Zona țintă pentru a arde grăsime


Ritm cardiac optim pentru arderea grăsimilor - Calculator - Miocardita

Acestea fiind spuse, nu aveți nevoie neapărat de nicio fantezie pentru a obține ritmul cardiac de bază. Urmărirea tradițională Cel mai ieftin mod de a-ți măsura ritmul cardiac este să folosești degetele pentru a-ți urmări pulsul.

zona țintă pentru a arde grăsime

Mai întâi zona țintă pentru a arde grăsime trebui să opriți exercițiul fizic și să plasați degetul peste un punct puls pe gât, încheietura mâinii sau piept. Numărați-vă bătăile inimii timp de 60 de secunde sau timp de 30 de secunde și multiplicați numărul de bătăi cu două.

zona țintă pentru a arde grăsime

Numărul pe care îl obțineți este ritmul cardiac. Monitor de încheietură Monitoarele de ritm cardiac au devenit populare în ultimii ani, deoarece acestea se fixează pe corp la fel ca un ceas normal.

Ritmul cardiac in antrenamente: beneficii si efect - Sala Bucuresti

De exemplu, FitBit Charge 2 îți înregistrează pulsul toată ziua și stabilește dacă te afli în zona ta de ardere a grăsimii, odihnă, moderată sau maximă în diferite activități. Avantajul față de urmărirea tradițională este că ritmul cardiac este monitorizat continuu și nu este necesar să opriți activitatea pentru a-l înregistra.

zona țintă pentru a arde grăsime

Adesea, aceste tipuri de dispozitive vă măsoară, de asemenea, pașii zilnici, distanța de antrenamente, caloriile arse și podele urcate, toate oferindu-vă timpul ca un ceas obișnuit.

Monitor de curea pentru piept Frecvența cardiacă toracică monitorizează cureaua în jurul pieptului și înregistrează ritmul cardiac în timpul exercițiului fizic.

  • Mănâncă o mulțime de grăsimi pierdeți în greutate
  • Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort., Ritmul de ardere a grăsimilor

Unele mărci, cum ar fi Monitorul cardiac premium al frecvenței cardiace Garmin, îți trimit fără fir ritmul cardiac pe dispozitivul tău compatibil, de obicei un ceas, pentru a avea o vedere mai holistică a antrenamentului tău. Aceste curele sunt confecționate dintr-o țesătură moale și sunt reglabile pentru a se potrivi cu o varietate de dimensiuni ale corpului.

Related Content

Puteți purta monitoare cu curea în piept în timpul majorității activităților, inclusiv înotul. Citiți cu atenție toate caracteristicile înainte de a cumpăra.

zona țintă pentru a arde grăsime

Unele dispozitive sunt impermeabile, ceea ce înseamnă că pot fi scufundate în apă. Altele sunt rezistente la apă, ceea ce înseamnă că pot fi utilizate doar pentru perioade scurte în apă.

zona țintă pentru a arde grăsime

Ce funcționează cel mai bine? Unii sportivi preferă monitoarele cu curea pentru piept, deoarece consideră că sunt mai exacte.

Adevărul în mit

Într-un recent studiuCu toate acestea, cercetătorii au descoperit că monitoarele de la încheieturi pot fi la fel de exacte. În consecință, monitorul pe care îl alegeți se poate referi la preferințele personale, exercițiul dvs.

Alegerea unui antrenament de ardere a grăsimilor Cele mai bune antrenamente pentru a vă duce în zona de ardere a grăsimilor variază de la o persoană la alta. Cheia este să vă monitorizați ritmul cardiac în timpul diferitelor activități pentru a vedea unde aterizați și plecați de acolo.

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge

Pentru arderea grăsimilor, lipiți cu activitate moderată. Incearca test de vorbire dacă nu sunteți sigur cât de greu lucrați.

Scapă de rol cu ​​Cardio

Dacă nu puteți vorbi în timpul exercițiului, probabil că lucrați la niveluri viguroase. Dacă vă respirați ușor, dar puteți menține o conversație, lucrați probabil la niveluri moderate și poate fi în zona dvs. Un alt mod de a determina intensitatea exercițiului este prin capacitatea dvs. Activitățile moderate, de ardere a grăsimilor, se pot simți ca 11 - 14 din capacitatea dvs. Dacă începeți să vă simțiți ca mai mult la 17 la 19, încetiniți - aceasta este o activitate mai viguroasă. Iată câteva exerciții care vă pot ajuta să ajungeți în zona dvs.

zona țintă pentru a arde grăsime