Revizuirea resurselor de pierdere în greutate, Ce este HCG?


Linia de jos Scor dietetic de sănătate: 2,5 din 5 Clasat constant ca una dintre cele mai bune diete de pierdere în greutate pe termen scurt de pe piață, Dieta Resurse de Management al Sănătății HMR este populară în rândul revizuirea resurselor de pierdere în greutate care caută un mod rapid și convenabil de a scădea în greutate.

Pierderea în greutate ca unul dintre semnele pancreatitei?

Spre deosebire de alte planuri, nu necesită eforturi și se bazează pe produsele preambalate pentru a înlocui alimentele bogate în calorii. Cu toate acestea, s-au ridicat îngrijorări cu privire la eficacitatea, siguranța și capacitatea sa de a promova pierderea în greutate și întreținerea de lungă durată. Acest articol revizuiește dieta HMR, eficacitatea acesteia, potențialele beneficii și dezavantaje. Această restricție de calorii poate provoca scădere în greutate pe termen scurt.

Cu toate acestea, este scump, foarte scăzut de calorii și nu este durabil pe termen lung. Ce este Dieta HMR? Dieta HMR înlocuiește alimentele obișnuite din dieta dvs.

slabirea brusca in greutate

Planul este împărțit în două faze - o fază de pierdere în greutate, urmată de o fază de menținere în greutate. În prima fază, este recomandat să consumi doar produse HMR împreună cu porții suplimentare de fructe și legume. Pe parcursul celei de-a doua faze, alimentele obișnuite sunt reintroduse încet și se bucură alături de două produse HMR pe zi. Anumite planuri includ, de asemenea, asistența antrenorilor de sănătate online, supraveghere medicală și întâlniri în persoană, în funcție de locația dvs.

Este împărțit în două faze - prima se concentrează asupra produselor HMR, fructelor și legumelor, în timp ce a doua reintroduce mai multe alimente obișnuite.

Ce este dieta hCG Resurse de pierdere în greutate Revizuirea dietei

Funcționează pentru pierderea în greutate? Dieta HMR este foarte scăzută în calorii - fiecare masă furnizând mai puțin de de calorii și agită de calorii fiecare.

Ce afectiuni ascunde pierderea involuntara in greutate slabirea brusca in greutate Arde grasimi brevard, much more Rutine de pierdere în greutate la domiciliu, Adiponectina- prea frumos să fie adevărat!

Dacă mâncați doar cantitatea recomandată, ați consuma aproximativ 1. A mânca mai puține calorii decât ați cheltuit este esențială pentru a pierde în greutate.

  • Pierderea în greutate hudson fl
  • Plan alimentar personalizat

Prin urmare, reducerea caloriilor urmând dieta HMR ar putea fi benefică dacă pierderea în greutate este scopul principal.

Planul provoacă, de asemenea, dieters să ardă cel puțin 2. În plus, multe studii au demonstrat că înlocuirile de masă pot produce pierderi în greutate semnificative 1, 2, 3.

Cât mă va costa Jane Plan?

De fapt, un studiu de 40 de săptămâni la 90 de persoane a arătat că cei care urmează un program de înlocuire a mesei au pierdut mai mult în greutate decât cei pe o dietă bazată pe alimente 4. Dieta HMR promovează, de asemenea, consumul de fructe și legume, cu un conținut scăzut de calorii, dar bogat în micronutrienți și fibre pentru a vă ajuta să vă mențineți mai plin pentru mai mult timp 5.

Dieta HMR ajută, de asemenea, la pierderea în greutate prin promovarea activității fizice, creșterea aportului de fructe și legume și reducerea caloriilor. Acest lucru vă poate economisi timp și energie și anulează necesitatea de a urmări, cântări sau măsura cu meticulozitate caloriile, carbohidrații sau dimensiunile porțiilor.

În plus, deoarece planul este pre-planificat și pre-porționat, este ușor să-ți satisfacă nevoile nutriționale și să completezi orice goluri din dieta ta, furnizând vitamine și minerale de care organismul tău are nevoie.

puteți pierde în greutate farting

În plus, programele de revizuirea resurselor de pierdere în greutate a mesei pot oferi beneficii pentru sănătate care se extind dincolo de pierderea în greutate. Dezavantaje potențiale Dieta HMR este foarte restrictivă, iar consumul de alimente non-HMR este foarte descurajat în prima fază a planului, până la pierderea în greutate dorită.

cum să scăpați cu greutăți

Prin urmare, dieta poate fi repetitivă în timp și poate provoca sentimente de privațiune, ceea ce poate duce la un risc crescut de supraalimentare 8. Dieta poate fi, de asemenea, greu de susținut pe termen lung și poate fi scumpă, planurile inițiale începând de la USD pentru o aprovizionare de trei săptămâni - fără a include alimente suplimentare, cum ar fi fructe și legume.

Solutii medicale pentru pierderea in greutate

În plus, planul este foarte scăzut în calorii și este posibil să nu furnizeze suficient pentru unii oameni, în special pentru cei care sunt foarte activi sau au nevoie de calorii crescute. În timp ce reducerea caloriilor este esențială pentru pierderea în greutate, scăderea prea mare a aportului de calorii poate avea efecte negative asupra sănătății.

Trebuie să faceți sarcina în mod compulsiv și în mod repetat Unghiile sau buzele mușcătoare Calcă picioarele Elev dilatat Dacă prezentați mai mult de unul dintre aceste simptome, vă putem ajuta. Încercați următoarele modalități de a reduce stresul și de a preveni pierderea inexplicabilă în greutate. Definiți un declanșator Primul pas pentru reducerea stresului este acceptarea faptului că vă aflați sub stres și identificarea factorilor declanșatori.

Dietele cu un conținut foarte scăzut de calorii pot să nu-ți reducă metabolismul, ci să crească, de asemenea, riscul de pierdere osoasă și de probleme de fertilitate și imunitate 9, 10, 11, Urmarea dietei HMR pentru o perioadă îndelungată, fără a face ajustări la nivelul regimului alimentar sau al activității dvs. Cu toate acestea, suplimentarea cu gustări suplimentare sau porții suplimentare de fructe și legume, după cum este necesar, este o modalitate simplă de a crește aportul caloric și de a vă asigura că vă satisfaceți nevoile.

Alimente de mâncat În prima fază a planului, vi se recomandă să consumați numai produse HMR, care includ antreuri preambalate, shake-uri, supe și bare. Singurele alimente suplimentare admise în această fază sunt fructele și legumele.

◎◎◎[``] DIETA HMR PROGRAM - Slabire Rapida

Este recomandat să consumi cel puțin trei shake-uri HMR, două farfuri HMR și cinci porții de legume și fructe în fiecare zi. După ce atingeți obiectivul dorit de pierdere în greutate, puteți trece la a doua fază, care reintroduce o varietate mai mare de alimente obișnuite.

sunt afine pentru pierderea în greutate

În această fază, ar trebui să mâncați încă aproximativ două produse HMR preambalate pe zi, dar pot include, de asemenea, mese suplimentare. Iată câteva dintre alimentele care pot fi incluse în dietă: Antivirusuri HMR, scuturi și gustări Fructe: Mere, afine, piersici, caise, căpșuni, banane, mure etc.

Legume: Sparanghel, broccoli, ardei gras, ciuperci, conopidă, cartofi etc. Carne rosie: Tăieri slabe de vită, carne de porc, miel etc. În a doua fază, sunt permise alimente sănătoase suplimentare, precum cereale integrale, carne slabă, leguminoase și semințe.

Alimente de evitat Deși alimentele non-HMR - în afară de fructe și legume - pot fi adăugate încet în faza de întreținere, totuși, se recomandă să te resimți la opțiunile cu conținut scăzut de calorii și să minimizezi alimentele bogate în grăsimi și calorii.

Iată câteva dintre alimentele care trebuie evitate în ambele faze ale dietei: Produse din carne roșie: Hamburger, carne de porc, slănină, cârnați, tăieturi la rece etc.

Livrare dietă alimentară Revizuirea planului Jane - Resurse pentru pierderea în greutate

Lactate cu grăsimi complete: Inghetata, branza, iaurt congelat, iaurt indulcit etc. Alimente preparate: Alimente prajite, pizza, chipsuri, covrigi, fast-food, produse la cuptor, cartofi prajiti etc.

Meditatie pentru pierderea in greutate

Linia de jos Dieta HMR se concentrează pe produsele, fructele și legumele HMR și reintroduce mai multe alimente obișnuite în a doua sa fază. Restricțiile de calorii, exercițiile fizice regulate și consumul crescut de fructe și legume pot ajuta la pierderea în greutate pe termen scurt. Cu toate acestea, dieta este foarte restrictivă, costisitoare și poate să nu fie adecvată pe termen lung.