Pierde în greutate formă de triunghi inversat


3 moduri de a echilibra umerii largi

Pierde greutatea pentru umerii mai mici În timp ce s-ar putea crede că umerii largi pot fi modificați cu dieta și exercițiile fizice, ca și alte părți ale corpului abdomen, brațe, picioare etc.

Cu excepția cazului în care sunteți foarte supraponderal sau ați antrenat acești mușchi de mult timp, micșorarea umerilor este aproape imposibilă.

Principalele avantaje ale fizicului sunt picioarele frumoase și șoldurile înguste. Dezavantajele includ un top prea masiv. Recomandări pentru pierderea în greutate Fetele cu un corp care seamănă cu un triunghi inversat se pot îmbunătăți și ele. În acest caz, depozitele de grăsime se acumulează pe spate, în partea superioară a brațelor și a stomacului.

Dar chiar dacă pierzi în greutate și corpul tău se micșorează, forma triunghiului inversat al trunchiului tău va rămâne probabil, deoarece corpul tău pierde în greutate proporțional. Cu toate acestea, odată ce ai o greutate sănătoasă, poți folosi câteva trucuri pentru a crea iluzia umerilor mai gainer de masă pentru pierderea în greutate. În plus, dacă ați făcut o mulțime de antrenamente extenuante la nivelul umărului, reducerea acestora poate ajuta deltoizii să pară mai puțin pronunțați.

Bacsis Nu poți exercita o anumită parte a corpului. Dar, odată ce ai o greutate sănătoasă, creează iluzia umerilor mai mici, subliniind alte părți ale corpului cu dezvoltarea musculară și îmbrăcămintea ta. Nu puteți observa reducerea umerilor Nu puteți face o parte a corpului mai mică - fie că este vorba de abdomen, picioare sau fund - exercitându-l sau consumând anumite alimente. Mușchii și oasele care acoperă grăsimea nu se topesc atunci când lucrați în zonă.

Un studiu publicat într-un număr din august alJournal of Strength and Conditioning ResearchA arătat că participanții plasturi pentru slabit au făcut până la 1. În cazul în care grăsimea este descompusă și metabolizată la un moment dat variază. Depinde de modul predeterminat genetic din care corpul tău stochează și pierde grăsime. Nu vă puteți îndrepta corpul doar pentru a îndepărta grăsimea de pe umeri. Faceți mai puține exerciții de izolare a umărului Umerii sunt compuși în principal din oase, care au o dimensiune determinată genetic, precum și țesut conjunctiv și mușchi.

În cazul în care umerii tăi largi se datorează deltoizilor mari mușchii care-ți acoperă umeriipoate că vrei să te ridici la anumite exerciții. Puteți construi umeri largi prin creșterea mușchilor cu exerciții cum ar fi ridicări laterale, presări militare, flotări, ridicări frontale și mușchi deltoizi spate.

Dacă ați pierde în greutate formă de triunghi inversat o mulțime de masă musculară în umeri, aceasta se va atrofia dacă vă schimbați programul de antrenament pentru a ridica greutăți mai ușoare și mai rar.

Nu săriți să vă antrenați partea superioară a corpului, de teamă să nu vă faceți umerii mai mari.

Pierdeți în greutate forma corpului triunghi inversat

Sănătatea generală a corpului necesită antrenarea forței pentru toate grupele musculare majore, inclusiv pieptul, umerii și spatele, cel puțin de două ori pe săptămână, cu seturi mai mari de 12 repetări, potrivit Consiliului american pentru exerciții. Schimbați mai multe exerciții la nivelul corpului inferior Din punct de vedere fizic, puteți face puțin pentru a schimba forma triunghiului inversat al corpului superior.

Dar vă puteți concentra pe construirea mușchilor și a definiției în corpul inferior, astfel încât să vă echilibreze fizicul. Ca parte a planului dvs. Când umpleți această zonă cu masă musculară sănătoasă, creați un fizic solid, astfel încât umerii să nu pară dezechilibrați. Mutați 1: ghemuit Activitate Regiune de antrenament Greutate corporală Corpul inferior Începeți să stați în picioare, cu picioarele la distanță de șold Extindeți brațele în fața dvs. Concentrați-vă asupra coborârii corpului ca și cum ați fi așezat pe un scaun.

Lăsați-vă în jos până când coapsele sunt paralele cu podeaua sau cât de jos puteți merge confortabil, menținând în același timp o formă bună. Genunchii ar trebui să fie peste degetele de la picioare și privirea ar trebui să fie direct înainte.

Pauză pentru o clipă în partea de jos a ghemuitului tău.

pipi foarte mult pierde in greutate cum să ardeți grăsimile mai mici

La o expirație, inversați mișcarea apăsând prin călcâi pentru a reveni în picioare. În timp ce stați în picioare, coborâți brațele înapoi în lateral.

CPHealthGroup

Mutați 2: Deadlift Activitate Regiunea de antrenament cu bara de corp Fixați plăcile de greutate pe bara și poziționați-le pe podea în fața dvs.

Dacă este necesar, poziționați-l pe o platformă ridicată pentru a permite un interval redus de mișcare. Mergeți până la bară, luciți aproape de el, picioarele plantate ferm la lățimea șoldului. Păstrați coloana vertebrală dreaptă, pieptul în sus și umerii înapoi și în jos.

Balamați de pe șolduri, înmoaindu-vă genunchii, pe măsură ce șoldurile se scufundă suficient de jos încât să vă permită să apucați bara cu mâinile la distanță de umeri.

Verifică-ți postura: coloana vertebrală trebuie să fie dreaptă și lungă, cu pieptul ridicat și deschis, cu umerii înapoi. Angajați toți mușchii nucleului pentru a menține această poziție în timp ce vă împingeți picioarele în podea, ca și cum ați încerca să împingeți podeaua departe de dvs.

Dulap pentru figura "Triunghi inversat"

Finalizați mișcarea ridicându-vă pieptul și angajându-vă lats pentru a stabiliza bara din fața șoldurilor. Întoarceți bara inversând mișcarea, împingându-vă greutatea înapoi în șolduri și înmuindu-vă genunchii, lăsând bara să călătorească pe o cale controlată înapoi pe podea de-a lungul corpului.

  • Dieta fix la fix reguli
  • Pierdeți în greutate forma corpului triunghi inversat - Mecanism de pierdere în greutate zonisamidă
  • Pierderea în greutate din alaska

Mutați 3: Lunge Activitate Regiune de antrenament cu halterele Corpul inferior Începeți să stați în picioare, ținând câte o ganteră în fiecare mână. Greutățile pot fi atârnate de părțile laterale sau le puteți ridica până la umeri.

Faceți câțiva picioare înainte cu piciorul stâng.

pierde greutatea cuvântului de înțelepciune pierderea de grăsime afiliată

Coborâți într-o lovitură până când ambii genunchi sunt îndoiți la 90 de grade. Genunchiul din spate ar trebui să plutească chiar deasupra solului, iar genunchiul din față ar trebui să fie așezat peste gleznă. Țineți apăsat înainte de a vă împinge piciorul din față pentru a reveni în picioare. Repetați pe celălalt picior. Bacsis Dacă nu vă antrenați și aveți o greutate sănătoasă, dimensiunea umerilor nu se datorează masei musculare extinse sau țesutului adipos, ci structurii osoase din partea superioară a corpului.

Cum să slăbești dacă figura este un triunghi inversat? Tip triunghi inversat Uscarea formei triunghiului

Și nu-ți poți schimba oasele. Pierde greutatea pentru umerii mai mici Deși umerii tăi sunt în principal os, mușchi și țesut conjunctiv, există o anumită grăsime subcutanată care se află chiar sub piele și, atunci când pierzi în greutate, poate ajuta umerii tăi să reducă dimensiunea, împreună cu restul corpului. Dacă trebuie să pierzi grăsime pentru a-ți ajuta umerii să se slăbească împreună cu restul corpului tău, adoptă un plan de masă sănătos, cu calorii reduse, împreună cu exerciții cardiovasculare regulate și antrenament de forță.

Determinați consumul zilnic de calorii utilizând un calculator online sau o aplicație precum MyPlate care ține cont de mărimea, vârsta, sexul și nivelul de activitate. Apoi, creați un deficit de până la 1. O modalitate simplă de a tăia caloriile este de a reduce aportul de băuturi răcoritoare zaharate și de cereale rafinate, pierde în greutate formă de triunghi inversat ar fi pâinea albă sau pastele.

este cafeaua un arzător de grăsime capsule de varza pt slabit

Aceste alimente oferă o valoare nutritivă redusă și o mulțime de calorii suplimentare. Alege iaurtul, fructele proaspete și nucile ca gustări în locul alimentelor procesate.

Vă întrebați cum să vă calculați caloriile pentru pierderea în greutate? Descărcați aplicația MyPlate pentru a face treaba și pentru a vă ajuta să vă urmăriți aportul, astfel încât să vă puteți concentra și să vă atingeți obiectivele!