Macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru femeie. Cum se calculează macrocomenzile pentru pierderea în greutate și câștigul de mușchi |


Cum se numără macro-urile pentru scăderea în greutate Publicat: 5 mar · Ultima modificare: 24 septembrie de Caren · Această postare poate conține linkuri afiliate Ai încercat vreodată numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate?

Pagina principala [Clasament] Oferiți cele mai bune planuri de dietă fără grăsimi Bun cum arată 20 de kilograme de grăsime Vânzare mare, obezitate larrhk argintiu primăvara anului întoarcerea schimbării metabolice înțelegerea și aplicarea beneficiilor pentru sănătate ale postului de ansamblu articol Exercițiul larrhk neclasificat este probabil bun pentru sănătate și bunăstare în multe moduri. Raistlin mânca pâine și brânză și nu a comentat.

Am, și am fost cu adevărat impresionat de rezultate, atât cu pierderea în greutate, cât și cu autocunoașterea pe care am câștigat-o din urmărirea alimentelor timp de câteva săptămâni. Cu macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru femeie merită încercat.

greutățile vă ajută să pierdeți în greutate

Ce înseamnă să numeri macro-urile? Odată ce o știi, poți avea destulă încredere în tine pentru a-ți da seama de propria dietă pentru tot restul vieții.

Clasamentul oferă cele mai bune planuri de dietă fără grăsimi

De ce să numeri macrocomenzile? E o întrebare grozavă! Numărarea macro-urilor este practic o practică avansată de numărare a caloriilor.

pierderea de greutate soizantă buzzfeed

Singura diferență este că nu te uiți doar la aportul tău caloric total, ci te uiți și la alimentele specifice pe care le consumi și le alegi în funcție de obiectivele și preferințele tale. Iată două exemple diferite de macro-uri concepute pentru persoane foarte diferite: Persoana A este un tip de 18 ani care dorește să-și construiască mușchi și nu este interesat macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru femeie slăbească.

Proiect la Chimie:Grasimi ,Sapunuri si Detergenti

Ar vrea să mănânce de 14 până la 16 ori greutatea sa actuală în calorii. Are timp să se antreneze doar de 3 ori pe săptămână, are o slujbă la birou, așa că stă mult și nu vrea să ridice greutăți.

Doar cât de important este să gestionați macro-grăsimile, carbohidrații și proteinele?

Antrenamentul ei preferat este yoga și mersul pe jos. Deoarece nu este foarte activă, ar putea dori să înceapă de la 11 ori greutatea corpului și să vadă cum merge.

pierdere în greutate teenage barbat

Majoritatea persoanelor sedentare mănâncă mult prea multe carbohidrați și calorii totale. După cum puteți vedea, totul depinde de cine sunteți, de unde începeți și care sunt obiectivele dvs. Preferința este, de asemenea, importantă. Dacă sunteți cineva care iubește să mănânce carne, dar dorește să slăbească, probabil că veți dori să respectați o dietă bogată în proteine, cu conținut scăzut de carbohidrați și cu grăsimi moderate.

Cheia este să nu exagerați carbohidrații dacă încercați să pierdeți grăsime.

De ce să numeri macrocomenzile?

Numărarea macro-urilor înseamnă că trebuie să mănânci săraci în carbohidrați? Pierderea de grăsime la 40 de ani când nu ești foarte activă este motivul pentru care vrei să mănânci carbohidrați cu conținut scăzut de ish. Numărarea macrocomenzilor vă ajută doar să urmăriți totul! De asemenea, rețineți, nu spun că nu-carb. Legumele sănătoase sunt cel mai bun lucru pe care îl poți mânca, deoarece nu sunt bogate în calorii sau carbohidrați.

ms provoacă pierderea în greutate

Ceea ce doriți să stați departe este pâinea, cerealele, cele mai ambalate, alimentele cu zahăr și chiar cartofii, cerealele și fasolea. Cum se numără macro-urile pentru scăderea în greutate?

Mai întâi doriți să vă dați seama de caloriile zilnice totale. Următorul este doar un ghid. Nevoile tuturor sunt diferite, dar acesta este un punct de plecare general acceptat: Dacă sunteți inactiv și doriți să slăbiți: înmulțiți greutatea actuală x 11 Dacă sunteți ușor activ alergați după copii, dar nu exersați viguros și doriți să slăbiți: înmulțiți greutatea actuală cu 12 Dacă vă antrenați de 3 sau mai multe ori pe săptămână și doriți să vă mențineți greutatea actuală: înmulțiți greutatea actuală cu 13 sau 14 Dacă doriți să câștigați în greutate mușchi și vă antrenați în prezent în forță de 4 sau mai multe ori pe săptămână: înmulțiți greutatea actuală cu 14 la De acolo, doriți să găsiți echilibrul corect al fiecărui macronutrienți.

slabire cu jogging

Din nou, aceasta nu este o regulă dificilă și rapidă, ci o linie de bază pentru a începe. Puteți modifica de acolo în funcție de nivelul vostru de energie și de foame.

Știind acest lucru vă va ajuta să înțelegeți cum să vă descompuneți propriul echilibru macro.

Cât de mult proteine ​​ar trebui să mănânc zilnic pentru pierderea în greutate |

De asemenea, este util să știm că grăsimile au mai multe calorii decât proteinele sau carbohidrații. De asemenea, are un gust foarte bun, așa că trebuie să aveți grijă să nu vă suprasolicitați. Decizi dacă vrei să folosești acele calorii pentru grăsimi sau carbohidrați!

PS - dacă toate acestea se simt ca prea multă matematică, urmăriți-vă mâncarea pe myfitnesspal. Ușor de țăran. De asemenea, puteți urmări acest tutorial video de mai jos: De unde să începeți să numărați macro-urile pentru scăderea în greutate?

Începeți prin a găsi un echilibru de macro-uri care funcționează pentru dvs.

  • Cum se calculează macrocomenzile pentru pierderea în greutate și câștigul de mușchi |
  • Cum se calculează macrocomenzile pentru pierderea în greutate și câștigul de mușchi Macrocomenzile pierderea mușchi Add: kuhuto17 - Date: - Views: - Clicks: Fiți gata să renunțați la produse semifinite, fast food, apă dulce: aceste produse nu conțin substanțe utile și conservanți împiedică îndepărtarea toxinelor din organism.
  • Sara haines pierdere în greutate

O regulă bună este că orice este natural alb cum ar fi pâinea, pastele, orezul, tăiței și cartofii ar trebui evitat dacă este posibil. Grăsimile precum nuca de cocos și uleiul de măsline, peștele gras și avocado sunt, de asemenea, alegeri minunate. De ce este eficientă Counting Macros pentru scăderea în greutate?

Îmi place această abordare a pierderii în greutate, deoarece vă instruiește să înțelegeți dimensiunea porției și densitatea caloriilor.

pierde fotografii

Cu alte cuvinte, odată ce începeți să numărați exact câte calorii de grăsime sunt într-o lingură de unt de nuci, veți începe să fiți mai judicioși cu mărimea porției. Veți începe să știți ce merită să mâncați și ce nu.

Recomandat de experți, nu există planuri de dietă pentru grăsimi

Frumusețea acestei metode este că nu trebuie să o faci pentru totdeauna. Va veni un punct în care veți ști exact cu ce puteți scăpa în ceea ce privește caloriile și echilibrul macro doar prin privirea la alimente. De aceea, numărarea macro-urilor este mai bună decât planurile de masă; deoarece slabeste sanatos 3 kg orbește un plan de masă sau o dietă nu te va ajuta să-ți construiești conștiința de sine în jurul a ceea ce alimentele funcționează pentru tine și ce nu.

Burta e o Problema Serioasa! Account Options sănătatea bărbaților abs dieta antrenament autovehicule-rutiere. Răspunsul 3: Cel mai bun mod, bine Lasă-mă să-ți spun secretul, apoi Ascultă-l foarte atent, de fapt scoate-ți caietul, s-ar putea să ai nevoie să-l notezi undeva pentru că nu vreau să-l uiți. Sunteți gata??

Îmi place să număr macrocomenzile, deoarece construiește un obicei sănătos care te va menține slab și sănătos pe viață! Doriți să aflați mai multe? Cred că acest articol îl rezumă foarte bine.

  1. Și când vine vorba de macro-uri pentru pierderea în greutate la femei, fiecare macronutrienți își joacă propriul rol vital.
  2. Găsiți celelalte două părți aici: Partea 1: Trebuie să vă numărați macrocomenzile?
  3. Grăsime pentru slăbit Cu aceste sfaturi, puteți accelera pierderea în greutate rămânând sănătos!
  4. Cum se numără macrocomenzile pentru scăderea în greutate The Fit Habit
  5. Iată cum să spuneți dacă ar trebui să vă urmăriți macrocomenzile - Alimente
  6. Kesan pengambilan fat burner mega

Dacă sunteți interesat să vă ajustați macrocomenzile pentru o dietă paleo, începeți aici. Caren este profesor de yoga certificat, instructor de fitness și autor al The Fit Habit.