Pierderea de grăsime a bulionului osos. Care este pericolul bulionului primar?


Dietele cu bulion osos sunt o idee bună?

Scorul de dietă al sănătății: 3 din 5 Dieta cu bulion osos amestecă o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați și paleo cu post intermitent. Cu toate acestea, aceste rezultate se bazează pe cercetări nepublicate. Acest articol revizuiește dieta cu bulion osos, cum să o urmezi și dacă te poate ajuta să slăbești. Defalcarea scorului de rating Pierdere rapidă în greutate: 3,5 Cum să pierdeți greutatea pe abdomen în greutate pe termen lung: 2,5 Ușor de urmărit: 2.

Ce este dieta cu bulion osos? Dieta cu bulion osos de 21 de zile a fost creată de Kellyann Petrucci, medic naturopatic care a publicat o carte despre dietă. Puteți extinde planul dacă aveți greutate suplimentară de pierdut. Cinci zile pe săptămână, consumi mese cu conținut scăzut de carbohidrați, în stil paleo - în principal carne, pește, păsări de curte, ouă, legume non-amidonice și grăsimi sănătoase - și bulion osos.

pierderea de grăsime a bulionului osos pierderea somnului duce la creșterea în greutate

Evitați toate produsele lactate, cereale, leguminoase, zaharuri adăugate și alcool. Bulionul osos se face prin fierberea oaselor animalelor până la 24 de ore pentru a elibera minerale, colagen și aminoacizi. Două zile pe săptămână, faceți mini-posturi, care sunt posturi modificate și nu posturi complete, deoarece încă puteți bea bulion osos.

Bulion de oase: cum se face + 8 beneficii miraculoase

Cum functioneaza Pentru a urma dieta cu bulion osos, alegeți două zile neconcepționale pe săptămână pentru a face un mini-fast. Celelalte cinci zile sunt zile fără post. În ambele zile fără post și mini-post, ar trebui să mănânci ultima masă sau gustare până la 19 p.

Mini-Fast Days Aveți două opțiuni în zilele mini-rapide: Opțiunea 1.

Revizuirea dietei cu bulion osos: funcționează pentru pierderea în greutate?

Bea șase porțiuni de 1 cană ml sau 8 uncii de bulion osos. Opțiunea 2 Bea cinci porții de bulion de oase, apoi încheie ziua cu o gustare care conține proteine, legume fără amidon și grăsimi sănătoase. În orice caz, veți consuma doar de calorii în zilele mini-rapide. Zilele fără post În zilele fără post, alegeți din listele de alimente permise care se încadrează în categorii de proteine, legume, fructe și grăsimi. Regimul este următorul: Mic dejun: o porție proteină, o porție de grăsime, o porție de fructe Masa de pranz: o porție proteină, două porții legume, o porție grăsime Cină: o porție proteină, două porții legume, o porție grăsime gustări: o porție de o cană de bulion osos de două ori pe zi Carburile - inclusiv legumele cu fructe și amidon - sunt foarte limitate pentru a încuraja arderea grăsimilor.

Petrucci nu specifică o gamă de calorii pentru zilele fără post și descurajează numărarea caloriilor.

pierderea de grăsime a bulionului osos pierdere în greutate kilgore tx

Puteți decide dacă doriți să continuați mini-posturile în faza de întreținere. Alimente de mâncat Dieta cu bulion osos include liste detaliate ale alimentelor permise. Alimente permise Bulionul osos este un element de bază al dietei și este de preferință de casă.

Pierderea de inci mai mult decât pierderea în greutate

În zilele fără post, alegeți dintr-o serie de alimente întregi și minim procesate - de preferință organice. Exemple de alimente permise includ: proteine: carne de vită, pui, pește, ouă - de preferință păstrate, cu rază liberă sau prinse sălbatice, după caz Legume: în principal legume non-amidonice, cum ar fi sparanghel, broccoli, verdeață, roșii și dovlecei de vară Fructe: mere, fructe de pădure, pepeni, citrice, kiwi - dar doar o porție pe zi Grăsimi sănătoase: avocado, ulei de nucă de cocos, nuci, ulei de măsline și ghee unt clarificat condimente: sare Himalaya celtică sau rozalte condimente, oțet, salsa Făina: făină de migdale, făină de nucă de cocos băuturi: cafea, ceai, apă Bone Broth Guidelines Dieta vă încurajează să vă faceți propriul bulion de oase - de preferință folosind oase de la animale organice, crescute cu pășune.

Recomandă utilizarea oaselor la articulații, articulații, picioare și gât, deoarece sunt bogate în cartilaj. Această sursă de colagen este baza pentru susținerea dietei de a șterge ridurile. În mod alternativ, autorul cărții vinde online bulion osos deshidratat și bulion osos congelat pentru aproximativ 2,80 USD, respectiv 7,16 USD pe porție.

Puteți găsi, de asemenea, bulion osos acceptabil în magazine alimentare sau restaurante din orașele mai mari. Alimente de evitat Dieta de 21 de zile vă recomandă să evitați anumite alimente pretinse pentru a reduce inflamația, pentru a sprijini sănătatea intestinelor și pentru a crește arderea grăsimilor.

Alimentele pe care trebuie să le elimini includ: boabe: pierderea de grăsime a bulionului osos, secară, orz și alte semințe care conțin gluten, precum și boabe fără gluten, precum porumb, orez, quinoa și ovăz Grasimi rafinate: grăsimi vegetale obișnuite, cum ar fi uleiul de canola și margarina Fruct prelucrat: fructe uscate, suc de fructe și fructe îndulcite Zahăr: toate formele de zaharuri rafinate, cum ar fi zahărul de masă, miere și sirop de arțar Înlocuitori de zahăr: îndulcitori artificiali - cum ar fi aspartamul, sucraloza și acesulfamul K - precum și înlocuitorii naturali ai zahărului, inclusiv stevia Cartofi: toți cartofii, cu excepția cartofilor dulci leguminoasele: fasole, produse de soia, arahide și unt de arahide Lactate: lapte, iaurt, brânză, înghețată și unt cu excepția ghee băuturi: sodă regulată și dietetică și băuturi alcoolice Deși această listă este extinsă, o urmărești strict în timp ce încerci activ să slăbești.

Funcționează pentru pierderea în greutate? În prezent, nu există studii publicate în reviste științifice pentru dieta Bone Broth. Kellyann Petrucci, autoarea cărților despre dietă, a înființat trei studii nepublicate de 21 de zile, conduse de diferiți profesioniști din domeniul sănătății. Mai mult, nu se știe dacă participanții au menținut greutatea.

pierderea de grăsime a bulionului osos pierde grăsimea facială într o săptămână

Niciun alt studiu nu a analizat dacă bulionul osos contribuie la promovarea pierderii în greutate. Acest lucru lasă lacune în dovezile necesare pentru a determina dacă dieta cu bulion osos este la fel de eficientă sau superioară celorlalte diete de slăbit, după cum susține Petrucci. Cu toate acestea, dieta se bazează pe alte abordări care au fost studiate: Sărac în carbohidrați. Recenziile științifice de calitate scăzută ale dietelor cu conținut scăzut de carbohidrați sugerează că produc 1, kilograme 0,7—4 kg mai mult în pierdere în greutate decât dietele standard cu calorii reduse.

Cu toate acestea, recenziile de înaltă calitate raportează puțin sau nicio diferență între diete 1. Dietă Pierderea de grăsime a bulionului osos. Alte studii raportează nicio diferență între paleo și dietele standard cu calorii reduse 2, 3.

Postul intermitent.

pierderea de grăsime a bulionului osos bea cafea pierde greutate întrebați mă cum

Într-o trecere în revistă a cinci studii, două au arătat o pierdere mai mare în greutate la persoanele supraponderale care folosesc post intermitent, comparativ cu restricția continuă de calorii, în timp ce trei au arătat pierderi în greutate similare cu fiecare metodă 4. Astfel, o combinație dintre aceste trei abordări dietetice - cum ar fi în dieta cu bulion osos - vă poate ajuta să pierdeți în greutate.

Mâncat sănătos. Bulion „dietetic” secundar

Cu toate acestea, dietele standard cu calorii reduse pot funcționa la fel de bine. Cu toate acestea, studiile publicate sugerează că componentele majore ale dietei - incluzând paleo, carbohidrații scăzute și postul intermitent - pot ajuta la pierderea în greutate.

Valabilitatea altor beneficii revendicate Dieta cu bulion osos susține că îmbunătățește controlul zahărului din sânge, ridurile pielii, sănătatea intestinelor, inflamația și durerile articulare. Cu toate acestea, aceste beneficii nu au fost documentate în studiile revizuite de la egal la egal. Judecarea validității lor necesită examinarea cercetărilor asupra elementelor individuale ale dietei.

Pierderea în greutate pierde osul

Glicemie îmbunătățită În sine, pierderea în greutate tinde să îmbunătățească glicemia. Restricția carbohidraților, așa cum este necesar în Dieta cu bulion osos, poate adăuga acest efect.

O recenzie recentă a dietelor cu calorii reduse pentru persoanele cu diabet zaharat tip 2 a concluzionat că dietele cu conținut scăzut de glucide sunt mai eficiente decât dietele cu conținut scăzut de grăsimi pentru îmbunătățirea controlului zahărului din sânge - în special a zahărului din sânge în urma meselor 5.

În plus, studiile sugerează că dietele cu conținut redus de calorii, cu conținut scăzut de carbohidrați sunt mai eficiente decât dietele cu conținut redus de calorii, cu conținut scăzut de grăsimi pentru reducerea cerințelor de medicamente pentru diabetul de tip 2 6, 7. Cu toate acestea, nu pierderea de grăsime a bulionului osos un acord pe scară largă potrivit căruia dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt cea mai bună opțiune pentru gestionarea diabetului, în special pe termen lung 5.

pierderea de grăsime a bulionului osos comentariul eco slim utiliser

Pielea mai tânără Petrucci susține că consumul de bulion osos poate ajuta la diminuarea ridurilor, datorită conținutului său de colagen. Un număr tot mai mare de studii sugerează că suplimentele de colagen pot reduce vizibil ridurile pielii în comparație cu un placebo 8, 9. Deși o parte din colagenul pe care îl consumi este rupt în aminoacizi individuali, unii intră în sângele tău sub formă de lanțuri scurte de aminoacizi și îți pot semnala corpul pentru a construi colagen 10, Totuși, niciun studiu publicat nu a testat pierderea de grăsime a bulionului osos consumul de bulion osos poate reduce ridurile pielii, iar conținutul de colagen al bulionului osos variază Sănătate îmbunătățită a Gutului Dieta cu bulion osos susține că colagenul din bulionul osos vă poate ajuta la vindecarea intestinului, dar bulionul osos nu a fost testat în acest scop.

Cu toate acestea, unele dovezi arată că produsele de digestie de colagen - inclusiv aminoacizii glicină și glutamină - pot promova sănătatea intestinelor prin întărirea mucoasei tractului digestiv 13, 14, Cu toate acestea, sunt necesare studii privind dieta pentru a investiga această afirmație. Inflamatie redusa Obezitatea este legată de o eliberare crescută pierderea de grăsime a bulionului osos compuși inflamatori. Prin urmare, o dietă de scădere în greutate, cum ar fi ceai ghimbir slabit cu bulion osos, poate ajuta la reducerea inflamației În plus, consumul de alimente mai sănătoase - cum ar fi legumele bogate în antioxidanți și peștele bogat în omega-3, recomandate în dieta cu bulion osos - pot contribui, de asemenea, la reducerea inflamației Unele studii sugerează că postul poate avea același efect, dar este nevoie de mai multe cercetări 18, Dureri articulare mai arde grăsime off bum Durerea articulară poate rezulta din încordarea suplimentară pe articulații și inflamație din cauza obezității.

Prin urmare, pierderea în greutate - așa cum intenționează Dieta cu bulion osos - poate reduce durerile articulare Câteva studii umane sugerează că suplimentele de colagen pot ajuta la scăderea durerilor articulare și la încetinirea progresiei artritei 21, Colagenul este o componentă majoră a cartilajului, care amortizează genunchii și alte articulații.

Cu toate acestea, nu s-au făcut studii cu colagenul de bulion osos, așa că nu este sigur dacă aportul zilnic contribuie la reducerea durerilor articulare.

Din Comunitate Bună ziua, d-na doctor. Ce este slăbitul din grăsime? Soțul meu a fost în sfârșit diagnosticat cu TBC după ce în decembrie anul trecut s-a simțit rău având o răceală severă tratată acasă fără antibiotic. În ianuarie am mers la un spital pneumologic pentru investigații. Văzând la radiografie o pată i s-a făcut 10 zile Cefort și nu s-a pierderea în greutate pierde osul TBC.

Studii conexe sugerează că dieta poate contribui la aceste beneficii, dar este necesară o cercetare suplimentară. Dezavantaje potențiale Dieta cu bulion osos poate fi dificil de urmat, dar obțineți o anumită flexibilitate după ce vă îndepliniți obiectivul de pierdere în greutate.

Cu toate acestea, din moment ce dieta restricționează grupuri alimentare complete, s-ar putea să aveți un risc mai mare de deficiență de nutrienți, cum ar fi calciul și fibrele. Dincolo de aceste îngrijorări, postul intermitent și natura scăzută de carbohidrați a dietei pot duce la efecte secundare, cum ar fi oboseala și greața - deși acestea se pot îmbunătăți după adaptarea corpului la dietă 18, În plus, un procent mic de persoane sensibile poate să nu tolereze bulionul osos, reacționând cu simptome precum supărarea digestivă sau dureri de cap.

Sunt necesare studii pentru a confirma posibilele cauze ale intoleranței la bulion.

Mâncat Sănătos Dietele cu bulion osos sunt o idee bună? Sincer, este o tendință de sănătate sau o alimente super-alimentare chiar reale în aceste zile, dacă nu se transformă într-o dietă plină sau curățată?

Petrucci sugerează că se poate datora pierderea de grăsime a bulionului osos - pe care o poți degresa de sus când este frig - sau a unor cantități mari de aminoacid glutamină. În sfârșit, unele surse spun că bulionul osos are un conținut ridicat de plumb, scurs din oase. Cu toate acestea, un studiu recent a descoperit că bulionul osos conține doar o cantitate foarte mică de plumb și este probabil să fie consumat în siguranță Puteți prezenta oboseală, greață și alte simptome în timp ce vă ajustați la regim.

Meniu de eșantion Dieta cu bulion osos oferă meniuri de probă și rețete. De asemenea, oferă orientări pentru porțiuni. De exemplu, carnea și peștele ar trebui să fie de dimensiunea și grosimea palmei.

Fructele ar trebui să fie o mână închisă sau o jumătate de bucată. Iată exemple despre ceea ce puteți mânca într-o zi tipică mini-post sau fără post. Mini-Fast Day Meniul pentru o mini-zi rapidă este: Mic dejun: 1 cană ml sau 8 uncii de bulion osos Gustare de dimineață: 1 cană de bulion de oase Masa de pranz: 1 cană de bulion de oase Gustare de după amiază: 1 cană de bulion de oase Cină: 1 cană de bulion de oase Gustare de seară: 1 cană de bulion de oase sau o gustare permisă, cum ar fi ouăle crampate cu ghee și verdeața sărată Ziua fără post Un meniu de probă pentru o zi fără post este: Mic dejun: ouă amestecate cu legume ghee și non-amidonice și o porție de fructe de pădure Masa de pranz: piept de pui prăjit feliat peste salată de grădină cu pansament cu salată de vinetă Gustare de după amiază: 1 cană ml sau 8 uncii de bulion osos Cină: somon la grătar, sparanghel la grătar și orez de conopidă cu ghee Gustare de seară: 1 cană de bulion de oase rezumat Dieta cu bulion osos oferă meniuri de probă și rețete pentru planul de 21 de zile, precum și orientări pentru porții.

  1. Referințe Aproximativ 54 de milioane de adulți americani s-au dovedit a avea artrită și simptome degradante ale sănătății articulare în perioada 1.
  2. REVIZUIREA DIETEI CU BULION OSOS: FUNCȚIONEAZĂ PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE? - FITNESS -
  3. Revizuirea dietei cu bulion osos: funcționează pentru pierderea în greutate?
  4. Oxigenul pierde în greutate
  5. Ce faci De ce bulionul este util la o dietă Efectul alimentelor lichide calde în timpul dietei nu se limitează la efectul vindecător al componentelor sale.
  6. Nhs pierdere în greutate healthunlocked

Linia de jos Dieta cu bulion osos este un plan de dietă de 21 de zile, care combină 5 zile de o dietă palidă cu conținut scăzut de carbohidrați și 2 zile de post de bulion osos pe săptămână.

Deși unele studii sugerează că aceste abordări dietetice te pot ajuta să slăbești, nu este sigur dacă sunt mai bune decât dietele standard cu calorii reduse. Prin urmare, dacă unul sau mai multe aspecte ale dietei cu bulion osos nu vă atrag, puteți face la fel de bine să reduceți pur și simplu aportul de calorii pentru a pierde în greutate.

pierderea de grăsime a bulionului osos flylady pierdere în greutate