Indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică, Indicele glicemic, influența majoră a carbohidraților pentru pierderea în greutate


Diagnostice Nutriționiștii și profesioniștii din sănătate vorbesc adesea despre controlul indicelui glicemic pentru un corp frumos și slab. Cu toate acestea, nu mulți oameni știu despre ce este vorba. Vă oferim să înțelegeți care este indicele glicemic, cum afectează organismul și de ce trebuie să monitorizați acest indicator?

Articole recente

Ce înseamnă indicele glicemic? Indicele glicemic este viteza cu care carbohidrații sunt absorbiți de organism și cresc glicemia. Conceptul indicelui glicemic prescurtat drept GI a ajuns la nutriție și sport din medicină.

S-a vorbit pentru prima dată în aniicând profesorul canadian David J. Jenkins, care a efectuat cercetări asupra celor mai bune diete pentru diabetici, a descoperit că diferite alimente cresc nivelul glucozei în moduri diferite. Fiecare produs are propriul GI, care nu depinde de conținutul de calorii și de cantitatea de carbohidrați pe care îl conține. Acest indicator reflectă cât de rapid se modifică nivelul de glucoză din sânge după consumarea unui anumit produs, comparativ cu administrarea unei cantități similare de glucoză, adică rata de conversie a glucidelor în glucoză și intrarea acesteia în sânge.

Modul în care indicele glicemic afectează organismul După cum am aflat deja, indicele glicemic afectează nivelul de zahăr din sânge, iar cantitatea de energie din organism depinde de acesta. În cazul în care nivelul de glucoză este sub normal, atunci persoana resimte o cădere și foame. Dacă este mai mare, atunci organismul declanșează producția crescută de insulină și transformă excesul de glucoză în depozite de grăsimi.

O altă proprietate a insulinei este suprimarea activității enzimelor necesare pentru descompunerea glicogenului și a celulelor grase. Prin urmare, consumul de alimente cu un GI ridicat duce nu numai la formarea excesului de grăsimi, ci și la o scădere a vitezei de ardere.

În plus, alimentele cu un GI ridicat au un conținut de calorii predominant ridicat, ceea ce afectează negativ și figura și bunăstarea.

Consultație Gratuită Indicele glicemic: ce este și când trebuie să ții cont de el? Indicele glicemic sau IG este o măsură utilizată pentru a determina cât de mult îți poate afecta un aliment sau altul nivelul glicemiei. Mai mulți factori afectează indicele glicemic al unui aliment, inclusiv compoziția nutrienților, coacerea, metoda de gătit și cantitatea de procesare. Urmarea unei diete glicemice scăzute poate oferi mai multe beneficii pentru sănătate, deoarece ar putea ajuta la echilibrarea nivelului zahărului din sânge, la scăderea colesterolului și la creșterea pierderii în greutate pe termen scurt. Indicele glicemic nu numai că te poate ajuta să îți crești gradul de conștientizare cu privire la ceea ce pui în farfurie, ci și să îți îmbunătățești procesul de pierdere în greutatesă scazi nivelul zahărului din sânge și să reduci colesterolul.

Produsele cu un IG scăzut, dimpotrivă, asigură un aport uniform de glucoză și consumul acesteia în procese care consumă energie.

Cu condiția menținerii zilnice de calorii, acestea contribuie la normalizarea metabolismului energetic, la îmbunătățirea stării de bine și la scăderea treptată a kilogramelor în plus. Regim de slabit hiperproteic ce să vă monitorizați indicele glicemic Controlul indicelui glicemic permite: Gestionați eficient diabetul, reglați glicemia; Pierdeți și mențineți o greutate corporală sănătoasă; Asigurați o sarcină sănătoasă; Menținerea rezervelor de energie la nivelul dorit; Îmbunătățirea performanței atletice; Reduceți riscul indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică cancer de sân; Menține sănătatea ochilor; Îmbunătățește starea pielii, scapă de acnee; Scapă de schimbările de dispoziție etc.

Nu doar persoanele cu diabet sau obezitate trebuie să monitorizeze indicele glicemic. Capacitatea de a utiliza acest indicator pentru elaborarea unei diete zilnice va ajuta orice persoană să normalizeze nutriția, să crească performanțele mentale și fizice și să îmbunătățească bunăstarea generală. Clasificarea indicelui glicemic al alimentelor Toate alimentele sunt împărțite în 3 categorii din punct de vedere al indicelui glicemic - alimente cu GI scăzut, mediu și ridicat.

Indicele glicemic, influența majoră a carbohidraților pentru pierderea în greutate

Surse diferite indică o semnificație diferită pentru fiecare grup. Această diviziune se datorează faptului că dieta include legume și fructe cu un IG scăzut, datorită căruia indicatorul total scade chiar și în cazul consumului de alimente cu un GI extrem de ridicat peste Acesta este motivul pentru care GIF propune reducerea consumului de alimente cu un GI ridicat și se referă la diete cu un nivel scăzut de glicemie, cu indicatori sub Ce afectează indicele glicemic Principalii factori care afectează indicele glicemic: Gradul de purificare și prelucrare industrială - cu cât este mai atent produsul, cu atât rezistă mai puțin la enzimele digestive și se produce metabolizarea rapidă a carbohidraților.

De exemplu, orezul brun are o GI de 50, în timp ce orezul prelucrat are Structura carbohidraților pe care o conțin - fructoză, lactoză, glucoză și zaharoză - sunt asimilate în moduri diferite. De exemplu, fructoza are GI de 5 ori mai mică decât glucoza.

indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică icp pierde greutatea

Prezența și cantitatea de fibre în produs - reduce activitatea enzimelor în raport cu carbohidrații, încetinește procesele de digestie și eliberarea de glucoză în sânge. Metoda de preparare - cu cât produsul a fost supus unui tratament termic, carbohidrații sunt mai ușor digerați, ceea ce înseamnă că zahărul intră mai rapid în fluxul sanguin.

De exemplu, GI-ul morcovilor crudi este de 35, iar cel al morcovilor fierți este deja de Utilizarea de produse auxiliare - adăugarea de grăsimi vegetale uleiuri și acizi citrice, aceticeprecum și de produse care au suferit fermentație usturoiajută la încetinirea mișcării alimentelor prin tractul digestiv, ceea ce înseamnă că reduce rata de descompunere a carbohidraților și scade totalul GI al alimentelor luate.

Masa de mâncare GI În articolele următoare, vom vorbi despre indicatorii indicelui glicemic al diferitelor alimente, vom oferi tabele, vom studia sisteme de nutriție și, de asemenea, vom lua în considerare alte întrebări pe acest subiect. Rămâi cu noi și fii sănătos!

indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică suplimente pentru pierderea grăsimilor

Recent, a fost acordată tot mai multă atenție nutriției medicale în fitness. Unul dintre subiectele cele mai utilizate este manipularea GI. Indicele glicemic este un termen pe care îl cunoaște fiecare diabetic, precum și unități de pâine. Luați în considerare această problemă din toate părțile. Informatii generale Pentru a înțelege care este indicele glicemic al alimentelor, este suficient să se determine această valoare în înțelegerea sa inițială.

Indicele glicemic este viteza la care un carbohidrat complex este convertit cu saturația ulterioară în sânge. Deci, să ne uităm la ce este indicele glicemic.

Indice glicemic pentru pierderea în greutate

Dacă știți natura carbohidraților, atunci înțelegeți că acestea se găsesc în aproape fiecare produs pe bază de plante. În plus, ele se găsesc chiar și în produsele din carne. În timpul vieții, țesutul muscular a avut nevoie și de un depozit de glicogen, ceea ce înseamnă că chiar și porcii au propriul glicogen, care conține unul dintre cele mai simple tipuri de carbohidrați - glucoza legată într-un lanț. Acum indicele glicemic în sine.

Am menționat deja că organismul nostru este capabil să perceapă doar cei mai simpli nutrienți.

Pagina principala Care este indicele glicemic? Indicele glicemic sau indicele glicemic este un criteriu fundamental atunci când cauți să slăbești. Pe lângă monitorizarea aportului de calorii, calitatea alimentelor joacă un rol și mai important. Este deosebit de important să vă urmăriți consumul de carbohidrați pentru a spera să pierdeți grăsimi și să evitați problemele de sănătate în special diabetul. După ce ați citit și aplicat acest articol, vă asigur că va avea loc pierderea în greutate.

Din grăsimi - acizi polinesaturați. Din carbohidrați - glucoză. Acest lucru înseamnă că el preliminar descompune orice glucide în glucoză. Indicele glicemic este simplitatea carbohidratului conținut într-un produs. Cu cât este mai mare indicele glicemic, cu atât este mai ușor pentru organism să-l dilueze până la nivel de glucoză.

În mod natural, glucoza în sine are un indice glicemic și zahăr. Există alimente cu un indice glicemic mult peste o sută.

indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică cum să pierdeți greutatea cu adderall

În special, este maltodextrină, care face parte din majoritatea câștigătoarelor ieftine. Indicele glicemic este de aproximativ Dextrina maltoză este deja digerată glucoză, care nu este implicată în metabolismul ficatului și intră aproape direct în fluxul sanguin, prin urmare, provoacă îngroșarea semnificativă și o face mult mai repede decât chiar zahărul ars. Un pic de biochimie Chestia este că corpul nostru este un ceas reglat foarte precis, care lucrează la mecanisme de cântărire.

Indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică sau glucoza este un element energetic esențial. Cu toate acestea, în același timp, îngroașă orice lichid în care ajunge. Fapt amuzant: pentru a verifica acest lucru, puteți încerca să faceți un sirop.

Modul în care indicele glicemic afectează organismul

Adăugați zahărul în apa clocotită până când aceasta din urmă nu se mai dizolvă, apoi răci lichidul. La ieșire, veți primi o acadea plină de acțiune, care nu are nicio legătură cu lichidul inițial. Sângele este utilizat pentru a transporta energia în interiorul corpului. În consecință, când glucoza intră în fluxul sanguin prin metabolismul ficatului, aceasta o îngroașă, deplasând celulele de oxigen și ocupându-le locul. Aceasta creează două opoziții: Sângele devine mai gros, ceea ce înseamnă că este mai greu pentru inimă să-l pompeze.

Devine mai puțin oxigen necesar pentru sprijinirea vieții.

Indicele glicemic și încărcarea glicemică - Diagnostice - June

Pentru a preveni transformarea sângelui nostru într-o adevărată bomboană, corpul are propriile sale contramăsuri, care sunt reglate de insulină. Insulina leagă glucoza în lanțuri hidratate deshidratate numite glicogen. Pentru a face acest lucru, redirecționează excesul de zahăr înapoi la ficat. Ea le leagă.

indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică pierderea în greutate roxică

După aceea, insulina începe să acționeze ca un pumn. Face găuri în fiecare celulă a corpului nostru și umple aceste găuri cu zahăr hidratat.

Ce înseamnă indicele glicemic?

Dacă este necesar, acest zahăr poate fi îndepărtat în fluxul sanguin. Glicogenul din celule este capabil să se transforme în zahăr fără participarea ficatului atunci când organismul are nevoie de nutriție suplimentară pentru anumite celule de exemplu, indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică musculare.

De ce un GI mare nu este bun? Un indice glicemic ridicat este rău din mai multe motive, pe care le vom analiza acum.

indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică regim de slabire cu ciorba de varza

Corpul nostru nu cheltuie atâta energie cât credeți. Pentru a o satura, sunt suficiente aproximativ de grame de carbohidrați cu un conținut ridicat de GI, iar acesta este de aproximativ 3 salturi de pâine. Tinde să distribuie toată energia în exces în glicogen, dar atunci când consumi o cantitate mare de produse cu un indice glicemic ridicat, ficatul nu are timp să proceseze totul datorită dimensiunii sale. Prin urmare, pentru a salva organismul, acesta începe să elibereze alcaloizi analogi de alcoolicare leagă zahărul liber și îl transformă în trigliceride cele mai simple forme complete de grăsimi.

Aceștia sunt trimiși la depozitul de grăsimi în rezervă, în caz de grevă a foamei. Deci, la convertirea la trigliceride, apar mai mulți factori importanți: Alcoolii eliberați otrăvesc organismul.

Indicele glicemic şi încărcătura glicemică

Aveți depozitare inutilă de grăsimi. Este mult mai dificil pentru organism să obțină energie din țesutul adipos. Alcoolul este eliberat din nou care otrăvește din nou organismul. Chiar dacă nu luați hiper-consumul de alimente cu un indice glicemic ridicat, aceste alimente au alte dezavantaje. Insulina este produsă până când tot sângele nu conține zahăr. Se dovedește că din de kilocalorii pe care le-ați consumat cu tortul, corpul va avea timp să petreacă doarrestul va fi expulzat de către corp în depozit.

Prin urmare, de îndată ce insulina își va termina activitatea murdară, vă veți simți din nou foame, deoarece organismul nu va avea glucoză liberă să funcționeze. Dacă această foame nu este satisfăcută, organismul va începe să-și mănânce propriii mușchi și creier, pentru a elibera glucoza din ei.

De ce?

Ce este Încărcătura glicemică?

Pentru că din punctul de vedere al corpului, foamea a venit. Și el trebuie mai întâi să devină mai economic, iar mușchii și creierul sunt principalii consumatori de energie.

Dacă există un exces și pentru aceasta este suficient să mănânci o jumătate de sandwich mai multatunci corpul va începe să secrete insulină. Cu cât este mai mult zahăr, cu atât mai multă insulină. În consecință, o senzație mai rapidă de foame, o utilizare ineficientă a resurselor și o depunere aproape instantanee a excesului de grăsime. Dar alimentele cu un nivel scăzut de glicemie?

indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică apetit block picaturi farmacia tei

Totul este mai simplu aici, deoarece carbohidrații au o structură mai complexă și zahărul intră în sânge mai uniform. Asta in schimb: Hrănește corpul uniform timp îndelungat. Multă vreme nu provoacă un flux de insulină, din cauza absenței suprasaturației cu zahăr din sânge. Drept urmare, există mai puțină senzație de foame pentru o perioadă mai lungă și, cel mai important, mai puține grăsimi, cu mai mult aport alimentar.

Ce este Indicele Glicemic?

Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă deloc că trebuie să mănânci 2 kilograme de hrișcă pe zi, împreună cu dieta cola. Produse și GI-ul lor Pentru cei care doresc să înțeleagă cum să-și planifice mesele și să aleagă doar dieta adecvată, oferim un tabel cu indicele glicemic. Notă: acest tabel nu ține cont de anumite particularități ale pregătirii alimentelor.

Destul de des, produsele semifinite sunt calculate în funcție de factorul de încărcare glicemic și de componenta lor totală. În timp ce produsele proteice nu iau în considerare tratamentul termic al produselor.