Fără zonă de ardere a grăsimilor


Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie.

Dacă obiectivul dvs.

Don't treat your body as a black-box. Take control of your health and start now!

Dar poate fi util atunci când căutați modalități de a regla intensitatea antrenamentului pe baza ritmului cardiac. Pași Partea 1 din 2: Determinarea zonei de ardere a grăsimilor Calculați-vă zona de ardere a grăsimilor folosind formula.

Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde vă este zona de ardere a grăsimilor.

  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • Cea mai bună pierdere în greutate pentru adolescentă
  • Urmăriți-vă măsurătorile Când încercați să pierdeți în greutate, ceea ce doriți cu adevărat este să pierdeți grăsime în timp ce vă păstrați masa musculară slabă.

Mai întâi, determinați ritmul cardiac maxim MHR. Pentru a face acest lucru, scadeți vârsta de la dacă sunteți bărbat; Dacă ești femeie, scade-ți vârsta de la Cumpărați sau utilizați un monitor de ritm cardiac. Există multe tipuri de aparate de monitorizare a ritmului cardiac - ceasuri sau brățări, curele pentru piept și chiar montate pe barele portabile ale unor aparate de exerciții cu ritm cardiac.

  1. Nivelul de efort este corelat cu pulsul cardiac.
  2. Cum de a arde grasime cu un antrenament de mers pe jos
  3. Cum de a pierde greutatea numai pe burtă
  4. Burner de grăsime za mrsavljenje
  5. Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.
  6. Numar total de calorii Un antrenament intens conduce la arderea mai multor calorii.
  7. Cea mai mare pierdere în greutate posibilă într o lună

Monitorul ritmului cardiac vă poate ajuta să știți exact care este ritmul cardiac și, în funcție de vârstă, înălțime și greutate, vă poate determina și zona de ardere a grăsimilor.

Folosind un monitor de ritm cardiac, veți ști mai exact despre zona de ardere a grăsimilor.

Căi de a pierde grăsime corporală

Deoarece monitorul ritmului cardiac vă calculează ritmul cardiac în timp ce faceți mișcare și folosește informații reale despre ritmul cardiac pentru a vă calcula zona de ardere a grăsimilor. Mulți oameni care folosesc un monitor de ritm cardiac pentru prima dată constată că nu au exercitat atât de mult cât cred.

Acordați o atenție deosebită și provocați-vă în siguranță.

  • Poți arde grăsimi fără să fii în cetoză? - Sănătate -
  • Slimming ovăz de coacere
  • Te plimbi în zona de ardere a grăsimilor?

Un monitor de ritm cardiac pentru brățară este mai precis decât un ceas sau o curea pentru piept. Dar sunt și mai scumpe.

fără zonă de ardere a grăsimilor

Verificați cantitatea maximă de oxigen. Testul de oxigen maxim volumul pe timp, cantitatea de ps pierdere în greutate și maxim va înregistra cu exactitate cât de bine se poate evapora corpul dumneavoastră și îl poate folosi în timpul exercițiului.

Acest test necesită participanților să meargă pe o bandă de alergat sau să folosească o bicicletă și să respire într-o mască pentru a măsura cantitatea de oxigen și carbon pe măsură ce ritmul cardiac crește.

Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -

Aceste informații pot fi folosite pentru a determina cât de aproape este ritmul cardiac atunci când ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona de ardere a grăsimilor. Testul oxigenului maxim este, fără îndoială, una dintre cele mai fiabile și precise metode de testare pentru exerciții cardio. Puteți testa nivelurile maxime de oxigen la săli de sport, unele laboratoare și clinici private.

Folosiți testul fără zonă de ardere a grăsimilor vorbire.

Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?

Aceasta este una dintre cele mai puțin tehnice dintre multele modalități de a determina zona de ardere a grăsimilor. Testul de vorbire necesită să vorbiți pe tot parcursul exercițiului și pe baza respirației în care vă aflați, puteți determina dacă creșteți sau micșorați intensitatea exercițiului.

De exemplu, dacă vă simțiți respirația scurtă atunci când vorbiți, poate fi necesar să reduceți din nou intensitatea exercițiului.

fără zonă de ardere a grăsimilor

Dacă poți vorbi confortabil, atunci nu vei exersa suficient. Puteți spune o frază scurtă fără nicio problemă. Alegeți exerciții care cresc ritmul cardiac cu o combinație de intensitate ridicată, dar fără zonă de ardere a grăsimilor moderare pentru cele mai bune rezultate.

fără zonă de ardere a grăsimilor

Acest lucru este adevărat numai dacă obiectivul dvs. Combinați activități moderat intense și cădeați în zona de ardere a grăsimilor timp de aproximativ o jumătate de oră.

Un gând despre „Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort.”

Activitățile pot include: mers pe jos lent, ciclism sau înot. Cu toate acestea, acest lucru va diferi de la persoană la persoană. În plus, alegeți câteva activități care cresc ritmul cardiac la intensitate mare. Deși acest lucru nu se află în zona de ardere a grăsimilor, puteți arde mai multe calorii și puteți crește nivelul de exercițiu care vă crește ritmul cardiac. Cu toate acestea, cantitatea totală de calorii arse depinde și de durata exercițiului și, dacă te antrenezi la intensitate redusă, atunci trebuie să te antrenezi pentru perioade mai lungi de timp.

Sfaturi esentiale pentru arderea grasimilor

În plus, trebuie să realizați cel puțin de minute de exerciții de intensitate moderată pe săptămână. Incorporați exerciții de antrenament pentru sănătate. Este important să includeți antrenamentul de forță sau antrenamentul de rezistență în programul săptămânal de antrenament.

Acest lucru ajută la construirea și construirea mușchilor puternici, pe lângă creșterea metabolismului dvs.

Comentarii

Controlul greutății este esențial pentru reducerea excesului de grăsime. Acest lucru este destul de important pentru menținerea și câștigarea mușchilor, reducând în același timp excesul de grăsime.

EXERCITII SOLDURI ACASA - ANTRENAMENT SOLDURI

Incorporați exerciții fizice timp de cel puțin 2 zile pe săptămână timp de cel puțin 20 de minute. Activitățile de fitness includ: haltere, gimnastică terapeutică flotări sau bar-pulls și exerciții combinate.

APLICAȚIA WORLD CLASS

Intalneste-te cu un antrenor personal sau antrenor. Dacă îți pasă de zona de ardere a grăsimilor și de modul în care poți profita la maximum de informații, atunci întâlnirea cu un antrenor personal poate fi o opțiune bună. Acestea vă pot ajuta să vă găsiți pragul de ardere a grăsimilor și să proiectați exercițiul potrivit din aceste informații. Discutați cu antrenorul despre obiectivele dvs. Scopul este de a slăbi?