Slăbire pentru mama de alăptare


Dieta in alăptare | Rețete sănătoase pentru mamici care alaptează

Mamele care alăptează se confruntă atât cu slăbire pentru mama de alăptare de insuficiență a unor substanțe hrănitoare, cât și cu acele kilograme în plus acumulate în timpul sarcinii. Desigur, nu este nimic în neregulă dacă vrei să slăbești atunci când alăptezi și, de asemenea, nu este greșit să amâni pentru mai târziu slăbitul, având în vedere toate responsabilitățile din viața unei mame.

Problema cea mare este cum să avem o dietă benefică în această perioadă de alăptare, importantă atât pentru mamă, cât și pentru dezvoltarea bebelușului.

slăbire pentru mama de alăptare metabolism ridicat pentru a pierde în greutate

Neștiind ce dietă să urmez în primele luni după naștere, încercam să mănânc de toate, pentru că astfel credeam că laptele va fi mai bun, mai hrănitor pentru copilul meu, unde mai pui că în primele luni de viață fetița mea se afla într-un incubator, iar atașarea la sân a fost mult mai dificilă decât credeam.

Totuși, după puțin timp, am început să-mi pun unele întrebări și răspunzuri… mai greu am găsit. Dar eram determinată, așa că am consultat cărți de specialitate care mi-au spulberat preconcepțiile și mi-au indicat direcția în care trebuia să merg pentru ca corpul meu să revină la un regim normal.

Cura de slăbire în timpul alăptării

Povestea mea este similară cu multe altele pe care le-am auzit de la prietene și cititoare ale blogului meu, iar fiecare poveste îmi reamintește că nu există reguli prea stricte atunci când vine vorba despre alăptarea copilului desigur cu mici excepții despre care voi vorbi mai jos — cum să pierzi greutatea în brațe care alăptează trebuie să ia niște decizii hotărâtoare privitor la dieta ei, în pofida oricăror stereotipuri, conducându-se atât după instinct, cât și după studii medicale și sfaturi competente și bine!

Sunt sigură că multe mame trec prin situații similare sau mai grave, iar experiența alăptării este o luptă pe care o duc zilnic. De aceea ignoranța în ceea ce ține de alăptare nu este deloc binevenită. Cum spuneam, știu că multe mame au ajuns să treacă prin momente extrem de stresante, făcându-și griji mai ales pentru copil, dar și pentru corpul lor, neștiind că în perioada alăptării este normal să păstrezi grăsimile suplimentare acumulate în timpul sarcinii pentru a fi consumate în timpul alăptării.

Alimente interzise in timpul alaptarii

Corpurile noastre sunt diferite, de aceea pierderea acestor kilograme în plus variază de la caz la caz — unele mame își pierd greutatea în câteva săptămâni, altele mai târziu. Totuși este important să pierzi această greutate suplimentară la un moment dat și să nu o duci până la o altă sarcină sau deja ulterior aceasta să nu facă parte din viața ta de zi cu zi. Dacă pierderea greutății nu are loc, va fi dificil să revii la o greutate sănătoasă mai târziu.

Vrei mai mult? Descoperă și tu cartea necesară pentru alimentația corectă în sarcină și alăptare Click aici Voi mai adăuga aici că atenția față de alimentația în alăptare va asigura un proces mai fericit atât mamei, cât și copilului. În timpul alăptării, este bine să pierzi din greutate suplimentară treptat, folosind principii de alimentare sănătoase.

Cum slabesti in perioada alaptarii? Organizatia Mondiala a Sanatatii recomanda ca alaptarea exclusiva la san sa aiba loc in primele 6 luni de viata, aceasta oferind nou-nascutului toti nutrientii de care are nevoie, pentru o cresterea si o dezvoltare sanatoase. Alaptarea poate continua in combinatie cu alimente solide pana la 2 ani sau cat de mult timp doresc parintii. Alaptarea poate ajuta unele proaspete mamici sa scape de kilogramele in plus acumulate in timpul celor 9 luni de sarcina si sa revina mai usor la greutatea de dinaintea acesteia. Citeste articolul nostru si descopera 5 tips-uri utile despre cum slabesti mai usor cand alaptezi, cate calorii arzi cand iti hranesti asa bebelusul si ce ar trebui sa contina frigiderul tau in aceasta perioada!

Dacă pierzi până la aproximativ jumătate de kilogram pe săptămână este normal. Nota bene! Mai ales în cazul alăptării, nu folosi diete care promit că vei slăbi rapid, fie că este vorba de sarcină, fie de alăptare. Aceste diete nu au un echilibru bun de nutrienți și, de fapt, vei ajunge să te simți extenuată și vei slăbi în detrimentul tău. În cele ce urmează voi vorbi despre cum ne alegem rețetele și dieta potrivită atunci când alăptăm și ce alimente ar putea provoca dificultăți. De asemenea, am decis să îți prezint 7 rețete clasice pe care obișnuiam și eu să le pregătesc atunci când alăptam și care m-au ajutat să mențin sănătatea bebelușului și a mea.

Nu sunt în niciun caz unicele rețete recomandate, însă pe baza exemplului ai putea și tu să-ți alcătuiești rețete benefice pentru tine și bebe.

cum am slabit 21 de kg dupa sarcina #storytime

Cum poate afecta dieta mamei laptele și copilul? Există o mulțime de informații conflictuale despre ceea ce pot sau nu pot mânca mamele în timpul alăptării, iar acestea pot varia în funcție de cultură și tradiție.

  1. Cum să slăbești pentru mama care alăptează - Cum poţi slăbi în timp ce alăptezi?
  2. Dieta de slabit in timpul alaptarii. Pro sau contra? - Mama pentru doi
  3. Dieta potrivita pentru o mama ce alapteaza
  4. Cum să pierdeți în greutate în 20 de zile
  5. Cum slabesti in perioada alaptarii? 5 tips-uri utile pentru orice mamica – Alege sa fii sanatos!
  6. Fâie de ardere pentru endomorfe

În unele culturi, un aliment poate fi considerat benefic pentru o mamă care alăptează, dar în altă cultură mamele pot fi avertizate împotriva aceluiași aliment. Așadar, cum afectează dieta mamei laptele?

Slabire mama care alapteaza

Pentru a răspunde la această întrebare ar trebui să ne debarasăm de câteva mituri populare, transmise prin sfaturile pe care le auzim de la oameni care ne vor binele, însă care nu se bazează pe fapte și cercetări medicale.

Un mit popular spune că dacă o femeie care alăptează are o dietă săracă, calitatea laptelui ei nu va fi suficient de bună.

Specialiștii ne avertizează însă că nu este indicat să procedăm așa, acest demers putând avea efecte negative atât pentru noi, cât și pentru bebeluș. Iată de ce, în articolul de mai jos, vei găsi o serie de sfaturi, menite să te ajute nu numai să pierzi treptat kilogramele în plus, ci și să rămâi în formă pe tot parcursul alăptării, oferindu-i copilului tău un lapte matern de calitate. Ce poți face, în perioada alăptării, pentru a te asigura că vei scăpa treptat de kilogramele în plus și că nu vei acumula altele noi Putem începe să urmăm o cură de slăbire în timpul alăptării?

Ceea ce trebuie să înțelegem este că laptele matern este o substanță vie care se racordează mereu la nevoile unui bebeluș și conține substanțe nutritive vitale, care nu pot fi replicate. Calitatea laptelui nu se schimbă din cauza dietei unei persoane.

Mamicile care se confruntă cu foametea produc în continuare lapte oferind o nutriție optimă pentru bebelușii lor. Fii atentă: alimentele puternic aromate, cum ar fi usturoiul, ardeiul iute sau sosul de soia, pot schimba gustul laptelui matern. Totuși este posibil ca acest slăbire pentru mama de alăptare să ajute un bebeluș să se obișnuiască cu dieta familiei înainte de a începe administrarea hranei solide.

De asemenea, deși o dietă sănătoasă ar putea însemna dietă variată, echilibrată și naturală eliminând sau limitând pesticidele, insecticidele și îngrășămintele chimicelaptele matern conține niveluri ridicate de antioxidanți, care pot compensa expunerea la substanțe chimice. În general, se recomandă ca mamele care alăptează să evite peștele, care, uneori, poate avea un conținut ridicat de mercur. Un alt mit este că este nevoie să urmezi o dietă specială pentru alăptare.

De fapt, o mamă care alăptează nu are nevoie de alimente speciale pentru a produce lapte sau pentru a-și crește cantitatea de lapte.

Cu excepția cazului în care există un motiv fizic sau fiziologic pentru producția scăzută de lapte, o mamă care alăptează va putea produce suficient lapte pentru copilul ei, indiferent de ceea ce mănâncă. Nu există un aliment special care trebuie să fie consumat în mod necesar, mai ales dacă acesta este unul slăbire pentru mama de alăptare sau chiar dezgustător pentru mamă.

Mamele care alăptează pot și trebuie să mănânce tot ce le este pe plac, dar fără abuz. Descoperă și tu cartea necesară pentru alimentația corectă în sarcină și alăptare Click aici Dacă o mamă care alăptează nu are alergii ea trebuie să includă în dietă produsele care provoacă cel mai frecvent alergii, cum ar fi laptele, ouăle, grâul, soia, nucile și peștele. Grija și hrănirea unui bebeluș poate consuma uneori multă energie.

De aceea, mănâncă alimente hrănitoare variate, care stimulează energia, iar aceasta te poate ajuta să suplinești propriile rezerve de sănătate și energie.

slăbire pentru mama de alăptare modalități de a pierde greutatea facială

Alimente interzise in timpul alaptarii Am mai spus-o anterior — nu există alimente interzise în timpul alăptării. Totuși pentru a menține sănătatea copilului, dar și a ta, nu consuma alimente care îți vor dăuna, întrucât invariabil acestea vor dăuna și copilului.

Cura de slăbire în timpul alăptării

Există o listă a substanțelor care nu sunt deloc recomandate spre consum în timpul alăptării pentru că ajung în lapte și pot afecta sănătatea copilului. Vezi mai jos care sunt acestea: Alcoolul: Consumul de alcool, mai ales în doze mari, este foarte nociv, întrucât alcoolul ajunge în sânge. Totuși, mamele pot să-și permită alcool în doze mici, mai ales în cazul în care regimul de alăptare a bebelușului este deja format, astfel mama poate ști cât timp are până la următoarea alăptare și poate aștepta până alcoolul va ieși din sistemul circulator.

Dacă în schimb, bei cantități mari de alcool și alăptezi, cu siguranță vei afecta într-un fel sau altul și copilul.

slăbire pentru mama de alăptare badminton pierdere în greutate

Țigarile: Fumatul la fel comportă riscuri. Totuși, dacă mama nu se poate lăsa de fumat, ar trebui cel puțin să nu hrănească bebelușul imediat după fumat.

Cum poate afecta dieta mamei laptele și copilul?

Cel mai bine ar fi să încerci să slăbire pentru mama de alăptare rar, cât mai departe de bebe, astfel încât fumul să nu ajungă la el, dar să îți și schimbi hainele după asta. Nota Bene!

slăbire pentru mama de alăptare pierde în greutate prima zi de perioadă

Nu refuza să alăptezi doar din cauza că fumezi — laptele de mamă este mult prea folositor pentru copilul tău. Cafeaua: Cafeaua se permite, însă, la fel, moderat. Recomandarea este să nu bei mai mult de o cafea pe zi.

Zaharul: Ar fi de evitat — nu atât pentru că dăunează bebelușului, ci pentru că nu conține, de fapt, substanțe nutritive și poate provoca acumularea grăsimilor în organism. În general, ar trebui să vă ascultați pur și simplu corpul și să mâncați atunci când vă este foame — acesta este de obicei tot ce trebuie să faceți pentru a obține caloriile de care aveți nevoie.

Atunci când alăptezi un bebeluș, este firesc să îți fie foame deseori. Mamele bebelușilor mai mari se pot simți înfometate atunci când bebelușul își mărește consumul lapte, iar acest lucru este firesc. Studiile au arătat că majoritatea femeilor sănătoase care alăptează consumă sau chiar mai multe calorii pe zi. În cartea Breastfeeding and Human Lactationp.

  • Pierderea surplusului de kilograme de după sarcină este legată de trei puncte importante a căror relevanţă începe chiar dinainte de a da naştere: kilogramele câştigate în timpul sarcinii, dieta şi activităţile fizice şi alăptarea copilului, conform Live Science care a adunat unele dintre cele mai bune studii despre slăbire şi a solicitat părerea experţilor în domeniu.
  • SLĂBITUL ÎN TIMPUL ALĂPTĂRII – ESTE O IDEE BUNĂ? - apartamente-millennium.ro
  • Slăbeşte sănătos după naştere - Dieta ideală în timpul alăptării, Slăbește mama care alăptează
  • Pierdere de grăsime gharelu sfaturi
  • Cat slabesti imediat dupa nastere?
  • Pierdeți în greutate cu ibs
  • 6 săptămâni provocarea de scădere în greutate la domiciliu
  • Cum să pierdeți greutatea cu curățarea colonului

Mama care alăptează nu trebuie să mențină un aport caloric semnificativ mai mare decât cel menținut înainte de sarcină: în majoritatea cazurilor, consumul a de calorii mai mult decât înainte de sarcină sunt suficiente. Rezervele de grăsime ale mamei: O mamă care nu are rezerve de grăsime cu toate că majoritatea mamelor au această rezervă! Pe lângă caloriile binemeritate, mamele care alăptează au nevoie de hidratare.

Descoperă și tu cartea necesară pentru alimentația corectă în slăbire pentru mama de alăptare și alăptare Click aici Nu este necesar să te forțezi să bei lichide.

Distribuiți pe Twitter fot. Cu toate acestea, merită să ne amintim că alăptarea în sine înseamnă pierderea kilogramelor inutile după sarcină. Slăbitul în timpul alăptării este o idee bună? Slăbitul și alăptatul — reguli de nutriție pentru mame care alăptează Recomandările privind hrănirea în timpul alăptării sunt aceleași ca principiile generale ale alimentației în timpul sarcinii.

Dacă bei atât cât simți că e îndeajuns, vei rămâne hidratată.