Pierderea de grăsimi pentru endomorfe. Ghidul Endomorph


Tipul corpului Endomorph: Tot ce trebuie să știți despre dietă, exerciții fizice și pierderea în greutate Conform teoriei somatotipului, toată lumea poate fi clasificată într-unul din cele trei tipuri principale de corp.

  • Pierdere în greutate de 50lb 3 luni
  • Ce tipuri de corp au oamenii?
  • Hipertrofie cu pierderi de grăsime. Cum sa transformi grasimea in masa musculara
  • Grăsimi de ardere pentru endomorfe |

Oameni cu tip de corp endomorf se caracterizează prin statură mai scurtă și niveluri mai ridicate de grăsime musculară și corporală decât celelalte două tipuri de corp. În acest articol, vom răspunde la toate întrebările pe care le-ați putea avea despre tipul de corp endomorf. Vom explora cele mai bune alimente și rutine de antrenament pentru endomorfi și veți afla cum să vă personalizați antrenamentul de fitness în funcție de tipul de corp endomorf pentru a obține cele mai bune rezultate.

În acest articol vom răspunde la următoarele întrebări: Ce înseamnă tipul de corp Endomorph? Endomorful este pierderea de grăsimi pentru endomorfe dintre cele trei somatotipuri clasificate de psihologul William H. În timp ce nu există doi oameni care au același corp, Sheldon a concluzionat că mulți oameni împărtășesc unele trăsături genetice comune care determină principalele aspecte ale fizicului lor.

Acestea includ cadrul osos și compoziția corpului. Pe baza constatărilor sale, Sheldon a concluzionat că toți oamenii pot fi grupați în trei categorii în funcție de tipurile lor de corp moștenite - endomorf, ectomorf și mezomorf. Care este definiția Endomorph? Conform definiției lui Sheldon, endomorfii sunt predispuși la construirea mușchilor și a grăsimii și au un fizic mai moale și mai rotund decât celelalte două tipuri.

Persoanele cu tip de corp endomorf au capete rotunde și umeri îngustați, cu picioare și brațe mai scurte. De asemenea, au tendința de a avea abdomene rotunde, încheieturi și glezne subțiri și brațe, șolduri și coapse mai grele. Cei cu somatotip endomorf sunt mai susceptibili la creșterea în greutate decât celelalte două tipuri de corp și adesea le este greu să slăbească.

Endomorph Women vs.

Ghidul Endomorph

Endomorph Men Principala diferență între endomorfi feminini și masculini este modul pierderea de grăsimi pentru endomorfe care corpul lor stochează grăsimea. Endomorf sau nu, femeile au în mod natural un procent mai mare de grăsime corporală decât bărbații. Când se îngrașă, femelele endomorfe tind să o stocheze în jurul șoldurilor, feselor și coapselor. Acest lucru le oferă forma de pară care a devenit sinonimă cu tipul de corp endomorf.

Pe de altă parte, masculii endomorfi depozitează în mod obișnuit excesul de greutate în zona burticii. Acest lucru se datorează unei diferențe majore în cadrul scheletului.

Vedeți, corpurile bărbaților sunt echipate genetic pentru a susține mai multă masă musculară, motiv pentru care au un cadru mai mare. Între timp, femeile au șolduri mai late în mod natural pentru a permite extinderea bazinului în timpul sarcinii. Dieta Endomorph: Ce ar trebui să mănânc ca Endomorph? Deoarece endomorfii au metabolismuri mai lente, dieta paleo este adesea citată ca fiind cea mai bună dietă endomorfă.

Menținerea greutății oprite Oamenii vin în toate formele și dimensiunile diferite. Unele sunt înalte sau scurte, altele sunt slabe sau rotunde, iar altele sunt undeva între ele. William H.

Unele dintre alimentele pe care le veți mânca în timp ce vă aflați pe un dieta paleo include fructe, legume, carne, pește, nuci, semințe și ouă. În același timp, va trebui să evitați alimentele procesate, produsele lactate, leguminoasele și grăsimile trans. Desigur, acest lucru nu înseamnă că ar trebui să tăiați toate carbohidrații din dietă.

pierderea de grăsimi pentru endomorfe sfaturi pentru a pierde în greutate atunci când este însărcinată

Dimpotrivă, eliminarea tuturor carbohidraților din dietă sau reducerea drastică a aportului acestora ar putea duce la complicații precum oboseală, crampe musculare, erupții cutanate, constipație, dureri de cap și diaree.

Pentru a evita aceste simptome nedorite, treceți la surse sănătoase de carbohidrați, cum ar fi fructele proaspete, legumele cu amidon și cerealele integrale. Ce ar trebui să mănânce un endomorf pentru a pierde în greutate?

Pentru a pierde cu greutate cu succes ca endomorf, ar trebui să vă ajustați aportul de macronutrienți. Macronutrienții sunt cele trei grupe principale de alimente care oferă organismului energia necesară pentru a funcționa: proteine, carbohidrați și grăsimi. Dar, mai degrabă decât să faceți modificări bruste ale dietei, ar trebui să reduceți treptat aportul de carbohidrați.

Începeți prin a elimina din dietă toate carbohidrații nesănătoși, inclusiv zaharuri procesate, băuturi răcoritoare și produse din cereale rafinate, cum ar fi orezul alb, pastele albe și pâinea albă.

Înlocuiți-le cu legume fără amidon, cum ar fi verdeață cu frunze și cereale integrale, cum ar fi orezul brun și orezul sălbatic. Cerealele integrale sunt deosebit de importante deoarece conțin o mulțime de fibre dietetice, care durează mai mult timp pentru a fi digerate, ceea ce vă face să vă simțiți plin pentru perioade mai lungi de timp.

În același timp, limitați consumul de grăsimi trans și grăsimi saturate în favoarea grăsimilor mononesaturate sănătoase din uleiurile dietetice în special uleiul de măslineavocado și nuci. Câte calorii ar trebui să mănânce un endomorf pentru a pierde în greutate? Indiferent de tipul de corp, cel mai bun mod de a slăbi este să vă asigurați că nu consumați mai multe calorii decât poate arde corpul. În acest fel, creați un deficit caloric, care vă determină corpul să înceapă să ardă grăsimile pe care le-a depozitat pentru a produce energie.

pierderea de grăsimi pentru endomorfe pierderea în greutate prin ems

Dacă sunteți un endomorf care caută să slăbească, reducerea aportului zilnic de calorii cu de calorii ar trebui să facă truc. Cum pierde rapid greutatea Endomorphs? Rata la care vei pierde în greutate depinde numai de metabolismul tău. Cu toate acestea, dacă doriți să accelerați pierderea în greutate, puteți încerca una dintre următoarele: Consumați legume cu conținut scăzut de calorii și bogate în fibre, cum ar fi broccoli, varză și spanac. Mestecați încet și fiți mai atenți în timp ce mâncați pentru a vă oferi corpului mai mult timp pentru a sparge carbohidrații.

Endomorfii câștigă ușor mușchiul?

SFATURI PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE ENDOMORF - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Datorită metabolismului lor mai lent, endomorfii tind să îngrășeze mai ușor decât celelalte două somatotipuri. Dacă sunteți un endomorf care dorește să se înmulțească, puteți face acest lucru ajustându-vă aportul de calorii, modificându-vă dieta și adoptând o rutină sănătoasă de fitness. În funcție de greutate, metabolism și dietă, creșterea mușchilor poate dura ceva timp, dar ar trebui să începeți să vedeți rezultatele în primele câteva luni.

  • Oboseala intens et ars
  • Cum sa nu-ti pierzi Masa Musculara in timp ce Slabesti Top 3 Sfaturi Hipertrofie cu pierderi de grăsime, Cum să Crești în Masă Musculară și să Slăbești Grăsime în același Timp Definirea musculară Un endomorf nu are, de regulă, probleme de a câștiga masă și putere musculară cu antrenament, dar, în compensație, de obicei acumulează grăsime cu ușurință, în special în alimentație.
  • SFATURI PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE ENDOMORF - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -
  • Ce Este Dieta Endomorf? | Mâncat sănătos

Căutați să vă strângeți și să vă tonificați mușchii fără să vă ridicați? Apoi, scopul este de a arde cât mai multe grăsimi corporale, în timp ce vă asigurați că greutatea pe care o câștigați este masa musculară slabă. Puteți obține acest lucru doar cu rutina de antrenament potrivită, adaptată tipului dvs. Andomorph Workout: Care este cel mai bun antrenament pentru un Endomorph?

Dacă doriți să pierderea de grăsimi pentru endomorfe, antrenament la intervale de intensitate mare HIIT poate fi cea mai bună alegere dacă sunteți endomorf. Conform unui studiu dinaceastă tehnică vă poate ajuta să ardeți atât grăsimea subcutanată, cât și cea viscerală mult mai eficient decât alte tehnici de exerciții fizice. Ca parte a HIIT, vă veți antrena la o intensitate foarte mare pentru o anumită perioadă de timp, doar pentru a o urmări cu o perioadă de antrenament de intensitate scăzută sau odihnă înainte de a repeta întregul proces.

Ce este Dieta Endomorf? Sănătatea și fitness-ul nu sunt de o singură dimensiune-se potrivesc tuturor și acest lucru este valabil în special pentru dietele și stilurile de alimentație. În timp ce keto ar putea face minuni pentru unii oameni, postul intermitent ar putea fi accesul la alții și, totuși, alții ar putea evita orice, cu restricții, perioadă nu este o idee proastă, dacă ne întrebați. O dietă care pare să atragă o anumită atenție deși nu este deloc nouă este dieta endomorfă, care se referă la alimentație pe baza tipului tău de corp.

De exemplu, veți sprinta la viteza maximă timp de 60 de secunde, apoi veți petrece următoarele patru minute de mers pe jos și apoi veți repeta rutina de încă trei până la cinci ori. Antrenamentul de forță este o altă parte importantă a rutinei dvs. Mușchiul arde mai multe calorii decât grăsimile, astfel încât, exercitându-vă mușchii cel puțin trei zile pe săptămână, vă veți îmbunătăți metabolismul și vă veți antrena corpul să ardă calorii mai eficient.

Ce este Dieta Endomorf?

Pentru un efect maxim, ar trebui să lucrați toate cele patru grupe musculare majore. Pushup-urile, pull-up-urile, genuflexiunile, lunges-urile și stand-up-urile sunt câteva dintre exercițiile pe care le poți încorpora în rutina ta.

Dacă scopul dvs. Antrenamentul gratuit cu greutatea este un alt tip important de antrenament endomorf. Acest lucru se datorează faptului că vă stimulează metabolismul până la două zile după antrenament. Deci, dacă pierderea de grăsimi pentru endomorfe la sală de trei sau patru ori pe săptămână, vei da metabolismului tău un impuls permanent.

Reguli similare se aplică pentru construirea mușchilor, indiferent dacă faceți volum sau tonifiați.

Endomorph Ghidul Endomorph pentru pierderea în greutate - mușchi și minte

Cu cât adăugați mai mult mușchi, cu cât metabolismul dvs. Acest lucru, de fapt, înseamnă că ați putea inversa tendința naturală a corpului de a îngrășa. În ceea ce privește exercițiile concrete, ar trebui să adăugați la regimul de antrenament, începeți cu cele care implică mai multe grupuri musculare - genuflexiuni, deadlift-uri, apăsări aeriene și scufundări.

În mod ideal, ar trebui să completați cinci repetări ale fiecărui exercițiu pentru maximum cinci seturi pe exercițiu. Dacă sunteți începător, începeți încet și apoi construiți treptat până la aproximativ 20 pierderea de grăsimi pentru endomorfe seturi pe antrenament.

pierderea de grăsimi pentru endomorfe pierderea în greutate sau câștigul pe fluoxetină

Peste orar, ar trebui să puteți efectua între 8 și 12 repetări până la eșec. Odată ce reușiți să faceți acest lucru, este timpul să treceți la grupele musculare individuale.

Indiferent în ce etapă a regimului dvs. În acest fel, mușchii vor avea suficient timp să se refacă, în timp ce corpul tău continuă să ardă grăsimi datorită efectului de post-arsură. Endomorfii au nevoie de mai mult cardio? La fel ca toate celelalte tipuri de corp, endomorfii au nevoie de cardio pentru a-și menține inima sănătoasă.

Deoarece corpurile lor sunt predispuse în mod natural la depozitarea grăsimilor, vor avea nevoie de mai mult cardio pentru a obține o pierdere semnificativă de grăsime și pentru a asigura o creștere musculară optimă.

Ectomorf de pierdere de grăsime

Cât timp ar trebui să se antreneze un Endomorph? Pentru a-și forma corpul și a rămâne slabi, endomorfii ar trebui să opteze pentru un plan de antrenament cuprinzător. Pentru cele mai bune rezultate, ar trebui să alternați între cardio trei până la patru zile pe săptămână și HIIT, antrenament de forță sau antrenament gratuit pentru greutăți în alte zile. Sesiunile de cardio ar trebui să dureze între 30 și 60 de minute, în timp ce exercițiile HIIT nu ar trebui să depășească 30 de minute la un moment dat.

pierderea de grăsimi pentru endomorfe slimming 101

Un cuvânt de reținut Depinde de tine să-ți faci viața grozavă. Indiferent de obiectivele corpului tău, succesul tău depinde de tine.

Pe lângă alimentația sănătoasă și antrenamentul, atenția, meditația și somnul regulat sunt, de asemenea, componente importante ale unui stil de viață sănătos.

Cu multă muncă și dăruire, îți poți atinge obiectivele de stil de viață de fitness. Care este regimul dvs.

Grăsimi de ardere pentru endomorfe

Alăturați-vă lui Ben Greenfield, renumit biohacker, în această masterclass GRATUITĂ și descoperiți strategii puternice pentru a vă ridica rapid starea de sănătate, sănătatea și longevitatea - indiferent de vârsta dvs.

Înregistrați-vă astăzi și descoperiți Ben's Rapid Biohacks pentru sănătate îmbunătățită și longevitate! Dezvoltat de comunitate. Alimentat de distracție. Suntem dedicați asigurării faptului că oamenii trăiesc o viață mai fericită, mai sănătoasă și mai împlinită prin conectarea lacunelor pe care educația convențională nu le-a învățat.

Facem acest lucru organizând evenimente din lumea reală din întreaga lume și producând programe de calitate de talie mondială în mai multe domenii de transformare, inclusiv minte, corp și performanță.