H pentru pierderea în greutate


h pentru pierderea în greutate

Cu toate acestea, există și alte obiceiuri care influențează și mai mult, precum lipsa somnului. Aici vom vorbi despre modul în care acest factor vă poate afecta greutatea și silueta. Obiceiuri care previn pierderea în greutate Dacă încerci slăbi, Trebuie să aveți în vedere că o dietă echilibrată și o dietă adecvată sunt esențiale pentru a pierde aceste kilograme în plus.

Dacă adăugați o rutină bună de exerciții fizice, succesul va fi cu siguranță atins. Dar, dacă faceți toate acestea și nu ați pierdut încă niciun kilogram, atunci se poate întâmpla altceva.

Meditatii pentru pierderea in greutate (audiobook mp3 - durata 1.2 h)

V-ați oprit să vă gândiți la alte obiceiuri care vă pot afecta obiectivul? Există obiceiuri în viața ta de zi cu zi care îți pot răni încercările. Unul dintre aceste obiceiuri este nu dormi bine. Cum vă afectează greutatea lipsa de somn Conform celor publicate pe portal De obicei, somnul puțin sau rău, modifică hormonii foamei.

Pierderea în Greutate: Secretul - Partea 1 (Forum de discuții)

Acestea sunt leptina și grelina. Grelina alertează creierul că este timpul să mănânci, iar leptina te avertizează că nu mai este necesar să mănânci.

Acum, prin denaturarea programelor noastre de somn, ne modifică și pofta de mâncare. Și nu numai asta, influențează și tipul de mâncare pe care îl consumăm.

h pentru pierderea în greutate

Pe măsură ce pofta de mâncare crește, vrem să mâncăm în exces și ne putem uita în frigider și putem mânca primul lucru pe care îl găsim. S-ar putea să preferăm și mâncărurile prăjite și alimentele procesate, care ne ajută să ne împiedicăm să slăbim.

h pentru pierderea în greutate

H pentru pierderea în greutate asemenea, din cauza nopții târzii și a lipsei de odihnă, este posibil să nu facem nimic în timpul zilei, ceea ce crește acumularea de grăsime în organism. Deci, dacă ții dietă și faci mișcare cât mai bine, dar nu dormi bine, probabil că nu poți. Dacă acesta este motivul, atunci ajustați-vă orele de somn și consumați băuturi relaxante, cum ar fi ceai, înainte de culcare.

h pentru pierderea în greutate

În cazul în care problema somnului este mai gravă sau dacă nu o puteți controla singură, consultați un specialist pentru a ști care este cea mai bună modalitate de a lua.