Grăsime saturată greu de ars, Cum să slăbești rapid picioarele


Cina Dacă sunteți în căutarea unui nou plan de control al greutății, faceți din acesta ultimul schimb alimentar.

Ingrediente

Meniurile cu conținut scăzut de grăsimi derivate din toate grupurile de alimente oferă combinații nesfârșite de alimente sănătoase care vă vor ajuta să vă mențineți, să pierdeți sau să vă îngrași. Planul ideal de masă asigură un echilibru de nutrienți și calorii care se potrivește stării dumneavoastră de sănătate și nivelului de activitate.

grăsime saturată greu de ars

Adresați-vă medicului dumneavoastră pentru ajutor pentru a vă evalua greutatea; apoi selectați o limită de calorii, cum ar fi dieta zilnică medie de 2. Micul dejun O cereală cu conținut scăzut de zahăr și un lapte cu conținut scăzut de grăsimi fac unul dintre cele mai bogate micuri dejun pe care le puteți mânca, dieta în colon iritabil fibre bogate, vitamine, minerale și calorii reduse pe porție sugerată.

Descriere anunt

În plus față de proteinele bogate în proteine, fier și vitaminele B, această masă oferă calciu, potasiu, fibre și vitamina D - fiecare nutrient pe care Departamentul de Agricultură al SUA, USDA, îl consideră lipsit de multe diete americane.

Prânzuri Dacă împachetați un prânz, construiți-l în jurul unor surse ideale de proteine, cu conținut scăzut de grăsimi saturate, cum ar fi tonul, curcanul slab sau delicatese, fasolea prăjită și untul de arahide sau migdale. Pâinea integrală, tortilla și biscuiții, cum ar fi soiurile de grâu, porumb și secară, sunt alimente bogate în fibre care vă ajută să vă controlați greutatea, făcându-vă să vă simțiți plin cu un volum mai mic de alimente.

Adăugați legume la sandvișuri sau alegeți o salată laterală acoperită cu fructe.

Gustări Proteinele și fibrele vă vor menține treceți după-amiaza în zilele în care aveți nevoie de o gustare. Faceți-vă contorizarea caloriilor consumând o mână de migdale nutritive, caju sau semințe de dovleac cu afine uscate sau stafide. Îndepărtați legumele sau fructele tăiate în iaurt fără grăsimi sau humus de naut.

grăsime saturată greu de ars

Gustare pe brânză mozzarella cu conținut scăzut de grăsime și câteva biscuiți din cereale integrale în grăsime saturată greu de ars de covrigi sau chipsuri mai puțin hrănitoare. Pentru a reduce consumul de grăsimi saturate, American Heart Association sugerează consumul de pește cu conținut scăzut de grăsimi de două ori pe săptămână.

Pentru a reduce colesterolul, includeți fasole de rinichi, neagră sau pinto. Orezul brun, orzul și bulgurul sunt alimente ideale pentru cereale pentru cină, iar legumele gătite sau salatele crude oferă vitamine și minerale cu conținut scăzut de calorii.

grăsime saturată greu de ars

Un desert cu fructe vă va ajuta să vă satisfaceți cerințele rămase de vitamina C pentru ziua respectivă.