Pushup uri zilnice pentru pierderea în greutate. Testați-vă corpul superior cu testul Push Up


Citiți de asemenea Ce este bine acest interval de antrenament pentru pierderea în greutate Arde multe calorii. Datorită intensității ridicate a antrenamentului, ardeți calorii nu numai în timpul, ci și după el.

Creșterea unui deficit de calorii, distrugeți depozitele de grăsimi. Principalul lucru - nu chei după clasă, pentru a nu returna tot ce a petrecut. El întărește mușchii întregului corp. Exercițiile sunt selectate astfel încât să rezolve aproape totul: mâinile, pieptul, absul, șoldurile și fesele.

Our users choice

După câteva antrenamente, corpul dvs. Ea dezvoltă rezistență. În curând veți începe să observați că urcarea pe scări, alergând după autobuz și alte activități zilnice sunt mai ușor pentru dvs. Ar trebui să se înțeleagă că un antrenament de 10 minute nu va înlocui un exercițiu deplin în sala de gimnastică sau o jumătate de oră în ritm mediu.

Dar va ajuta la arderea mult mai multor calorii decât aceleași exerciții efectuate într-un ritm liniștit și cu o odihnă lungă între seturi. Dacă aveți boli cardiovasculare, obezitate sau probleme cu coloana vertebrală și articulații, consultați-vă medicul înainte de a efectua complexul.

Ce să faci Antrenamentul durează 10 minute și constă în 10 exerciții.

Ce să faci

Fiecare dintre voi faceți 30 de secunde și restul minutelor pe care le odihniți. Pentru a nu vă uita la ceas, trebuie doar să activați videoclipul Lifehacker. Efectuați exerciții rapid și în gamă completă. Nu te opri inainte. Pentru a arde calorii maxime, trebuie să faceți cât mai multe repetări în 30 de secunde. Dacă nu aveți timp să vă odihniți timp de jumătate de minut, încercați o opțiune mai bună: 20 de secunde de muncă și 40 pushup uri zilnice pentru pierderea în greutate secunde de odihnă.

Dacă antrenamentul pare prea ușor pentru dvs. Pentru a pierde în greutate cât mai repede posibil, exercițiu în fiecare zi.

Account Options

Ce exerciții includ instruirea la intervale 1. Jumping Jacks Aceste salturi simple "picioarele împreună - picioarele în afară" vor încălzi corpul înainte de exerciții mai dificile. Încercați să vă mișcați repede și nu vă faceți leneș să vă bateți peste cap.

Scufuieste aerul Puneți-vă picioarele în umăr, lăsați-vă ușor șosetele. Squat rapid și profund, la punctul inferior al șoldurilor ar trebui să fie paralel cu podeaua.

35 Cele mai bune imagini ale sindromului PCO | Pcos, alimente, fără diete de carbohidrați

Chiar mai bine, articulația șoldului va fi sub genunchi. Ține-ți spatele drept. Nu ridicați călcâiele de pe podea și nu vă înfășurați genunchii spre interior. Puteți lucra cu mâinile sau le puteți păstra pe centură - după cum preferați. Burpy Acceptați un accent mincinos, apoi atingeți o podea cu piept și șolduri.

Întoarceți-vă la poziția curelei, trageți rapid picioarele spre brațe și săriți. Jumping înălțime nu este necesar, principalul lucru este să coborâți de pe podea și îndreptați-vă în articulațiile șoldului și genunchiului. Faceți bumbac peste sau în spatele capului.

Cum exercițiile pentru pierderea în greutate acasă. Exerciții pentru întindere

Dacă sunteți prea greu și nu puteți menține un ritm ridicat, nu cădeți la podea. Faceți un accent mincinos și strângeți imediat picioarele în mâini. Plank Luați un accent mincinos, palma - sub umeri, presă și fese tensionate. Nu vă întoarceți capul, aspectul este îndreptat spre podea. Asigurați-vă că coapsa nu cade. Respirați fără probleme și adânc.

Ce formare este mai eficientă pentru pierderea în greutate

Dacă simțiți că nu mai puteți menține poziția corectă și corpul se flexează în partea inferioară a spatelui, ajungeți în genunchi. Dacă încheieturile sunt dureroase, aplecați pe antebrațele voastre. Atacurile cu alterări Din poziția în picioare în salturi, coborâți un genunchi, apoi celălalt. Asigurați-vă că genunchiul din fața piciorului stătător nu depășește șoseaua. Nu atingeți podeaua, altfel puteți lovi. Pune-ți mâinile pe centură sau ține-te în fața ta.

Dacă nu mai puteți săriți și 30 de secunde nu se termină, du-te la atacurile obișnuite, fără a sări.

pushup uri zilnice pentru pierderea în greutate t5 arzatoare de grăsime comentarii max

Bara de mers pe jos Stați în bar pe brațele drepte, împingeți presa și fesele. La rândul său, coborâți mâinile din dreapta și din stânga pe antebrațe, apoi creșteți în același mod: pushup uri zilnice pentru pierderea în greutate întâi la dreapta și apoi la stânga. Data viitoare, mai jos cu mâna stângă. Dacă e prea greu pentru tine, ridică-ți genunchii. Jumping broasca Stați în poziție verticală în timp ce vă culcați, strângeți buzunarele și fese pentru a evita buclă în partea inferioară a spatelui.

În salt, trageți picioarele în brațe și apoi reveniți la poziția de plecare. Dacă nu aveți suficientă întindere pentru a pune piciorul lângă palme, nu vă faceți griji - sări cât mai aproape posibil.

Nu încercați să măriți dramatic intervalul.

Fresh articles

Acest lucru poate duce la vătămări. Squats Sumo Puneți picioarele mai largi decât umerii, întoarceți șosetele în lateral, îndepărtați-vă mâinile în spatele capului.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Pushups Workouts este singura aplicație de care ai nevoie pentru antrenamentele pushup și push-up și pentru a ajunge la volumul tău fizic de bucăți de acasă. Ești pregătit pentru provocarea a de push-up-uri în 30 de zile? Urmați planul de 30 de zile sau 21 de zile și cu doar min pe zi veți pierde în greutate, veți câștiga mușchi, vă veți potrivi și veți realiza de push-up-uri într-o singură serie! Push Ups Workout este un antrenor personal care vă va oferi o serie de instrumente și informații care vă vor ajuta să vă atingeți toate obiectivele. Cu antrenamente super eficiente pentru a arde grăsime, puteți pierde grăsimea din burtă și vă puteți îmbunătăți numărul de push-up-uri.

Așezați-vă la paralela șoldurilor cu podeaua, răspândind genunchii. La ieșirea din ghemuit, ridicați un genunchi, înclinați corpul lateral și cotul genunchiului. Repetați același lucru în direcția opusă.

Cum de a pierde in greutate in maini?

Push-up-uri din genunchi. Așezați-vă pe genunchi, plasați o mână lângă corp și luați cealaltă față de aproximativ 20 cm. Coborâți umerii, aplatizați lamele umărului, împingeți presa și fese. Faceți push-up-uri și schimbați mâinile: una pune mai aproape de corp, cealaltă - următoarea.

Asigurați-vă că coatele vă privesc înapoi, nu în lateral în timpul exercițiilor fizice.

Testul Push Up pentru rezistența și rezistența superioară a corpului

Dacă puteți face push-up-urile clasice, faceți-o. Foarfece Stați pe podea, ridicați picioarele drepte, îndreptați-vă spatele cât mai mult posibil. Mâinile se sprijină pe podea.

pushup uri zilnice pentru pierderea în greutate să piardă în greutate în 6 săptămâni

În același timp, ridicați un picior și coborâți celălalt. Țineți genunchii drepți și vă puteți întinde degetele de la picioare. Dacă spatele este foarte obosit, lăsați-l pe el, apăsați ferm partea inferioară a spatelui la podea și faceți foarfece în această poziție.

pushup uri zilnice pentru pierderea în greutate jb pierdere în greutate