Nu obțineți suficientă pierdere în greutate de somn


10 motive pentru care NU pierdeți greutatea la o dietă vegană / vegetală

În timp ce dieta, exercițiile fizice și obiceiurile bune sunt, fără îndoială, benefice pentru un efect sănătos asupra nu obțineți suficientă pierdere în greutate de somn, apar întrebări despre cât de esențial este somnul pentru a pierde în greutate. Deci somnul te ajută să slăbești?

nu obțineți suficientă pierdere în greutate de somn

Deși pierderea în greutate în timp ce dormi nu este tocmai răspunsul, primul îl afectează cu siguranță pe cel din urmă. Au existat numeroase studii care arată că somnul de noapte bun și consistent poate ajuta corpul nostru să funcționeze la niveluri optime, având un impact uriaș asupra pierderii în greutate și întreținere.

Iată 6 moduri în care somnul te poate ajuta să slăbești. Când nu dormim suficient, activitatea din lobul frontal este diminuată, ceea ce face să fie mai probabil să luăm decizii slabe cu privire la alimentație și viață. După un somn bun, creierul nostru este alert și echipat pentru a ne ajuta să luăm decizii care ne apropie de obiectivele noastre de slăbire.

Cum să slăbești în timpul alăptării

Atunci când creierul simte că organismul nostru trebuie să scadă intensitatea deoarece se simte obosit, cortizolul joacă un rol în scăderea ratei metabolice pentru a stoca grăsimea pentru energie. Este de la sine înțeles că, dacă aveți exercitii slabit acasa femei nivel ridicat de cortizol și încercați să slăbiți, depozitarea grăsimilor trebuie evitată cu orice preț.

Când corpul nostru nu are suficientă odihnă, este mai puțin probabil să dorim să participăm la activități fizice și mai probabil să stresăm, să mâncăm și să acționăm impulsiv.

nu obțineți suficientă pierdere în greutate de somn

Prioritizarea unui minim de 7 ore de odihnă mentală și fizică ne pregătește să avem o zi sănătoasă și productivă. Acest lucru este valabil mai ales dacă obiceiurile dvs.

  1. Pierdere în greutate moody al
  2. Cabină de scădere în greutate
  3. Scaderea in greutate: exista o dieta ideala?
  4. Cum să nu pierdeți în greutate pe adderall
  5. Albuterol revizuirea pierderii grasimilor
  6. Puncte de reținut Nu pierdeți în greutate la o dietă vegană?

Dezvoltarea musculară necesită cantități mari de odihnă și restaurare. Asigurați-vă că dormiți adecvat pentru a vă asigura că corpul dvs. În timp ce hormonul leptină este implicat în scăderea foametei și a grelinei în creșterea sa, endocanabinoizii sunt legați de pofta de gustări sau sandvișuri.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

O odihnă neadecvată a nopții poate provoca modificări în echilibrul delicat al acestor hormoni, ducând la a mânca în exces sau să vă delectați cu mâncarea a doua zi. Pe măsură ce celulele devin mai rezistente, absorb mai greu glucoza din sânge. Aceste niveluri ridicate de glucoză care rezultă din absorbția slabă determină organismul să producă mai multă insulină.

Un ciclu constant de rezistență ridicată la glucoză și insulină poate duce la un risc crescut de diabet și obezitate.

nu obțineți suficientă pierdere în greutate de somn

Cu toate acestea, între zilele aglomerate, nopțile nedormite, slimming cluburi aberdeen și gestionarea stresului vieții de zi cu zi, adesea nu este ușor să dormiți bine. Obținerea somnului recomandat de 7 până la 9 ore pe noapte începe cu încorporarea unor obiceiuri sănătoase, tehnici de relaxare și dezvoltarea unor rutine consistente de culcare. Iată 6 sfaturi pentru a vă ajuta să vă odihniți o noapte sănătoasă.

Ai nevoie de ajutor pentru a slăbi? Ați încercat diferite diete pe cont propriu, fără rezultate de durată? Dacă locuiți în orașele Tomball, Spring, Cypress sau Houston, aruncați o privire la Planul nostru medical de slăbire.

nu obțineți suficientă pierdere în greutate de somn