Pierderea de grăsimi barbell


Intervalul de post: cheia pierderii de grăsime?

PROGRAM DE ANTRENAMENT 5X5 PENTRU A PIERDE GRĂSIME - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -

Februarie 25, Timp de citire: 7 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Postul cu intervale, mai bine cunoscut sub numele de Postul intermitent IFeste o metodă de dietă care a câștigat multă popularitate în ultimii ani. Există multe forme diferite de post, dar câștigurile Lean [1] sunt probabil cele mai cunoscute. Nu mâncați nimic pentru restul de 16 ore din zi.

  1. Slim4vit recenzii
  2. Postare de pierdere în greutate
  3. Fese pierdere in greutate, Pierdere în greutate
  4. Pierdere în greutate retreat pa
  5. Exerciții pentru fese pierdere în greutate Fese pierdere in greutate Ultima examinare: Avem linii directoare de aprovizionare stricte și legătura numai cu site-uri cu reputație media, instituții de cercetare academică și, ori de câte ori este posibil, studii medicale revizuite de experți.
  6. Un set de exercitii pentru fese pierdere în greutate on-line Exercițiu pentru fese pierdere în greutate cu o barbell Visul poate fi o fese pierdere in greutate de pierdere in greutate numărul unu, dar cu.
  7. - Vărsarea grăsimii corporale în timpul LP Logic Barbell
  8. Antrenament de înaltă intensitate Programul de antrenament 5x5 este o rutină renumită în lumea culturismului creată de antrenorul Bill Starr.

Opiniile despre postul de interval sunt foarte împărțite în general cu două tabere. Pe de o parte, există susținători care înjură prin beneficiile postului.

PROGRAM DE ANTRENAMENT 5X5 PENTRU A PIERDE GRĂSIME - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Comoditatea, mâncărurile mari și pierderea rapidă de grăsime sunt adesea menționate. Pe de altă parte, există cei care nu cred în postul de intervale.

Pierderea de grăsimi barbell poate fi bine să nu obțineți nutrienți atât de mult timp, nu? Până în prezent, s-au făcut puține cercetări cu privire la postul de intervale și, cu siguranță, nu la subiecții care fac antrenamente de forță. Totuși, asta s-a schimbat recent!

Cum să pierzi gluteul și grăsimea coapsei într-o lună

În acest blog vă ducem la conținutul cercetării [2] și devine clar dacă postul de interval este de fapt cheia pierderii de grăsime. Ce era cercetat?

Cercetarea a avut loc deoarece există tot mai multe dovezi cu privire la beneficiile pentru sănătate ale IF. Cu toate acestea, acest lucru a fost la persoanele supraponderale sau obeze, nu se știe prea multe despre efectele la sportivi. Acesta este motivul pentru care acest studiu se concentrează pe efectele IF asupra bărbaților sănătoși, instruiți, care fac antrenamente de forță în timpul studiului. Grupul IFD și-a consumat toate caloriile zilnice într-o perioadă mai mică de 8 oreșirestul nu a fost consumat.

pierderea de grăsimi barbell

S-a asigurat că atât aportul de calorii, cât și distribuția macro proteine, carbohidrați și grăsimi au fost egale între ambele grupuri. Grupurile au fost testate la începutul studiului și din nou după 8 săptămâni.

# 194 - Vărsare de grăsime în timpul LP

Proprietățile corpului au fost diete care dau rezultate prin măsurarea masei fără grăsime și a grăsimii cu o scanare DXA. S-au măsurat contururile și pliurile pielii. O cantitate mare de valori a fost testată prin teste de sânge. Acestea includ testosteronul total și gratuit, valorile IGF-1, glicemia, hormonul tiroidian T3 și colesterolul.

pierderea de grăsimi barbell

În cele din urmă, 1RM a fost testat pentru prese de bancă și ghemuță. Care sunt rezultatele?

pierderea de grăsimi barbell

În ambele grupuri IFD și ND, nu a existat nicio diferență semnificativă între masa corporală slabă, circumferința musculară și statisticile de forță. Ceea ce a fost frapant, însă, a fost faptul că o reducere semnificativă a masei grase a avut loc în grupul IFD, în timp ce nu a fost cazul în grupul ND.

Aportul caloric a fost menținut pentru întreținere în timpul studiului. Prin urmare, aceasta ar indica inițial că IF este o metodă eficientă de a pierde grăsime. Cele de mai sus sunt asociate cu o creștere a adiponectinei și o scădere a leptinei și T3 în grupul IFD. Adiponectina poate avea un efect asupra pierderii în greutate. Leptina este un hormon asociat cu senzația de sațietate.

O scădere a acestui lucru este normală cu pierderea de grăsime, deoarece corpul dumneavoastră este mai conservator cu energia și, prin urmare, va trimite un semnal de foame mai devreme.

T3 este unul dintre hormonii tiroidieni, a cărui scădere este normală și cu pierderea de grăsime. Cu toate acestea, ceea ce nu a devenit complet clar din studiu este dacă pierderea de grăsime este rezultatul postului și pierderea de grăsimi barbell adiponectinei sau faptul că grupul IFD a avut un aport de energie marginal mai mic decât grupul ND.

Trebuie menționat că grupa IFD a avut, de asemenea, o greutate corporală mai mică în medie. Drept urmare, este posibil ca ambele grupuri să fi mâncat de fapt întreținerea, iar pierderea de grăsime să aibă o cauză diferită. În timpul studiului, pierderea de grăsimi barbell lucru nu a avut efecte negative asupra masei fără grăsime, a masei grase, a contururilor și a statisticilor de rezistență.

Cu toate acestea, trebuie luată în considerare importanța acestor hormoni. Pe termen lung, acest lucru ar putea avea efecte adverse din cauza postului de interval.

Intervalul de post: cheia pierderii de grăsime?

În cele din urmă, concentrațiile de glucoză din sânge și insulină au scăzut doar în grupul IFD, ceea ce pierderea de grăsimi barbell în conformitate cu studiile anterioare la persoanele supraponderale. Aceasta poate fi un rezultat al creșterii adiponectinei și poate avea beneficii pentru sănătate. Deci ar trebui să începeți intervalul rapid? Această cercetare a arătat că postul de interval poate fi o strategie eficientă pentru pierderea grăsimii, menținând în același timp masa musculară.

  • Cum să pierzi gluteul și grăsimea coapsei într-o lună - Sănătate -
  • Intervalul Postului: Cheia pierderii de grăsime? - Blog de nutriție XXL
  • Related Articles list: Fese pierdere in greutate, Un set de exercitii pentru fese pierdere în greutate on-line Exercițiu pentru fese pierdere în greutate cu o barbell Visul poate fi o metoda de pierdere in greutate numărul unu, dar cu.
  • Fese pierdere in greutate Pierdere în greutate
  • Pierdere în greutate ianuarie

Mecanismele exacte din spatele acestui lucru nu sunt încă cunoscute pe deplin, dar cu siguranță par să existe beneficii în ceea ce privește pierderea de grăsime și sănătate.

Sunt necesare cercetări suplimentare pentru a analiza efectele pe termen lung. Acest lucru ar trebui să clarifice dacă o perioadă mai lungă de post de intervale nu are un efect negativ asupra retenției musculare.

Fese pierdere in greutate

Cum decideți dacă ar trebui să începeți cu postul de interval? Dacă doriți să pierdeți grăsime, este deosebit de înțelept să vedeți cum se încadrează principiile postului de intervale în viața de zi cu zi. Trebuie să vă întrebați cum corespund aceste ore cu programul zilnic și dacă preferați mesele mari sau mici. Dacă aveți o slujbă intensivă care vă cere să începeți devreme și apoi să vă antrenați târziu în zi, probabil că nu ar fi înțelept să vă umpleți toate caloriile în 8 ore.

Totuși, petreceți toată ziua la birou și nu vă este chiar foame dimineața? În acest fel, nutriția dvs.

Nu uitați dieta Ai bodygoals și ești gata să te grăbești.

Pregătire Acest punct este în conformitate cu punctul de mai sus: când vă antrenați? Din cauza muncii lor, unii oameni se pot antrena doar la un anumit moment, în timp ce acest lucru nu poate fi întotdeauna optim.

pierderea de grăsimi barbell

Performanța dvs. În astfel de cazuri, atunci când vă antrenați în afara ferestrei, un supliment înainte de antrenament este ca Explozie! În timpul antrenamentului puteți BCAAs of Pila esențială de aminoacizi pentru a preveni pierderea musculară.

pierderea de grăsimi barbell

Aveți întrebări despre postul de interval? Vrei să știi sigur dacă ți se potrivește?