite tipuri de cancer și boli cardiovasculare. Toate aceste informații se reduc la un punct: Pierderea în greutate într-un mod sănătos înseamnă pierderea de grăsimi.

Dieta Dieta este incredibil de dificilă pentru majoritatea oamenilor. Se estimează că 45 de milioane de americani tin o dietă în fiecare an.

Având în vedere ratele actuale ale obezității din această țară, putem vedea clar că rata de succes este scăzută. Nu numai că acel cuvânt are o conotație negativă, dar, de obicei, înseamnă că îl faci doar pentru o perioadă scurtă de timp. În schimb, gândiți-vă la alimentele pe care le consumati ca pe o alimentație, ceea ce reprezintă o parte esențială a unui stil de viață sănătos. Fiecare persoană are un corp diferit, o atitudine unică față de mâncare și diverse plăceri și neplaceri.

  • Cum să pierzi în greutate - ProteineMag
  • Pierderea în greutate și performanța atletică
  • Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Aceasta înseamnă că trebuie să găsiți un plan de nutriție care să funcționeze cel mai bine pentru dvs. Trebuie doar să vă înlocuiți gustul obișnuit cu unul mai sănătos și să fixați o masă în fiecare zi în care sa aveți posibilitatea sa mancati mai mult. Cu toate acestea, planul dvs. Pentru că știm că pierderea de grăsimi are loc atunci când utilizați mai multe calorii decât asimilati, este inteligent să știți câte calorii consumați și utilizați în fiecare zi.

Rata metabolică bazală BMR este bazata pe cât de multe calorii aveti nevoie pentru a vă menține în greutate dacă nu ați făcut nimic toată ziua. BMR dvs.

Pare destul de simplu, dar realitatea este că aproximativ de milioane de americani sunt supraponderali sau obezi și se luptă să slăbească și să o țină definitiv.

Jeor, vă va lua BMR și factorii caloriilor bazate pe nivelul de activitate, vârstă și sex. Calculați utilizarea dvs. Mifflin ecuația St.

Rețineți că aceasta este doar o estimare, și deși ecuatia Mifflin-St.

Există tot atâtea teorii despre cum să slăbești, deoarece trebuie să se piardă kilogramele, iar una dintre cele mai noi tendințe de pierdere în greutate implică un contor de macro-uri alimentare. Macro este shorthand pentru macronutrienți, dintre care trei. O dietă sănătoasă face parte dintr-un plan adecvat de slăbit.

Jeor este frecvent utilizată pentru a evalua necesitățile calorice, sa demonstrat că subestimează rata metabolică de repaus. Mai mult, mulți dintre noi supraestimează, subestimează sau minte despre cât cântărim sau cat de des ne antrenam.

Chiar dacă sunteți sincer cu calculatorul, tot nu înseamnă că numărul va fi la sută corect. Indiferent de numărul pe care ti l-a dat calculatorul TDEE, acesta este un punct de plecare, nu o lege pentru tine pe care sa o urmezi restul vieții. TDEE este numărul de calorii pe care le consumați în fiecare zi. Odată ce ați stabilit aportul caloric zilnic, vă sugerăm să vă urmăriți greutatea săptămânală.

poziții de dormit care vă fac să pierdeți în greutate

Acest lucru vă va ajuta să determinați dacă trebuie să ajustați consumul de calorii pentru a vă optimiza obiectivele de pierdere a grăsimilor. Problema dietei Yo-Yo Sa consume mai putine calorii decat arzi pare destul de simplu, nu-i așa? Dar lucrurile pot deveni puțin complicate. Spectacole de televiziune care recompensează pierderea rapidă și drastică a greutății ne alterează percepția asupra a ceea ce este realist și durabil. În realitate, nimic nu putea fi mai departe de adevăr.

Taierea consumului zilnic de calorii prea scăzut sub de calorii poate duce la o serie de probleme cum ar fi dieta yo-yo. De asemenea, vă poate afecta metabolismul. Dacă sunteți înfometat cel mai bun raport macro de pierdere a grăsimilor timpul, sunteți pofticios și nu aveți energie, șansele menținerii dietei dvs. Este posibil să pierdeți greutatea dorită și să o pierdeți repede, dar imediat ce vă cel mai bun raport macro de pierdere a grăsimilor la consumul de alimente normale în cantități normale, veți recâștiga toată greutatea pe care ați pierdut-o și, în unele cazuri, adăugați o cantitate câteva kilograme in plus.

Complicarea lucrurilor chiar mai mult, studiul a constatat că ciclurile repetate de scădere în greutate și creștere în greutate pot face eforturile ulterioare de pierdere în greutate aproape imposibilă.

Acest stil de dieta poate duce, de asemenea, la o rată de metabolism mai restrânsă Este mult mai probabil ca vei avea o pierdere in greutate de succes, usor de manevrat si sustenabil, daca aceasta se va desfasura incet. Și metabolismul tău se sfarsi prin a lucra cu tine, nu importiva ta.

În primele câteva săptămâni, va trebui să citiți etichete și să măsurați dimensiunile porțiunilor. Da, acest lucru necesită puțin mai mult efort decât faceți de obicei, dar este foarte important să începeți să vă cunoașteți corpul și cantitatea de alimente de care are nevoie. Și singura modalitate de a ști că consumați mai puține calorii este să le numărați! Macronutrienți și pierdere în greutate Din punct de vedere tehnic, ați putea experimenta o anumită pierdere în greutate consumând cu un hamburger mai puțin decta consumati de obicei în fiecare zi.

Cu toate acestea, dacă doriți să aveți schimbări de durată în corpul dvs. Există trei macronutrienți primari macro-uri : carbohidrați, grăsimi și proteine. Aceste zile este destul de ușor să faceți o căutare rapidă pe internet și să găsiți sute de planuri de dietă diferite, unele cu un conținut scăzut in grăsimi, altele cu un conținut scăzut de carbohidrați, dar credem că este mai bine să păstrați un raport bun din toate cele trei macro-uri în planul dvs.

Fiecare macronutrient joacă un rol special în corpul vostru. Aveți nevoie de toti cei trei pentru ca corpul dumneavoastră să funcționeze optim. Cele mai multe diete americane sunt prea grele în grăsimi și carbohidrați și nu au suficientă proteină.

Numărarea macro-urilor Ratele de grăsimi ale proteinelor în carbohidrați pentru obiective

Puteți face modificări la acest raport, în funcție de ce fel de alimente vă place, de modul în care organismul răspunde și de nivelul zilnic de activitate.

Vă încurajăm să jucați cu numerele și să aflați ce funcționează cel mai bine pentru dvs. Există modalități nesfârșite de a mânca ceea ce va doriți, în timp ce rămâneți in conditii normale a parametrilor macro. Măsurarea macronutrientiilor! Proteine, carbohidrați și grăsimi — oh! Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre macronutrienți, cum se încadrează în planul dvs.

Mai multi dintre carbohidrații pe care îi primiți din surse alimentare, cum ar fi legumele și cerealele integrale, cu atât mai bine. Acest lucru vă ajută să mențineți un nivel mai stabil al zahărului din sânge, care vă poate ajuta să evitați pofta de mancare sau energia scăzută care este normală în cazul dietelor tradiționale. Cerealele integrale sunt bogate în nutrienți și mai înalte în fibre decât carbohidrații rafinați găsiți în alimentele junk food.

Fibra este un must-have, deoarece vă poate ajuta să vă simțiți plin. Dacă fibrele nu sunt o prioritate în planul de pierdere în greutate, ar trebui să fie! Nu numai că slimming cluburi aberdeen macronutrienti vă ajută ca organismul să construiască și să mențină masa musculară, poate ajuta la ușurarea pierderii în greutate și poate crește senzația de plenitudine.

Produse de slabit Având un plan de nutriție echilibrat nu numai că vă va ajuta să pierdeți în greutate, ci vă va ajuta să vă mențineți planul pe termen lung. Este posibil să nu sune sexy, dar întreținerea este o parte esențială a pierderii grasimii și a menținerii acesteia. Exercitarea Odată ce ați inceput dieta, începeți să vă gândiți la exerciții fizice.

Calculator macro | Cum să vă calculați macro-urile pentru o dietă flexibilă și IIFYM

Corpul tau va trebui sa foloseasca mai multa energie pentru a se antrena. Această energie vine din alimentele pe care le consumi.

alguem ja tomou corp slim fast

Deci, prin exerciții, ardeți mai multe calorii. Dacă sunteți nou în lumea exercițiilor, începeți cu un regim de care sa vă bucurați. Ar putea fi difuzat, jucând racquetball sau fotbal de duminică cu prietenii tăi.

retete de mancare pentru diete de slabit

Orice vă ține activ timp de 60 de minute, de ori pe săptămână, vă va ajuta să vă bucurați de o pierdere în greutate sănătoasă. Când începeți un program nou cu care corpul dvs. Începeți într-un ritm confortabil.

Cel mai bun raport de pierdere în greutate macro |

Forță de formare Dezvoltarea muschilor prin rezistenței îi ajută să crească și cel mai bun raport macro de pierdere a grăsimilor devină mai puternici. Având mai multă masa musculară înseamnă, de asemenea, că ardeți mai multe calorii. Formarea de rezistență are efecte profunde asupra oaselor și articulațiilor dvs. De asemenea, puteți încerca unul dintre planurile noastre de fitness complete. Alegeți-vă obiectivul și începeți! Veți cunoaște bazele noastre de exerciții și rețete pentru a vă simți confortabil în sala de gimnastică și pentru a găti alimente sănătoase.

Interval de instruire de înaltă intensitate Intervalul de formare poate fi, de asemenea, un instrument foarte eficient de pierdere în greutate. Este destul de ușor să se integreze în orice plan de fitness deoarece poate fi aplicat la o varietate de setări și pot fi utilizate diferite tipuri de echipamente.

Cele 3 chei pentru numărarea raporturilor de macronutrienți

Instruirea cu interval de intensitate mare HIIT funcționează cel mai bine dacă o faci timp de aproximativ 20 de minute, iar cel mai bun antrenament HIIT este adesea cel mai simplu. De exemplu, utilizeaza bicicleta tare timp de 30 de secunde, apoi fa pauza timp de 30 de secunde.

Continuați în acest mod de 20 de minute. Puteți folosi bicicleta, eliptica sau banda de alergare. Sau puteți face exerciții fizice cum ar fi sarituri in aer.

  1. Pagina principala Cele 3 chei pentru numărarea raporturilor de macronutrienți Clădire?
  2. Paleo macro raport pentru pierderea in greutate |
  3. Raportul macros pierdere de grăsime Grăsime pierdere raportul Add: hyjace72 - Date: - Views: - Clicks: Transformarea Mea - Strategie pentru slabit.
  4. Cel mai bun rc pentru pierderea în greutate

Dacă vă faceți bine alimentația, încercați să le faceți trei zile pe săptămână. Progresul de măsurare Aceasta scala poate fi cea mai bună prietenă sau cel mai prost inamic.

  • Știința din spatele pierderii de grăsime Cum să vă obțineți cel mai bun corp - Jiva Med Spa
  • Cinciuri de talie pentru pierderea în greutate
  • Raportul macros pierdere de grăsime |

Deși obiectivul tău este să vezi că numărul scade, uneori scala nu reflectă cu exactitate ce se întâmplă în corpul tău. Indiferent de nivelul dvs. Aceste schimbări nu înseamnă că ai pus brusc cinci kilograme permanente de grăsime. Din acest motiv, este important să vă cântăriți în același timp în fiecare zi. Când vă cântăriți, amintiți-vă că progresul este de obicei destul de lent.

În funcție de numărul de calorii pe care le-ați tăiat din dieta dvs. Orice mai mult decât atât este probabil prea rapid. Pierderea lentă, întreținută este întotdeauna cea mai bună alegere. Dacă esti interesat într-adevăr de formare de putere, ai putea vedea că numărul de pe scară crește în loc scada, deoarece masa musculară este în creștere.

joe wicks arzător de grăsime cu impact scăzut

Amintiți-vă că scala nu spune întotdeauna întreaga poveste, deci acordați atenție oglinzii, cum vă simțiți și cum vă desfășurați antrenamentele.

Dacă știți că vă stresați cu privire la numărul stretch urile se pierd în greutate pe scala, nu o mai utilizați! O mulțime de oameni au succes fără ea. Atitudinea ta Nu în fiecare zi va fi o zi minunată și sigur veți întâlni dezavantaje ocazionale când vine vorba de planul de nutriție și de formare.

Știți asta și acceptați-o.

Cum să pierzi în greutate

Dar dacă rămâi dedicat consumului mai puțin de calorii și fiind puțin mai activ, vei vedea lent, dar sigur că acele kilograme le vei pierde. De departe, cea mai importantă parte a implementării obiceiurilor sănătoase în stilul tău de viață este îmbunătățirea imaginii de sine și a fericirii. Cum arăți nu este la fel de important preum te simți.

Mențineți pozitivitatea și vei vedea modificările pe care doresti să le vezi!