Pierderea în greutate și performanța atletică, De ce reducerea greutății este adesea nesigură pentru sportivi


Proteina din zer și pierderea în greutate Când cineva îmi cere un supliment pentru reducerea grăsimilor de obicei carnitina, pe care o detectez deoarece NU ajutăajung aproape întotdeauna să recomand o proteină. Acum două noi studii ne oferă câteva indicii științifice care explică mecanismele care leagă proteina din zer de scăderea în greutate în raport cu termogeneza, sațietatea, controlul glicemiei și stimularea oxidării acizilor grași.

special k provocarea pierderii în greutate

Alfenas, Bressan et al și-au propus să compare efectele unui mic dejun suplimentat cu un supliment de cazeină, zer sau soia, observând efectele asupra poftei de mâncare, aportului alimentar, termogeneza indusă și coeficientului respirator. Lang a efectuat un studiu al stilului privind senzația de sațietate și ingestia de alimente în timpul zilei după ingerarea diferitelor surse de proteine, fără a găsi diferențe între albumina de ou, gelatina, soia, proteina din mazăre, glutenul de grâu și soia.

Cu toate acestea, au fost puse pe masă îndoieli cu privire la procedură, deoarece au existat diferențe în valorile macronutrienților și în conținutul de fibre. Lor li s-a dat la întâmplare un mic dejun care conținea sau nu conținea suplimentului proteic 25 gr împreună cu prăjituri pentru un total de kcal.

de ce nu pot slabi

Rezultate: Proteina din soia a produs o termogeneză mai mare decât alte proteine, prin creșterea secreției de glucagon. Proteina de cazeină a indus o senzație mai mare de sațietate, deși nu s-a tradus într-un aport caloric ulterior mai mic.

  • 90 de zile provocare de pierdere în greutate
  • Cum iti mentii greutatea dupa ce ai slabit Această experienta nu avea legătură cu pierderea în greutate, costum în timpul unui antrenament care trimite pentru o persoana obisnuita cu toate.
  • De ce reducerea greutății este adesea nesigură pentru sportivi

O scădere a acesteia este asociată cu o oxidare mai mare a acizilor grași și o dificultate mai mare în a pierderea în greutate și performanța atletică în greutate. În acest studiu, serul, tonul, curcanul și albumina de ou au fost comparate, toate patru ca alimente lichide.

cea mai bună rutină pentru a pierde grăsime

Glucoza postprandială, concentrațiile de insulină, apetitul și aportul caloric au fost evaluate după prepararea acestei mese, oferindu-le un bufet deschis la 4 ore.

Rezultatele: Proteinele din zer au avut cel mai scăzut vârf de zahăr din sânge, egal cu shake-ul de ton, dar mai mic decât curcanul și albumina de ou.

cel mai simplu mod de a pierde in greutate

Proteina din zer a obținut cel mai mare răspuns la insulină după ingestie. Proteina din zer a obținut cea mai scăzută senzație subiectivă de foame evaluată într-un chestionar de sine peste restul.

publicitate de ceai de slăbire

Luând aceste două studii din împreună, zerul are în mod clar un potențial mare ca reducător al apetitului și scăderea în greutate și, dacă luăm în considerare studiul menționat anterior, se pare că poate crește oxidarea acizilor grași. De fapt, autorii au descoperit o corelație puternică între foamea subiectivă, nivelurile de insulină și aportul caloric ulterior.

pierdere în greutate de 11 zile