Cum pierd boxerii grăsimile. Dieta de antrenament la box


Macronutrienți pentru boxeri: grăsimi Boxerii pun ore întregi, zile, săptămâni și luni de pregătire pentru o luptă.

Grăsime pierderea boxeri

Dieta unui boxer este aproape la fel cum pierd boxerii grăsimile importantă ca un antrenament, deoarece oferă combustibil pentru concurență și ajută la recuperare. Dieta ideală combină alimentele sănătoase în cantitate perfectă pentru a păstra un boxer proaspăt și gata de a le face. Boxerii trebuie să se alimenteze pentru a rămâne mai repede și slabit emag puternic decât adversarii lor.

Pentru a obține un avantaj, mulți boxeri pierd în greutate pentru lupta lor pentru a concura într-o clasă de greutate mai mică. Aceștia ar putea recupera această greutate - în general, greutatea apei - chiar înainte de cum pierd boxerii grăsimile, ajutându-i să fie mai mari decât adversarul lor. Pe lângă faptul că vă îngrijorați ce alimente trebuie să mâncați în cantități potrivite, trebuie să vă faceți griji cu privire la menținerea greutății dorite.

Andy Ruiz vs. Anthony Joshua - Cântărirea oficială

Câștigarea prea multă greutate corporală vă poate forța să vă ridicați o clasă de greutate, ceea ce vă poate răni șansele de câștig. Să îți dai seama cât de multă mâncare să mănânce este dificilă, deoarece recomandările pentru o persoană obișnuită nu vor funcționa.

Boxerii ard sute și, uneori, aproape 1.

  • Dieta de antrenament la box - Sănătate -
  • Poate u să piardă în greutate pe o trambulină

Potrivit Departamentului pentru servicii de sănătate din Wisconsin, un boxer de de kilograme poate arde 1. În timpul unei ore de antrenament cu pungi grele, același boxer ar arde calorii. O oră de sparring ar arde aproximativ de calorii.

Pierderea de grăsime pentru boxeri

Cu cât ești mai mic, cu atât mai puține calorii arzi. Cu toate acestea, aceste numere sunt mari în comparație cu alte forme de exercițiu.

badminton pierdere în greutate

Peste o oră de alergare la 5 mile pe oră, o persoană de de kilograme arde aproximativ de calorii. Asta înseamnă mai puțin decât orice formă de box, cu excepția antrenamentelor cu bagaje grele.

slabire apa cu lamaie

Rezultatul este că nevoile dvs. Câte calorii pe zi? Conform unui articol din Ghidul dietetic pentru americani, femeile adulte medii ar trebui să consume între 1. Pentru femei, aceste cifre se bazează pe o femeie de de kilograme care are 5 picioare, 4 cm înălțime.

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Se presupune că bărbații au kilograme și 5 picioare, 10 cm înălțime. Ca un boxer care arde sute de calorii mai mult pe zi decât persoana obișnuită, trebuie să-ți crești aportul caloric.

îndepărtați grăsimea cortizol

Folosiți un tracker alimentar pentru a estima câte calorii mâncați pe zi. După ce știi câte calorii mănânci pe zi, începe să-ți urmărești greutatea corporală.

  1. Cum să pierzi grăsimea corporală liceuldeartecbaba.
  2. Caseina arde grăsime

Folosește o scară și cântărește-te dimineața înainte de a mânca sau bea ceva. Îți poți folosi greutatea corporală pentru a-ți da seama dacă mănânci prea mult sau nu suficient. Pentru a câștiga sau a pierde în greutate, pur și simplu scade sau mărește-ți aportul de calorii până când greutatea corpului merge în direcția corectă.

SCAPA DE BURTA IN 14 ZILE - ABDOMEN INFERIOR (Antrenament Pentru Abdomen - Fara Echipament )

După ce ați selectat aportul caloric, este timpul să vă dați seama din câte macronutrienți ar trebui să mâncați. Există trei macronutrienți : carbohidrați, grăsimi și proteine.

Comisia sportivă de stat din Nevada, un important organism de reglementare în box, oferă recomandări macronutrienți pentru boxeri. Macronutrienți pentru boxeri: carbohidrați Pentru carbohidrați, recomandarea comisiei este de 6 până la 10 grame pe kilogram de greutate corporală.

Creșterea greutății: greutatea redusă în artele marțiale

Carburile sunt o parte importantă a planului tău de masă de box. Corpul tău descompune carbohidrații și îi depozitează sub formă de glucoză și glicogen, cum pierd boxerii grăsimile ce îți pune în mișcare mușchii în timp ce lovești și te miști în jurul inelului.

Chiar dacă dietele bogate în grăsimi sunt din ce în ce mai populare, păstrarea carbohidraților în dieta dvs. Încercați să rămâneți la mâncarea sănătoasă pentru boxeri precum cartofii, orezul, pastele și pâinea, în loc de bomboane și băuturi răcoritoare.

Pin on Frumusețe

Macronutrienți pentru boxeri: proteine Proteinele sunt esențiale pentru formarea mușchilor și vă pot ajuta să vă recuperați de la antrenamentele dure. Cu cât câștigi mai mult mușchi, cu atât trebuie să transporti mai multă greutate în jurul inelului și cu atât este mai probabil să fie afectată clasa de greutate. Boxerii care nu încearcă să câștige mușchi ar trebui să rămână la capătul inferior al acestui interval.

Cu toate acestea, dacă doriți să urcați o clasă de greutate, mergeți spre capătul superior.

Câte calorii pe zi?

Sursele vegetariene precum fasolea și nucile sunt de asemenea utile. Macronutrienți pentru boxeri: grăsimi Grasimile sunt importante pentru a fi incluse în alimentația dvs. Obțineți cea mai mare parte a grăsimii din surse monoinsaturate și polinesaturate.

Fiecare tip de grăsime are o compoziție chimică diferită.

Executând flotări în mod regulat, în paralel cu o alimentație potrivită, vei reuși să scapi de grăsimea de pe mâini.

Grăsimile saturate, care se găsesc cel mai frecvent în surse de grăsime animale, ar trebui să fie limitate, deoarece sunt legate de probleme precum boli de inimă. Grăsimea polinesaturată provine din surse precum uleiul de soia, uleiul de porumb și floarea soarelui.

cum pot să pierd în greutate atunci când alăptează

Nucile și tofu sunt, de asemenea, surse de acest tip de grăsime. Grasimile polinesaturate sunt bogate in acizi grasi omega-3 si omega-6, conform American Heart Association. Grăsimile monoasaturate pot fi găsite în uleiul de măsline, uleiul de canola, uleiul de arahide, avocado, unt de arahide și alte nuci și semințe. Consumul de grăsimi monoinsaturate este bun pentru sănătatea inimii și a arterelor.

De asemenea, ajută la dezvoltarea și menținerea celulelor din corpul tău.