Cum să găsiți pierderea procentuală a greutății corporale, Formula pentru grăsime procentuală grăsime


Modul în care se calculează procentul de masă musculară Nu este posibil să vă determinați procentul exact de masă musculară fără o tehnologie scumpă. Există calculatoare, formule și cântare care susțin că măsoară masa musculară, dar aceste opțiuni nu s-au dovedit a fi corecte.

Iată ce puteți face pentru a afla despre masa musculară și masa corporală slabă: Utilizați procentul de grăsime corporală O modalitate de a determina procentul dvs.

  • Greutatea normală în funcție de vârstă și înălțime - Dr.
  • Jj își pierde grăsimea de burtă
  • Pierdere în greutate naturală hamburg

Pentru a obține procentul de grăsime corporală, cântărește-te pe o scară de grăsime corporală. O scară de grăsime corporală folosește impedanța bioelectrică pentru a estima cantitatea de grăsime corporală. Trimite un curent electric prin corpul tău.

Procentuală formula grăsime

Deoarece grăsimea conduce mai puțină energie electrică decât mușchiul, curentul poate măsura câtă grăsime corporală ai. De asemenea, va trebui să introduceți înălțimea, greutatea, sexul și vârsta.

cum să pierdeți în greutate duromine ce ar trebui să mănânc pentru a pierde în greutate

Scara utilizează aceste date, împreună cu curentul electric, pentru a estima procentul de grăsime din corp. Puteți scădea acest număr din pentru a obține procentul de masă corporală slabă.

Dar amintiți-vă, masa musculară este doar o parte din masa corporală slabă.

Zile exerciți fără

În plus, cântarul de grăsime nu este întotdeauna exact. Procentele sunt estimative. Folosiți o formulă militară din SUA Armata americană are o formulă pentru estimarea procentului de grăsime corporală.

Această metodă implică măsurarea circumferinței diferitelor părți ale corpului. Aceste măsurători sunt apoi utilizate pentru a determina valoarea circumferinței CV. CV-ul și înălțimea dvs. Puteți utiliza acest număr pentru a estima procentul de masă corporală slabă.

Dacă sunteți bărbat, măsurați-vă circumferințele abdominale și ale gâtului. CV-ul dvs.

Câtă masă musculară ar trebui să am și cum o măsor?

Dacă ești femeie, măsoară-ți circumferințele taliei, șoldului și gâtului. CV-ul tău este circumferința taliei plus circumferința șoldului mai puțin circumferința gâtului.

profil pierdere în greutate pierde grăsimea burtă de fund

În timp ce militarii utilizează această metodă pentru a evalua compoziția corpului, aceasta nu este cea mai precisă metodă. Măsurările circumferinței nu iau în considerare dimensiunea mușchilor.

de ce pierzi greutatea cu divorțul pierderea în greutate fodmap

Un RMN folosește magneți puternici pentru a face o imagine a mușchilor. Când ești plasat într-o mașină RMN, câmpul magnetic rearanjează pe scurt atomii de hidrogen ai corpului tău.

cum pot să pierd greutatea pe cymbalta gcx slimming

Aceasta eliberează energie, pe care aparatul o folosește pentru a determina masa musculară. RMN este standardul de aur pentru determinarea procentului de masă musculară, dar este foarte scump.

Nu este o alegere practică pentru estimarea procentului de masă musculară. Beneficiile și efectele secundare ale masei musculare mai mari decât media Dacă aveți o masă musculară mare, aveți mai mult mușchi decât este tipic pentru vârsta și sexul dumneavoastră.

Beneficii În general, o masă musculară mai mare are efecte pozitive asupra sănătății. Pe măsură ce îmbătrânești, pierzi în mod natural masa musculară. Această pierdere musculară legată de vârstă, numită și sarcopenie, începe la vârsta de 30 de ani.

Continuați să pierdeți între 3 și 5 procente din masa musculară la fiecare deceniu, ceea ce reduce funcția fizică și vă crește riscul de rănire.

Pierderea în greutate 1 lira

Dar dacă aveți o masă musculară mare, puteți încetini pierderea musculară și vă puteți proteja abilitatea fizică. Mușchiul scheletului îmbunătățește, de asemenea, metabolismul general. În comparație cu grăsimea, mușchii scheletici ard mai multe calorii în repaus. În plus, o masă musculară mai mare este asociată cu longevitatea.

Prezentare generală

Un studiu din în American Journal of Cum să găsiți pierderea procentuală a greutății corporale a constatat că adulții în vârstă cu mai multă masă musculară trăiesc mai mult decât cei cu mai puțini.

Efecte secundare Dacă aveți o masă musculară mai mare decât media, poate fi dificil să găsiți haine care să se potrivească bine. De asemenea, va trebui să mâncați mai multe calorii pentru a vă simți plin, ceea ce poate deveni incomod și scump.

Unii oameni spun că faptul că o masă musculară mai mare reduce flexibilitatea și capacitatea lor de a sari sau a alerga.

Cum să găsiți procente de pierdere în greutate corporală

Beneficiile și efectele secundare ale masei musculare mai mici decât media Să ai o masă musculară scăzută înseamnă că ai mai puțin mușchi decât este tipic pentru vârsta și sexul tău. Beneficii Nu există beneficii reale ale masei musculare scăzute. Unii oameni spun că a avea mai multă grăsime decât mușchiul oferă un avantaj de supraviețuire, deoarece excesul de grăsime poate furniza energie atunci când organismul este stresat.

Cu toate acestea, acest beneficiu este ipotetic. Efecte secundare Masa musculară scăzută accelerează pierderea musculară legată de vârstă și reduce capacitatea fizică. Acest lucru crește riscul de rănire și handicap. Având o masă musculară scheletică scăzută este, de asemenea, asociat cu: dificultate în a face activități zilnice sindrom metabolic.

  • Pagina principala Cum se găsește procentul de pierdere în greutate în kg.
  • Pierderea în greutate engleză
  • Pierde burta gras vancouver