Pierdere rezonabilă în greutate în 70 de zile. Cum se poate pierde rapid in greutate


Scopul pierderii de greutate setare și planificare Vestea bună este că în spatele fiecărei scheme de dietă de succes există o știință simplă: Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie să consumi mai puține calorii decât arzi.

moduri necunoscute de a pierde în greutate

Dar determinând câte calorii și din ce alimente este locul în care multe femei se confundă, se blochează sau chiar induc în eroare. Citiți mai jos pentru o abordare lipsită de prostii, flexibilă și bazată pe știință pierdere rezonabilă în greutate în 70 de zile ceea ce privește pierderea în greutate, care funcționează cu adevărat. Stabiliți obiective rezonabile Calculați IMC. Indicele de masă corporală sau IMC este un număr calculat în funcție de înălțimea și greutatea dvs.

  • Cum să pierzi grăsimea corporală femei Ceea ce trebuie să slăbești cu 5 kg.
  • Pierderea de grăsime sau pierderea în greutate

Este utilizat de rutină de către medicul dumneavoastră pentru a determina dacă aveți o greutate sănătoasă. Un IMC obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână 18,5 este considerat subponderal. Un IMC de 18,9 este considerat normal. Copyright © www.

Ceea ce trebuie să slăbești cu 5 kg. Dieta săptămânală

Toate drepturile rezervate. Ar trebui să vizați o greutate ideală care are ca rezultat IMC-ul dvs. Faceți un angajament. Brainstorm de ce vrei să slăbești.

Află care este greutatea ideală pentru tine ...

Este pentru sănătate, vanitate? Gândește-te care este îndepărtarea tumorii hipofizare și pierderea în greutate tău final, scrie-l. Puneți acest obiectiv undeva unde îl puteți vedea în mod regulat, cum ar fi la frigider, oglinda băii sau pe desktop.

grăsime arzător cosa semnificație

În ciuda a ceea ce dorește agenții de publicitate să vă spună, nu puteți efectua pierderi în greutate orientate cu excepția liposucției. Și singura modalitate de a obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână acest lucru este consumând mai puține calorii decât ardeți.

Calculați rata metabolică bazală BMR. Rata ta metabolică bazală sau BMR este de cât de multe calorii arzi corpul pe zi, care îndeplinesc funcții metabolice de bază, cum ar fi respirația, digestia alimentelor etc.

Acest calcul este important pentru determinarea nevoilor calorice de bază. Calculați caloriile totale arse pe zi [3] X Sursa de cercetare.

Cum să pierzi în greutate

Dacă sunteți sedentari, înmulțiți BMR cu 1,2. Dacă sunteți moderat activ, înmulțiți BMR cu 1,4. Dacă sunteți foarte activ, înmulțiți-vă BMR cu 1,5.

Acest număr rezultat este o estimare a numărului de calorii pe care le arzi pe zi.

Despre Vaidam

Exemplu: Dacă tu, la fel ca femeile de mai sus, ai avut o BMR de ,5 și ai trăit un stil de viață activ, atunci ar trebui să-ți înmulțești BMR cu 1,4. Va trebui să vă ajustați aportul de calorii și modelul de exerciții fizice pentru a ajuta la sporirea în greutate.

Dacă ai face acest lucru, ai descoperi că arzi aproximativ de calorii pe zi. Calculați-vă obiectivul caloric. Exemplu: Dacă, la fel ca femeile de mai sus, ai ars aproximativ de calorii pe zi, atunci ai dori să mănânci între x 0,70 și x 0,85 calorii pe zi.

Scădere în greutate: când este un semn de alarmă? - Servus Expert - Scădere în greutate tbilisi

Cu cât deficitul dvs. Calculați câtă proteină aveți nevoie într-o zi. Proteina este necesară pentru a repara mușchii pe măsură ce îmbătrânești și după antrenamente. Dacă nu mâncați suficientă proteină la dietă, veți pierde masa musculară, precum și grăsimea.

li weijia pierdere în greutate

Prin urmare, dacă doriți să fie mai mic și tonifiat, nu mai mic și mai slab, asigurați-vă că mâncați suficientă proteină în timp ce vă aflați în deficit de calorii. Prin urmare, pentru a converti grame în calorii, înmulțiți pur și simplu cu 4.

Calculați câtă grăsime aveți slimming tokyo într-o zi. Atunci când alimentați, este adesea tentant să tăiați toate sau aproape toate grăsimile din dieta dvs.

ma kuang pierdere în greutate

Dar grăsimea este necesară pentru sănătatea dvs. Grăsimea este un element de construcție necesar fustă maxi de slăbire țesuturilor sănătoase și este necesară pentru o producție adecvată de hormoni.

grăsime arderea meselor nigeriene

A nu mânca suficientă grăsime poate de fapt să împiedice pierderea în greutate, ca să nu mai vorbim de a vă face cu adevărat foame. Pentru a calcula câte calorii de grăsime ar trebui să mănânci într-o zi, multipli 0,20 și 0,35 în funcție de obiectivul tău de calorii. Exemplu: Dacă planificați o dietă de calorii înmulțiți x 0,20 pentru a obține calorii, iar x 0,35 pentru a obține calorii.

Din aceasta știi acum că dacă plănuiești o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să obții între din aceste calorii din grăsimi. Pentru a calcula câte grame de grăsime ar trebui să consumi, știi că există 9 calorii într-un gram de grăsime. Prin urmare, pentru a converti caloriile în grame, pur și simplu împărțiți la 9. Exemplu: Din exemplul de mai sus, știți acum că dacă plănuiți o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să obțineți între din aceste calorii din grăsimi.

Așadar, dacă plănuiți o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să mâncați între de grame de grăsime pe zi. Calculați câți carbohidrați aveți nevoie într-o zi. Carbohidrații sunt folosiți doar pentru energie. Prin urmare, corpul tău nu are necesități stricte de carbohidrați.

Generalitati

În schimb, cantitatea de carbohidrați de care va avea nevoie organismul dvs. Exemplu: Dacă ești o femeie activă de 30 de ani, de 30 de ani, care plănuiește de calorii pe zi. Prin urmare, caloriile rămase până în vor fi din carbohidrați. Pentru a schimba caloriile de carbohidrați în grame, știți că există 4 calorii pe gram de carbohidrați.

Prin urmare, pentru a converti caloriile în grame, pur și simplu împărțiți la 4. Înțelegeți-vă modelele actuale de mâncare Înregistrați-vă modelele actuale de alimentație. Ia prima săptămână pentru a analiza obiceiurile tale actuale de dietă.

Ecuatia scaderii in greutate

Pentru a face acest lucru, începeți un jurnal alimentar. Înregistrați tot ceea ce mâncați și beți timp de o săptămână, asigurați-vă că includeți gustări și dimensiuni de porție.

Stabiliți obiective rezonabile Pe măsură ce îți înregistrezi aportul de mâncare grăsime ars pipi obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână, înregistrează-ți pierdere în greutate amchara starea de spirit. Veți căuta tipare. Mănânci când ești trist, plictisit, stresat?

  • Acasă Cunoștințe-centru Pierdere în greutate Curcan de scădere în greutate curcan Chirurgie pentru pierderea greutății în Turcia Pierdere în greutate Cost chirurgie în Turcia Dacă Pământul ar fi un singur stat, Istanbul ar fi capitala sa - Napoleon Bonaprte Proverbul de mai sus este suficient pentru a descrie frumusețea Istanbulului - unul dintre marile orașe din Turcia și are o contribuție majoră la sănătatea, bogăția și statutul istoric al țării.
  • Autism pierderea în greutate

Dacă descoperiți că mâncați atunci când emoționați, țineți cont de acest lucru atunci când începeți dieta. Nu doriți să cădeți fără minte în vechile obiceiuri emoționale.

Nutritie Sportiva Obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână

Determinați aportul dvs. După o săptămână de înregistrare a tot ce mâncați, analizați-vă aportul săptămânal.

zeolit pt slabit

Feedback al experților cu privire la pierderea rapidă în greutate Utilizați un site de nutriție online gratuit, pentru a determina câte calorii consumați. Adăugați caloriile pe care le-ați consumat pentru întreaga săptămână.

Apoi, divizați acest număr la 7 pentru a găsi aportul dvs. Utilizați un site de nutriție online gratuit pentru a determina conținutul de macronutrienți din produsele alimentare. Determinați media zilnică adăugând aportul de macronutrienți pentru întreaga săptămână și împărțind la 7. Faceți acest lucru pentru aportul zilnic de grăsimi, pierdere rezonabilă în greutate în 70 de zile și proteine.

Cum să călătorești în Georgia ca turist. Ce trebuie să știți despre Georgia

Scopul pierderii de greutate setare și planificare Este important să cunoașteți obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână de macronutrienți, deoarece doriți să restricționați tipul potrivit de calorii pentru a rămâne sănătos pe o dietă.

Planifică-ți dieta. Acum, că aveți intervalul de calorii și de macronutrienți vizați și ați analizat vechile obiceiuri alimentare, aflați ce trebuie să tăiați sau să schimbați pentru a vă atinge noile obiective. Acest lucru durează ceva timp, joacă-te cu idei de meniu și calculează conținutul de calorii și macronutrienți. Găsiți o dietă care să se potrivească gustului și stilului dvs. Alti factori Încorporați alimentele bune în dieta dvs.