Dimensiune 20 până la 16 pierdere în greutate


Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Fructele și legumele sunt întotdeauna cea mai bună opțiune pentru a vă menține sănătos și în formă. Cu toate acestea, bananele au fost întotdeauna controversate - îngrășează sau ajută la scăderea în greutate?

Se susține că consumul de banane și lapte timp de câteva zile vă ajută să aruncați o flacără. Nutriționiștii sugerează, de asemenea, să mănânci cel puțin o banană pe zi.

Dar, pe de altă parte, sportivii mănâncă banane ca masă înainte de antrenament pentru a crește energia și a mări masa musculară. Acest articol explorează relația dintre banană și greutate pentru a afla dacă este o pierdere în greutate sau un fruct de creștere în greutate.

REALIZAȚI CĂ DIETA ESTE TOT

Glisați în sus pentru a afla mai multe! Fapte nutriționale ale bananelor Banana este încărcată cu substanțe nutritive. Este o sursă de energie rapidă și rentabilă.

dimensiune 20 până la 16 pierdere în greutate

O banană de dimensiuni medii ~ g oferă 27 g de carbohidrați, 3,1 g de fibre și calorii de energie. De asemenea, oferă mg de potasiu și 0,43 mg de vitamina B6 1. Jumătate din totalul carbohidraților dintr-o banană coaptă sunt zaharuri 14,4 g care furnizează energie rapidă sportivilor pentru a îmbunătăți performanța 1.

dimensiune 20 până la 16 pierdere în greutate

Banana verde conține amidon rezistent RS și încărcături de fibre 2. La fermentarea în intestin, RS produce un acid gras cu lanț scurt numit butirat. Butiratul îmbunătățește sănătatea intestinului și previne constipația 3.

Un studiu realizat la Universitatea Brigham Young SUA a constatat că aportul crescut de fibre ajută la scăderea în greutate și reduce aportul excesiv de calorii 4. Banana are, de asemenea, un conținut ridicat de potasiu, ceea ce vă ajută să reduceți IMC-ul și greutatea 5. Dar, întrebarea rămâne - este banana o creștere în greutate sau un fruct de slăbit. Să sapăm mai adânc! Este banana o creștere în greutate sau o pierdere în greutate fructe?

Muzica Terapeutică - Pierderea in greutate - Frecvența 295.8 Hz asociată cu celulele grase

Ce spune cercetarea Banana dimensiune 20 până la 16 pierdere în greutate un fruct versatil care poate fi luat în porții limitate pentru a pierde sau a menține greutatea. Luați-o ca gustare în loc de masă completă. Banana este o sursă bogată de fibre care adaugă masă în masă și reduce consumul inutil de calorii 6.

Consumul unei banane de dimensiuni medii ca gustare ajută la scăderea în greutate. Banana este cunoscută pentru conținutul său ridicat de calorii. Cu toate acestea, o banană de dimensiuni medii este încărcată cu carbohidrați digerabili și zaharuri care sunt satisfăcătoare și mai bune decât alte gustări procesate cu zahăr 1.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Banana este bogată în vitamine și minerale micronutrienți. Acești micronutrienți acționează ca cofactori compuși chimici neproteici care accelerează activitatea enzimatică pentru a elibera energie în metabolismul glucozei și în consumul de energie.

dimensiune 20 până la 16 pierdere în greutate

Acest lucru ajută la reducerea riscului de obezitate și diabet 9. Ambele banane coapte și necoapte au un indice glicemic scăzut și un indice de sațietate ridicat 10 Un studiu realizat în Spania a constatat că o dietă cu conținut scăzut de IG, cu restricții energetice, a fost mai eficientă în a ajuta la scăderea în greutate decât o dietă cu conținut scăzut de grăsimi și cu conținut ridicat de IG Banana este bogată în calorii și zahăr. Deoarece este o sursă de energie rentabilă, îmbunătățește rezistența la efort a sportivilor 1.

Prin urmare, consumul de banane împreună cu alte alimente sănătoase sau suplimente proteice te ajută să te îngrași. Acum, că știți cum vă pot ajuta bananele să pierdeți și să vă îngrași, să vedem cum le puteți consuma în ambele scopuri.

ATINGEȚI ÎN EMOȚIILE DVS.

Cum să mănânci banane pentru a pierde în greutate Banana are un indice ridicat de sațietate și este încărcată cu fibre. Consumul de banane ca gustare sau ca masă înainte de antrenament ajută la furnizarea substanțelor nutritive necesare pentru a vă face să vă simțiți plini și să oferiți energie. Cum să mănânci banane pentru a câștiga în greutate Bananele sunt bogate în calorii, de ce consumul de banane este considerat a fi o metodă veche de îngrășare.

Cea mai bună modalitate de a încorpora bananele în dieta obișnuită pentru creșterea în greutate este să o adăugați la smoothie-uri sau milkshake-uri. Pe lângă potențialul său de creștere în greutate și pierderea în greutate, banana oferă o serie de alte beneficii pentru sănătate.

dimensiune 20 până la 16 pierdere în greutate

Verificați mai jos. Alte beneficii potențiale ale bananei Banana conține pectină și amidon rezistent, care întârzie golirea gastrică, îmbunătățesc toleranța la glucoză și ajută la reglarea moderată a glucozei 13 Cu toate acestea, consultați întotdeauna un nutriționist pentru a planifica o dietă echilibrată cu aportul de banane pentru diabet. Amidonul rezistent din banana crudă scapă de digestia din intestinul subțire și se fermentează pentru a produce acizi grași cu lanț scurt.

Acest lucru stimulează fluxul sanguin de colon și îmbunătățește eco slim ca marche intestinului Banana este o sursă bogată de potasiu 1. Potasiul protejează inima și reduce riscul de accident vascular cerebral, în special la femeile în vârstă Compușii bioactivi din banane îți îmbunătățesc sănătatea generală.

Acestea reduc incidența bolilor degenerative și a stresului oxidativ dimensiune 20 până la 16 pierdere în greutate Acum, că știi toate modurile în care banana îți îmbunătățește sănătatea, să verificăm cum poți face un smoothie delicios cu ea! Rețetă Shake Banana.